Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Hyvää yötä toinen A. Olen kirjoittanut sinulle täällä jo kauan.. Vuosia kaivannut.. Ovatkohan nämä terveiset ikinä saavuttaneet sinua, sitä en tiedä. Olet ollut mielessäni joka päivä.
Hyvän yön toivotus, suukko & hali vaalealle vihersilmäkaunottarellein mieheltä täältä taipaleen takaa helteisestä pikkukaupungista (selkeää, 23 astetta) sinne kauas suurkaupunkiin (selkeää, 25 astetta). Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä, ja niissä sama määrä kirjaimia ja tavuja. Sukunimesi ja toisen etunimein päättyvät samaan kirjaimeen, joka sekin on ääntiö, joskaan ei sama kuin etunimissämme. Näin siusta unta, ja ikävä on nytkin. Rakastan siua.
Nytkin tunteen tultua pintaan mielisin siua silittää.
Joihinkin ihmisiin tutustuminen on yksi romantiikan murha.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikävä sinua A. Kaipaan juttuhetkiä kanssasi.
Miks sä et ota yhteyttä häneen irl? Onko nainen kyseessä?
Alkaa tuntua siltä että on jo ihan sama vaikka mitä tapahtuisi kuten ihastuisit johonkin uuteen ja rupeisit sen kaa oleen tms. En jaksa enää tätä.
Ihan sama vaikka palaisit senkin kaa yhteen, sen jonka kanssa sulla oli säästöä josta joskus puhuttiin että mikä juttu se oli.
Vierailija kirjoitti:
Joihinkin ihmisiin tutustuminen on yksi romantiikan murha.
Jotkut kykenevät ymmärtämään ja näkemään realistisesti elämää ja tajuamaan jo alun alkaen sen että kenessäkään ihmisessä ei ole pelkästään romanttisia piirteitä, on paljon paljon muutakin.
Jos haluaa elää prinsessa & prinssisadussa, voi muuttaa asumaan satukirjan sivulle satulinnaan.
On aika jättää tämä palsta ja mennä elämässä eteenpäin. Hymyillään, jos vielä joskus nähdään. Ja kyllähän me vielä nähdään. Ehkä joskus vielä puhutaan. Jopa halataan? En vain jaksa enää odottaa sitä. Kuljet aina mun mukana, se ei muutu. Hyvää jatkoa myös kanssakaipaajille!
Minulla on ikävä sinua. Kuin järjetön mä oisin. Sinä liikutat minussa vuoria. Tuntuu kuin katsoisin maailmaa kuten sinä sen näät. Vedät minua puoleesi magneetinlailla. Olet aamuni valo ja iltani pimeys, turvana missä lienenkin. Ja minä kuljen rinnallasi, vaikket minua nää. Kannattelet sydämeni valoa, niin hellästi ja varoen. Ja kaiken aikaa, kaikesta huolimatta, sydämeni sanoo sinulle "Sua rakastan. Sinua sinua vain." Ja rakkain, kun luet tään, tiedä, ettei ole muuria, ei estettä, mitä rakkaus ei voittaisi. Sillä Rakkaus voittaa. Rakastan sinua.
Joskus meillä on hyviä hetkiä, joskus taas ihan todella paskoja. Mutta jokainen päivä, jolloin olemme yhdessä, on parempi kuin sellainen, jolloin emme ole. Hölmöä olla rakastunut ihmiseen, joka on ihan mahdoton niin monella tapaa :D Onneksi emme ole yhdessä :D
Vittu, että pilaat aina päiväni. En pysty ajattelee mitään muuta kuin sua.
Tämä viikko alkaa surkeasti. Näin susta unta ja nyt hereillä ollessa totuutta on katsottava silmiin. Ei ole mitään meidän välillä, vaan mun päänsisäinen rakastuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vittu, että pilaat aina päiväni. En pysty ajattelee mitään muuta kuin sua.
Se on kyllä ihanan ahdistavan kamala ja hurmaava tunne, eikö? :D Sama täällä. Paskiainen pilaa aina päivän :D
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Olet ollut tänäänkin koko päivän mielessäni. Rakastan sinua. Jotain muuttui, kun kohtasin sinut. Siitä lähtien olen kaivannut sinua. Hyvää yötä ja suudelma kaulallesi. Nuku hyvin.
Naiselta... Kaula suudelmat ovat parhaita. En vaan koskaan saa niitä. Samoin hänen tapaaminen muutti jotain. En saa mielestäni häntä enkä sitä mitä se olisi voinut olla.
Yhdestoista hetki kirjoitti:
Minulla on ikävä sinua. Kuin järjetön mä oisin. Sinä liikutat minussa vuoria. Tuntuu kuin katsoisin maailmaa kuten sinä sen näät. Vedät minua puoleesi magneetinlailla. Olet aamuni valo ja iltani pimeys, turvana missä lienenkin. Ja minä kuljen rinnallasi, vaikket minua nää. Kannattelet sydämeni valoa, niin hellästi ja varoen. Ja kaiken aikaa, kaikesta huolimatta, sydämeni sanoo sinulle "Sua rakastan. Sinua sinua vain." Ja rakkain, kun luet tään, tiedä, ettei ole muuria, ei estettä, mitä rakkaus ei voittaisi. Sillä Rakkaus voittaa. Rakastan sinua.
Miehelle?
Yhdestoista hetki kirjoitti:
Tästä viestistä tuli erittäin epämukava olo. Aivan kuin joku pakkomielteisen viesti.
Sydänkaipaaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Olet ollut tänäänkin koko päivän mielessäni. Rakastan sinua. Jotain muuttui, kun kohtasin sinut. Siitä lähtien olen kaivannut sinua. Hyvää yötä ja suudelma kaulallesi. Nuku hyvin.
Naiselta... Kaula suudelmat ovat parhaita. En vaan koskaan saa niitä. Samoin hänen tapaaminen muutti jotain. En saa mielestäni häntä enkä sitä mitä se olisi voinut olla.
Rakas. Unet, joissa suutelemme ja rakastelemme, ovat niin kauniita.
Lopulta se juttu -sinä ja se nainen- näivetti jotain sisältäni.