Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
7361/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joihinkin ihmisiin tutustuminen on yksi romantiikan murha.

Jotkut kykenevät ymmärtämään ja näkemään realistisesti elämää ja tajuamaan jo alun alkaen sen että kenessäkään ihmisessä ei ole pelkästään romanttisia piirteitä, on paljon paljon muutakin.

Jos haluaa elää prinsessa & prinssisadussa, voi muuttaa asumaan satukirjan sivulle satulinnaan.

Minusta taas tuntuu, että teistä ei kumpikaan tiedä, mistä puhutte. Enkä jaksa edes yrittää perustella, joten en minäkään tiedä, mistä puhun.

Vierailija
7362/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta rakkain!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7363/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika jättää tämä palsta ja mennä elämässä eteenpäin. Hymyillään, jos vielä joskus nähdään. Ja kyllähän me vielä nähdään. Ehkä joskus vielä puhutaan. Jopa halataan? En vain jaksa enää odottaa sitä. Kuljet aina mun mukana, se ei muutu. Hyvää jatkoa myös kanssakaipaajille!

Viisaita sanoja, joista ainakin itseni on hyvä ottaa vaari (tai mummo). Hyvää jatkoa sinullekin!

Vierailija
7364/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ikävä sinua A. Kaipaan juttuhetkiä kanssasi.

Miks sä et ota yhteyttä häneen irl? Onko nainen kyseessä?

Kaipaan A-miestä jonka olen kadottanut elämästäni. En tiedä mistä häntä etsisin.

Vierailija
7365/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin vapaa ja kaipaan lähellesi mies

Samoja ajatuksia.

Vierailija
7366/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas, kaipaan sua todella paljon. Tuleeko meille koskaan tilaisuutta jutella kaikesta mitä meidän välillä on?

Vierailija
7367/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apulantaa lainatakseni: olen tehnyt ratkaisun ja päätin jotain kuollettaa itsestäni.

Vierailija
7368/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joihinkin ihmisiin tutustuminen on yksi romantiikan murha.

Jotkut kykenevät ymmärtämään ja näkemään realistisesti elämää ja tajuamaan jo alun alkaen sen että kenessäkään ihmisessä ei ole pelkästään romanttisia piirteitä, on paljon paljon muutakin.

Jos haluaa elää prinsessa & prinssisadussa, voi muuttaa asumaan satukirjan sivulle satulinnaan.

Ei ollut kyse mistään tuollaisesta, ei sinne päinkään.

Vierailija
7369/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa olla ajattelematta nainen, millaista rakastelumme olisi.

Vierailija
7370/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika käy vähiin.

Mutta jos tähtien asento on oikea kohdatakseni sut kahden vielä ennen lähtöös lopullisesti, haluan sanoa pari asiaa. Muuten kaikki roikkuu ikuisesti ilmassa.

Tästä olis pitänyt puhua jo kauan sitten. Eilen mietin huudanko perääs kun näin sut nousevan autostasi. En uskalla enää edes hymyillä sulle, vaikka sisäisesti hypin kuin pieni tyttö susta vilauksen nähdessäni.

Yritän kuitenkin kuolettaa kaikki nää tukahdetut tunteenrippeet lopullisesti, ja toivon että joku päivä asiat olis niinkuin ennen vanhaan.

Vierailija
7371/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista se olisi?

Vierailija
7372/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko minusta mitään muuta kuin seksiä?

Vierailija
7373/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydänkaipaaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas. Olet ollut tänäänkin koko päivän mielessäni. Rakastan sinua. Jotain muuttui, kun kohtasin sinut. Siitä lähtien olen kaivannut sinua. Hyvää yötä ja suudelma kaulallesi. Nuku hyvin.

Naiselta... Kaula suudelmat ovat parhaita. En vaan koskaan saa niitä. Samoin hänen tapaaminen muutti jotain. En saa mielestäni häntä enkä sitä mitä se olisi voinut olla.

Rakas. Unet, joissa suutelemme ja rakastelemme, ovat niin kauniita.

Sitte kannattaa nukkua paljon. Tai sitte lähestyy kaivattua ehkä irl.

