Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
7381/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut aivan kamala päivä. Olisitpa täällä. Sinuakin on niin kova ikävä. Haluaisin vain syliisi ja tuntea kätesi ympärilläni. Olet rakas. En voi koskaan unohtaa sinua.

Vierailija
7382/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyjä hetkiä ei millään pysty unohtamaan. Ei vaikka miten yrittäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7383/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hetken makoilen sängyssä, ajattelen meitä yhdessä mies ja nautiskelen.

Toivottavasti työpäiväsi meni hyvin.

Vierailija
7384/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöä kun ajattelen olevan paljon asioita joista voisi puhua vain sinun kanssasi tai juttuja joita voisi tehdä parhaiten kanssasi, vaikka en edes tiedä onko näin.

Läheisimmällä ystävällänikin on tuollainen tunne, vaikka hänkään ei tiedä.

Vierailija
7385/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmotivaatio on kateissa, kun olet poissa. Ikävä on jo nyt.

Vierailija
7386/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ketään jonka rohkeus ei riitä muuhun kuin vikisemiseen palstalla. En ikävöi ketään mennyttä enkä nykyistä joka on niin typerä.

Vihaan sentimentaalisuutta.

Vihaan typeryyttä joka ilmenee väkisin seuraan lykkäytymisenä kun toinen kerta toisensa jälkeen kääntää pään.

Vierailija
7387/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä haluat minua yhtä paljon kuin minä haluan sinua, niin tehdään se.

Vierailija
7388/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua ketään jonka rohkeus ei riitä muuhun kuin vikisemiseen palstalla. En ikävöi ketään mennyttä enkä nykyistä joka on niin typerä.

Vihaan typeryyttä joka ilmenee väkisin seuraan lykkäytymisenä kun toinen kerta toisensa jälkeen kääntää pään.

Vihaa vähemmän ja sano suoraan jos et halua jonkun seuraa, älä oleta.

Vierailija
7389/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla kun sä olit lomalla ja mä töissä. Nyt tilanne on toisinpäin. Mut mullakin on sua ikävä, loppuis loma jo.

Vierailija
7390/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmöä kun ajattelen olevan paljon asioita joista voisi puhua vain sinun kanssasi tai juttuja joita voisi tehdä parhaiten kanssasi, vaikka en edes tiedä onko näin.

Läheisimmällä ystävällänikin on tuollainen tunne, vaikka hänkään ei tiedä.

Minulla on myös todella vahva intuitio ja tunne siitä, että meillä todella synkkaisi yhdessä. En osaa sanoa mistä se tulee, mutta minulla ei ole koskaan ollut niin varmaa tunnetta.

Vierailija
7391/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko minusta mitään muuta kuin seksiä?

Sitä vähiten.

Vierailija
7392/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mistä tää tulee mutta mä luulen että sulla on jatkuva tarve saada kaataa naisia, saada kuolata naisten tissejä ja peppuja, saada eri naisista erilaisia fiiliksiä. Luultavasti mä en jäisi sun ainoaksi mitenkään, vaikka jos mentäisikin yhteen. Sopivan tilaisuuden tullen löytäisit kuitenkin itsesi jonku toisen naisen vierestä.

Vierailija
7393/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä hetken makoilen sängyssä, ajattelen meitä yhdessä mies ja nautiskelen.

Toivottavasti työpäiväsi meni hyvin.

Voi, haluaisin niin olla kanssasi samassa sängyssä ja nähdä kuinka sinä nautiskelet. Työpäivä on mennyt ihan hyvin.

Vierailija
7394/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla kun sä olit lomalla ja mä töissä. Nyt tilanne on toisinpäin. Mut mullakin on sua ikävä, loppuis loma jo.

Oikeasti kaivattuni varmaankin nauttii vuorollaan lomastaan ja rentoutuu. Mut kuinka toivoisin, et sun sanat olisi hänen!

Vierailija
7395/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tule enää takaisin töihin? Toivottavasti sulla on kaikki hyvin.

Vierailija
7396/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmösiä kivisydämiä tänne kaivata, mee voittamaan jonnekin muualle.

Vierailija
7397/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tilanteessa jossa en voi sanoa suoraan. Mutta seljeästi yksi mies jatkuvasti lykkääntyy seuraan. Olen pyrkinyt viestittämään keholla, kääntänyt päätäni. Minulla ei ole velvollisuutta viettää aikaa hänen kanssaan ja ärsyttää kun yrittää lykkääntyä seuraan.

En vihaa, mutta alan vihaamaan jos joku rassukka on niin avuton, ettei erota tätä. En ole ujo.

Vierailija
7398/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tilanteessa jossa en voi sanoa suoraan. Mutta seljeästi yksi mies jatkuvasti lykkääntyy seuraan. Olen pyrkinyt viestittämään keholla, kääntänyt päätäni. Minulla ei ole velvollisuutta viettää aikaa hänen kanssaan ja ärsyttää kun yrittää lykkääntyä seuraan.

En vihaa, mutta alan vihaamaan jos joku rassukka on niin avuton, ettei erota tätä. En ole ujo.

Mies on luonteeltaan ärsyttävä ja puhuu vain itsestään. Ärsyttää kun ei tajua, että haluan olla rauhassa. Iso mies ja tyhmä naama.

Vierailija
7399/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä mistä tää tulee mutta mä luulen että sulla on jatkuva tarve saada kaataa naisia, saada kuolata naisten tissejä ja peppuja, saada eri naisista erilaisia fiiliksiä. Luultavasti mä en jäisi sun ainoaksi mitenkään, vaikka jos mentäisikin yhteen. Sopivan tilaisuuden tullen löytäisit kuitenkin itsesi jonku toisen naisen vierestä.

Aika hyvin luotat kaivattuusi. Sydän särkyisi jos tietäisin kaivattuni ajattelevan noin.

Vierailija
7400/16650 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti kaivattuni varmaankin nauttii vuorollaan lomastaan ja rentoutuu. Mut kuinka toivoisin, et sun sanat olisi hänen!

Ja mä toivoisin, että sun sanat olis kaivattuni sanoja. Olis ihanaa tietää, että ikävöi mua lomalta töihin palatessaan kun huomaa, etten olekaan töissä.

Ketju on lukittu.