Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saadaanko me toisiamme koskaan mies? Miltä sinusta tuntuu? Näin taas viime yönä sinusta unta ja siinä olimme yhdessä onnellisia.
Saadaan jos tehdään kumpikin sen eteen töitä.
Mitä jos olisinkin sulle pettymys? Suuret odotukset etukäteen mutta sitten ei kuitenkaan ollut niin kiinnostava?
No itse olen siitä jännä ihminen, että pelkään aina pahinta joten en ole osannut kuvitella omalle kaivatulleni mitään ominaisuuksia ja asioita mistä en tiedä. Tiedän. että ei ole täydellinen niin kuin en minäkään.
Mitä hänessä on sellaista että haluaisit hänet?
Joku vaan klikkaa niin kovasti. Voisin sanoa, että parhaimmillaan erittäin rauhoittava vaikutus, huonoimmillaan saa moneksi päiväksi ahdistuneeksi. En tiedä peilataanko jotenkin toisen olotiloja vai mistä johtuu. On myös erittäin nätti, mutta vähän kliseisestikin sanottuna silmät, ääni ja olemus iski kuin salama kirkkaalta taivaalta eräs kerta. En edes muista siitä kerrasta juuri mitään kun katseet lukittuivat pitkäksi aikaa ja muistan miettineeni koko seuraavan yön että mitä oikein tapahtui.
Tunnetko häntä yhtään mitenkään muuten vai oliko vain tuo kun katseet kohtasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaatko mies rehellisesti, mitä mieltä olisit salasuhteesta? Ikävä saa miettimään kaikenlaista. Kenenkään ei tarvitse saarnata mitään kiitos.
Kyllähän sellanen vähän sotisi arvoja vastaan, mutta vähemmän paineita se ehkä loisi kuin suoraan suhteesta toiseen vaihtaminen.
Toivottavasti jäät kiinni ja tulee riitaisa ero. Vähemmällä pääsisit eroamalla suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saadaanko me toisiamme koskaan mies? Miltä sinusta tuntuu? Näin taas viime yönä sinusta unta ja siinä olimme yhdessä onnellisia.
Saadaan jos tehdään kumpikin sen eteen töitä.
Mitä jos olisinkin sulle pettymys? Suuret odotukset etukäteen mutta sitten ei kuitenkaan ollut niin kiinnostava?
No itse olen siitä jännä ihminen, että pelkään aina pahinta joten en ole osannut kuvitella omalle kaivatulleni mitään ominaisuuksia ja asioita mistä en tiedä. Tiedän. että ei ole täydellinen niin kuin en minäkään.
Mitä hänessä on sellaista että haluaisit hänet?
Joku vaan klikkaa niin kovasti. Voisin sanoa, että parhaimmillaan erittäin rauhoittava vaikutus, huonoimmillaan saa moneksi päiväksi ahdistuneeksi. En tiedä peilataanko jotenkin toisen olotiloja vai mistä johtuu. On myös erittäin nätti, mutta vähän kliseisestikin sanottuna silmät, ääni ja olemus iski kuin salama kirkkaalta taivaalta eräs kerta. En edes muista siitä kerrasta juuri mitään kun katseet lukittuivat pitkäksi aikaa ja muistan miettineeni koko seuraavan yön että mitä oikein tapahtui.
Tunnetko häntä yhtään mitenkään muuten vai oliko vain tuo kun katseet kohtasi?
Oli "tuttu" jo ennen totakin, mutta en voi sanoa tuntevani tai tietäväni juuri mitään muuta kuin mitä on kertonut. En kyllä halua tämän enempää paljastaa. Joskus olen varma, että on kiinnostunut myös mutta seuraavalla kerralla olenkin jo epävarma kun nähdään. Saattaa kyllä olla myös jollain tapaa ihastunut, koska vaatii aina aloitteen, että alkaa puhumaan. Tarkoitan, että jos small talkkaan niin alkaa kertomaan itsestään. Silloin olen aina varma, mutta sitten kun seuraavalla kerralla nähdään niin se varmuus on ehtinyt jo kadota. Foorumilla käyminen ei ainakaan nosta omaa itsevarmuutta tässä. Voisin päättää, että huomisesta eteenpäin en käy täällä enää sekoittamassa ajatuksiani. Meinaan, että lukeminen on ihan yhtä haitallista kuin kirjoittaminen.
