Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kun naisia ei kiinnosta

Vierailija
09.11.2024 |

Olen kolmenkympin tienoilla oleva mies. 

Opiskelut ja ura on menny hyvin ja varallisuutta on ehtinyt kertyä jo kiitettävästi. Omistusasunto pk-seudulla yms. 

Ulkonäöltäni olen keskivertoa parempi, mutta en mitenkään super komea. Keskipituinen ja pitänyt itsestäni huolta. Käyn useamman kerran viikossa urheilemassa. 

Olin kuvitellut että tälläinen ihminen olisi naisrintamalla todella haluttua tavaraa, mutta tulokset on olleet hyvin keskinkertaisia. Haluaisin sellaisen perusnätin, korkeakoulutetun, töissäkäyvän kumppanin jolla elämä suurinpiirtein hallussa, mutta tuntuu jotenkin ihan utopialta että kiinnostus olisi molemminpuolista.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetat riman liian korkealle, tasoasi olisi lähibubin hampaaton pirinisti.

Vierailija
2/20 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelmat eivät ole sama asia kuin todellisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdetta haluavatkaan naiset eivät yleensä aktiiviseti metsästä kumppania vaan odottavat, että se sopiva osuu kohdalle. Missä tapaat naisia, jotka voisivat olla mahdollisia kumppaneitasi? Sitten vaan tutustumaan. Jos jäät odottamaan naisen aloitetta, saatat joutua odottamaan vuosia.

Vierailija
4/20 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla että olet keskivertoa vastenmielisempi ajatusmaailmaltasi. Naiset ainakin jotkut osaa väistää ne aivan psykopaatit. Retkujen kanssa naisilla on kivaa. Kerron vain siksi kun siinä yhdessä laulussa ihmetellään naisten rakastumista renttuihin.

Vierailija
5/20 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkokuori ja kulissit kunnossa, muta entäpä sisus? Osaatko keskustella, oletko kiinnostunut muustakin kuin urasta ja ulkonäöstä? Etsitkö kumppania, joka sopii raameihisi ja täydentää puuttuvan palan kulissiisi, vai oletko aidosti kiinnostunut ihmisistä? Mitä annettavaa sinulla olisi suhteeseen?

Vierailija
6/20 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun persoonallisuus on mätäpaska niin ei silloin parisuhdetta saa, paitsi jos on superkomea

Vierailija
7/20 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mielestä olet keskivertoa komeampi?

Oletko lihava, kalju ja tatuoitu?

Oletko persu tai mt-potilas?

Onko sinulla vastenmielisiä harrastuksia kuten metsästys tai tietokonepelit?

Vierailija
8/20 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se oikean kumppanin löytyminen nyt sormia napsauttamalla tapahdu. Pitää olla sattumaa pelissä, joillain se toimii paremmin ja joillain ei.

Millainen olet ihmisenä, AP?

Vierailija
9/20 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon harrastellut vähän kaikenlaista, mutta se ei oo oikein tuottanut tulosta. Oon enemmän sellanen vietä mun kanssa viikko purjeveneessä ja ihastu tyyppiä, kuin nähdään kerran viikossa tunnin ajan harrastuksessa ja ihastu.

Vierailija
10/20 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko itsesi ikäisen naisen kanssa tasa-arvoisen parisuhteen, kirkkohäät, lapsia, omakotitalon, yhteisen asuntolainan ja jaetut kotityöt vai 21-vuotiaan tyttöystävän, joka siivoaa ja antaa pllua?

Vierailija
11/20 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Kun persoonallisuus on mätäpaska niin ei silloin parisuhdetta saa, paitsi jos on superkomea

Heiii!! Minua sanottiin juuri pari päivää sitten superkomeaksi. Sanoja oli sellainen varttuneempi nainen, minulle tuntematon, mutta mukavan oloinen ja ikäisekseen nätti.

Yksin saan aina olla.

-ohis

Vierailija
12/20 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatusmaailma ei ole erityisen vinksahtanut. On pitkäaikaisia kavereita ja eksätkään eivät ole olleet katkeria mun suhteen. 

Vierailija
13/20 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen mielestä olet keskivertoa komeampi?

Oletko lihava, kalju ja tatuoitu?

Oletko persu tai mt-potilas?

Onko sinulla vastenmielisiä harrastuksia kuten metsästys tai tietokonepelit?

Naispuoliset kaverit kommentoineet ulkonäköä. 

En ole mikään noista muista

Vierailija
14/20 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet kiinnostunut? Täytyy olla se yhteinen arvomaailma. Olisi hyvä näyttää se heti aluksi, ettei tule mitään suhdeyrityksiä vastakkaisen arvomaailman omaavien naisten kanssa. 

Vierailija
15/20 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko itsesi ikäisen naisen kanssa tasa-arvoisen parisuhteen, kirkkohäät, lapsia, omakotitalon, yhteisen asuntolainan ja jaetut kotityöt vai 21-vuotiaan tyttöystävän, joka siivoaa ja antaa pllua?

Ensimmäinen mutta nainen saisi olla muutaman vuoden nuorempi

Vierailija
16/20 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten ole tarpeeksi väkivaltainen.       

Ainakin vastaantulevat on semmoisia pirinistejä että naisia riittää.

Vierailija
17/20 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ehkä liian hajuton ja mauton eli et herätä naisessa haluja ja intohimoa. Mukavia miehiä on paljon, mutta heistä puuttuu se jokin, joka yleensä on intohimo, leikkisyys, hyvä huumorintaju, pilke silmäkulmassa..

Vierailija
18/20 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile ulkonäköäsi paremmin. Ketä julkkista esim. muistutat.

Onko sinulla mitään erikoista piirrettä, mikä voisi olla turn off?

Vierailija
19/20 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet kiinnostunut? Täytyy olla se yhteinen arvomaailma. Olisi hyvä näyttää se heti aluksi, ettei tule mitään suhdeyrityksiä vastakkaisen arvomaailman omaavien naisten kanssa. 

Ei ole mitään erityisen vahvaa arvomaailmaa. Kiinnostaa luonnossa liikkuminen. Esim purjehdus, vaellus ja sukellus. Olen panostanut uraan koska se on antanut aika paljon.

Vierailija
20/20 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ehkä liian hajuton ja mauton eli et herätä naisessa haluja ja intohimoa. Mukavia miehiä on paljon, mutta heistä puuttuu se jokin, joka yleensä on intohimo, leikkisyys, hyvä huumorintaju, pilke silmäkulmassa..

Ensivaikutelman osaltaa joo. Mutta sitten kun tutustuu syvemmin olen todella mielenkiintoinen ja hauska

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme