Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Tuletkohan huomenna töihin vai vasta parin viikon päästä? Toivon, että tulisit, mutta en uskalla elätellä liikoja toiveita. Se on viimeinen mahdollisuus nähdä sinut töissä. Surullinen olo on.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko asua erllään kunnes lapset ovat isompia? Voisimme tapailla silloin, kun ei ole lapsia?
Kyllä, juuri niin.
Olen niin vapaa ja kaipaan lähellesi mies
Miten sinulla on mennyt loma mies?
Vierailija kirjoitti:
Jos me haluaisimme nainen olla jollain tasolla "me", niin miten voisimme tutustua paremmin toisiimme/edetä asiassa, kun tunnumme molemmat kaipaavan toisiamme todella paljon? Mitä ajattelet?
Jos näkisit meidät ystävinä, olisi lähestyminen melko helppoa kun siihen ei lataa niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Miten sinulla on mennyt loma mies?
Oikeasti: Ihan päin helvettiä.
Virallinen vastaus on, että hyvin, kiitos kysymästä.
Laita naamakuva kirjoitti:
Vuosi sitten uusi kuvasi sekoitti pääni kolmeksi päiväksi. Melkein kävelin päin seiniä ennenkuin tokenin.
Minkä kuvan? Yhden kuvan vaihdoin aika tarkasti vuosi sitten.
Hyvän tunnisteen näkee sen saamista alapeukuista: Mitä parempi, yksilöidympi tunniste, sen vaikeampi psykojen ja m-oden ottaa se omakseen.
Kerro mies, pitäiskö mun mennä jo eteen päin ja jättää sun kaipaillus.
Vierailija kirjoitti:
Kerro mies, pitäiskö mun mennä jo eteen päin ja jättää sun kaipaillus.
Saan hermoromahduksen 😵
Minulla on ikävä sinua A. Kaipaan juttuhetkiä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko asua erllään kunnes lapset ovat isompia? Voisimme tapailla silloin, kun ei ole lapsia?
Juuri noin haluaisin.
Hyvää yötä rakas. Elämä on niin merkityksetöntä ilman sinua. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin haluaisin.
Jossain vaiheessa voisi olla liian kova ikävä asua erillään. Mutta olen samaa mieltä, noin itsekin haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin vapaa ja kaipaan lähellesi mies
Nainen, vapaa olen minäkin ja yhtälailla kaipaan sinua lähellein ja luoksein.
En oikeastaan halua kumppania ja seksihalutkin ovat jos ei nyt kuolleet, niin vähentyneet radikaalisti.
Ehkä voitaisiin olla ystäviä?
Rakas. Olet ollut tänäänkin koko päivän mielessäni. Rakastan sinua. Jotain muuttui, kun kohtasin sinut. Siitä lähtien olen kaivannut sinua. Hyvää yötä ja suudelma kaulallesi. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin haluaisin.
Jossain vaiheessa voisi olla liian kova ikävä asua erillään. Mutta olen samaa mieltä, noin itsekin haluaisin.
Tilanteen ja tunteiden mukaan mutta aluksi ainakin hitaasti edeten ja tutustuen rauhassa toisiimme.
Hyvää yötä, sinä ihanin. Olet kaunis kuin kesäilta meren rannalla. Kävin tänään hienossa paikassa ja haluaisin joskus näyttää sen sinulle.
Jos ei nähdä huomenna töissä, sitten emme näe ainakaan töissä enää. Toivon hartaasti näkeväni sinut, vaikka ehkä se ei ole mahdollista.