Vierailija kirjoitti:
Etsit muijaa seuraavaa, jota nusauttaa voisit
Älä tukehdu siihen mustasukkaisuuteesi kuitenkaan.
M35 minulla on ikävä sua. Haluaisin käydä joskus kanssasi pyöräilemässä ja vain jutella. Kaikesta. Haluaisin oppia tuntemaan sinut oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaatko mies rehellisesti, mitä mieltä olisit salasuhteesta? Ikävä saa miettimään kaikenlaista. Kenenkään ei tarvitse saarnata mitään kiitos.
Kyllähän sellanen vähän sotisi arvoja vastaan, mutta vähemmän paineita se ehkä loisi kuin suoraan suhteesta toiseen vaihtaminen.
Niin, samoja ajatuksia. En halua saattaa meitä mihinkään sellaiseen, joka tuntuu sisimmässä väärältä. En myöskään haluaisi, että eroamme toistemme takia. Siis jos suhteesi on muuten hyvä, onko se? Paras tilanne olisi se, että kohtaisimme joskus niin, että kumpikin on vapaa. Sitä vaan ei välttämättä tule tapahtumaan. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä sua, S. Toivon, että ottaisit yhteyttä.
Toivoisin vihjettä kaivatustasi.
Sama työpaikka.
Jos ottaisit itse yhteyttä, vastaisin kyllä, tiedät sen sanomattakin. Mikä estää?
Oikeaan S:ään olen kyllä ottanut yhteyttä, mutta ei ole vastannut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, samoja ajatuksia. En halua saattaa meitä mihinkään sellaiseen, joka tuntuu sisimmässä väärältä. En myöskään haluaisi, että eroamme toistemme takia. Siis jos suhteesi on muuten hyvä, onko se? Paras tilanne olisi se, että kohtaisimme joskus niin, että kumpikin on vapaa. Sitä vaan ei välttämättä tule tapahtumaan. :/
Olen sinkku, meinasin jättää vastaamatta mutta saattaa selkeyttää sinun ajatuksia kun saat vastauksen että en ole se ketä kaipailet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkku, meinasin jättää vastaamatta mutta saattaa selkeyttää sinun ajatuksia kun saat vastauksen että en ole se ketä kaipailet.
Ei täällä varmaan ole monenkaan kaivattua. Tämähän on vähän niin kuin päiväkirjaan kirjoittaisi ajatuksia. Kiva, kun vastasit kuitenkin.
Jos me haluaisimme nainen olla jollain tasolla "me", niin miten voisimme tutustua paremmin toisiimme/edetä asiassa, kun tunnumme molemmat kaipaavan toisiamme todella paljon? Mitä ajattelet?
Vierailija kirjoitti:
Jos me haluaisimme nainen olla jollain tasolla "me", niin miten voisimme tutustua paremmin toisiimme/edetä asiassa, kun tunnumme molemmat kaipaavan toisiamme todella paljon? Mitä ajattelet?
Niin, miten se onnistuisi? Mitä sinä toivoisit?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, olen tosi huono aloitteen tekijä, vaikka ihastunut sinuun olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Antaisitko jonkun vihjeen tuosta naisesta? Koska olette viimeksi nähneet?
Mitä minussa on sellaista, että haluat juuri minut? Entä jos emme sovikaan yhteen? Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti valmis salasuhteeseen!
T: Mies
Aika moni mies on valmis. Ehkei silti kannattaisi..
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, rakas. Tänään on ollut mukava kesäpäivä. Olisitpa ollut jakamassa sen kanssani. Oltaisiin käyty rannalla ja katseltu merta illalla. Toivottavasti sinullakin on ollut mukava päivä. Nyt katson Wallanderia. Olisitpa täällä kainalossani.
Minä kävin illalla rannalla ja katselin merta, yksin, sinua ei näkynyt, taaskaan.
Ootkohan sä jostain suuuttunut mulle😕
Kun viimeks et tervehtinyt ollenkaan ja eilen just ja just vastasit nopeesti.