Vierailija
7374/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun päätti ettei näillä foorumeilla kannata enää pyöriskellä niin ajatukset selveni. Äsken tulin vahingossa kun olin unohtanut poistaa puhelimen selaimesta sivuhistoria niin päätin kirjoittaa tämän kun näin, että joku toinenkin oli päättänyt aamulla saman, ehkä joku muukin sillä sen enempää en lukenut. Olipa mukava herätä ilman, että ensimmäiseksi käy lukemassa mitä muiden kaipailuun kuuluu. Jotenkin epävarmuus nousee näillä foorumeilla kun lueskelee muidenkin epätoivoisia kirjoituksia. Mitä pahaa jossain puhelinnumeron pyytämisessä on? Onhan sitä ennenkin elämässä tullut saatua pakkeja, jotenkin olin tehnyt tästä itselleni aivan liian suuren asian...  :D

Lainataan lopuksi Full Montyn suomenkielistä slogania: Ei mitään hävittävää, ei mitään hävettävää.

Hyvästit kaikille kaipaajille, toivottavasti moni teistä saa kaivattunsa tai pääsee jatkamaan elämäänsä. :)

Vierailija
7375/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti kun päätti ettei näillä foorumeilla kannata enää pyöriskellä niin ajatukset selveni. Äsken tulin vahingossa kun olin unohtanut poistaa puhelimen selaimesta sivuhistoria niin päätin kirjoittaa tämän kun näin, että joku toinenkin oli päättänyt aamulla saman, ehkä joku muukin sillä sen enempää en lukenut. Olipa mukava herätä ilman, että ensimmäiseksi käy lukemassa mitä muiden kaipailuun kuuluu. Jotenkin epävarmuus nousee näillä foorumeilla kun lueskelee muidenkin epätoivoisia kirjoituksia. Mitä pahaa jossain puhelinnumeron pyytämisessä on? Onhan sitä ennenkin elämässä tullut saatua pakkeja, jotenkin olin tehnyt tästä itselleni aivan liian suuren asian...  :D

Lainataan lopuksi Full Montyn suomenkielistä slogania: Ei mitään hävittävää, ei mitään hävettävää.

Hyvästit kaikille kaipaajille, toivottavasti moni teistä saa kaivattunsa tai pääsee jatkamaan elämäänsä. :)

En ymmärrä ollenkaan, miten tällanen saitti voi olla sulle noin raskas rasti? Itselleni tää on kivaa viihdettä, ennemmin täällä käy lueskelemassa, kuin jossain MV:n sivulla. Se on ihan miten asiat ottaa ja niihin suhtautuu. En ota tätä vakavasti, elämä on muualla, ja ratkaisut tehdään muualla. En myöskään kanna huolta muiden täällä käymisistä.

Vierailija
7376/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika jättää tämä palsta ja mennä elämässä eteenpäin. Hymyillään, jos vielä joskus nähdään. Ja kyllähän me vielä nähdään. Ehkä joskus vielä puhutaan. Jopa halataan? En vain jaksa enää odottaa sitä. Kuljet aina mun mukana, se ei muutu. Hyvää jatkoa myös kanssakaipaajille!

Hymyillään ehkä, mutta ei todennäköisesti koskaan puhuta kun kumpikaan ei uskalla. Tää on ainoa paikka, jossa ehkä uskalletaan puhua. Irl ei ikinä mitään. Aiotaan vain vuosikausia. Siirretään puhumista aina ensi viikkoon, kuukauteen, syksyyn, kevääseen, vuoteen. Sitten yhtäkkiä ei enää nähdäkään ja puhuminen jää kokonaan.

Vierailija
7377/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyillään ehkä, mutta ei todennäköisesti koskaan puhuta kun kumpikaan ei uskalla. Tää on ainoa paikka, jossa ehkä uskalletaan puhua. Irl ei ikinä mitään. Aiotaan vain vuosikausia. Siirretään puhumista aina ensi viikkoon, kuukauteen, syksyyn, kevääseen, vuoteen. Sitten yhtäkkiä ei enää nähdäkään ja puhuminen jää kokonaan.

Silloin kun palsta ei enää anna muuta kuin negatiivisia fiilareita, niin on parasta tosiaan jättää nää lukematta ja keksiä tän tilalle jotain muuta. 

Vierailija
7378/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haaveilen rakastelustamme päivittäin.

Vierailija
7379/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tumma runsaspovinen kaunotar joka pesit itseäsi laiturin päässä, sait uikkarini tuntumaan ahtailta.

Vierailija
7380/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä tumma runsaspovinen kaunotar joka pesit itseäsi laiturin päässä, sait uikkarini tuntumaan ahtailta.

Kyllä nyt on kaikensortin puskarunkkarit saaneet tyydytettyä pervoimpia tapojaan tänä helteisenä kesänä.

Ketju on lukittu.