Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
7181/16650 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tavallinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A olit niin kaunis kun viimeks näimme. Halusin koskea sinuun, mutta jänistin viime hetkellä. Olit tänä aamuna ensimmäisenä mielessäni..

Sinä jäit vaivaamaan mieltäni. Mitä ihmettä meidän välillä on, vai onko mitään muuta kuin kuvitelmaani? Olisinpa uskaltanut sanoa jotain, kun näimme.

En edes kaipaa ketään, enkä varmasti A:ta. Käsitätkö miten tyhmää on vastata tuntemattomien viesteihin? Tekisi mieli läpsäyttää teidät hereille.

Mikä oli sinun pointtisi tässä asiassa oikeasti? Mustasukkaisuus, kun täällä kaivataan A kirjaimella alkavaa naista ja päätit näpäyttää?

Ei pitäisi sun maailmaasi keikuttaa mihinkään suuntaan mutta keikuttaapa kuitenkin

: ) Nainen on naiselle susi taas kerran tuli se todennettua  :D

Oman elämänsä sherlock :D Mä käytin kirjainta A koska se on yleinen täällä. Satuin vilkaisemaan ketjuun ja ällistyin typeryydestänne, joten päätin huvittaa itseäni.

Kaipaus ja rakkaus voi olla kaunista, mutta tuntemattomille vastaaminen on likaista ja jotenkin vammaista.

Mulla on se ketä kaipaan ja vähän päälle.

Kyllä, osaat ainakin itseäsi nostattaa, jos et muuta. Loistavaa. Jatka valitsemallasi tiellä, muiden yläpuolella, niin koet aina toiset itseäsi tyhmemmiksi, ja loistat Airamina aina muita kirkkaampana.

Ooho!!

Ilmeisesti vaivasi ja kaiveli, kun vielä näki tarpeelliseksi oikoa omaa kantaansa : )

Selityksen makua, mutta menköön nyt. : )

Vierailija
7182/16650 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tavallinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A olit niin kaunis kun viimeks näimme. Halusin koskea sinuun, mutta jänistin viime hetkellä. Olit tänä aamuna ensimmäisenä mielessäni..

Sinä jäit vaivaamaan mieltäni. Mitä ihmettä meidän välillä on, vai onko mitään muuta kuin kuvitelmaani? Olisinpa uskaltanut sanoa jotain, kun näimme.

En edes kaipaa ketään, enkä varmasti A:ta. Käsitätkö miten tyhmää on vastata tuntemattomien viesteihin? Tekisi mieli läpsäyttää teidät hereille.

Mikä oli sinun pointtisi tässä asiassa oikeasti? Mustasukkaisuus, kun täällä kaivataan A kirjaimella alkavaa naista ja päätit näpäyttää?

Ei pitäisi sun maailmaasi keikuttaa mihinkään suuntaan mutta keikuttaapa kuitenkin

: ) Nainen on naiselle susi taas kerran tuli se todennettua  :D

Oman elämänsä sherlock :D Mä käytin kirjainta A koska se on yleinen täällä. Satuin vilkaisemaan ketjuun ja ällistyin typeryydestänne, joten päätin huvittaa itseäni.

Kaipaus ja rakkaus voi olla kaunista, mutta tuntemattomille vastaaminen on likaista ja jotenkin vammaista.

Mulla on se ketä kaipaan ja vähän päälle.

Kyllä, osaat ainakin itseäsi nostattaa, jos et muuta. Loistavaa. Jatka valitsemallasi tiellä, muiden yläpuolella, niin koet aina toiset itseäsi tyhmemmiksi, ja loistat Airamina aina muita kirkkaampana.

Kiitos ja mukavaa kesää myös sinulle!

Yt,

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7183/16650 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua.

Minäkin rakastan sinua. Milloin oikein tapaamme niin saan kertoa sen sinulle?

Vierailija
7184/16650 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos me olisimme nainen "me", niin mitä odottaisit/haluaisit rakastelultamme?

Olemme halunneet toisiamme jo niin pitkään, että aluksi emme varmasti mitään muuta tekisikään. Kiihkeää se varmasti olisi mutta myös hellää. En oikeastaan halua edes miettiä, koska haluan sinua niin paljon ja turhaudun kun en sinua saa.

Vierailija
7185/16650 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAIPAAKO KUKAAN MUA? Oon E.

Arvaappa.

Vierailija
7186/16650 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään tytön, joka olis voinut olla sun tyttäresi ulkonäön ja iän puolesta. Hän vielä katsoi mua ja hymyili, niin kuin minäkin hänelle. Varmaan vain mielikuvitukseni laukkaa ja näen merkkejä sinusta kaikkialla, kun nyt olen tilanteessa, että aion "unohtaa" sut taas. Oikeasti en koskaan unohda, mutta en vaan jaksa ajatella sua koko ajan, kun ei koskaan nähdä. Mun on pakko sysätä sut sivuun nyt. Ole onnellinen!

Vierailija
7187/16650 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aluksi olisin onnellinen ihan vaan siitä, että saisimme vihdoin hyväillä ja koskettaa toisiamme. Olen halunnut sinua jo niin pitkään. Haluaisin pitkittää ensimmäisen kertamme nautintoa, vaikka se varmasti olisikin vaikeaa. Haluaisin, että seksuaalisuutta vaalittaisiin suhteessamme, ja että se olisi luonnollinen osa arkeamme. Toivoisin, että voisimme kokeilla uusia juttuja ja välillämme olisi vahva luottamuksen ja arvostuksen ilmapiiri. Mikään ei olisi noloa tai tyhmää. Rakkaus toisiamme kohtaan pitäisi siitä huolen.

Edellinen jatkaa vielä, että millaisia odotuksia sinulla mies olisi?

Ensimmäisellä kerrallamme haluaisin suudella, koskettaa ja maistella sinua hitaasti, jokaisesta hetkestä iloiten. Olen ajatellut niin paljon, millaista rakastelumme voisi olla. Haluaisin saada sinut tuntemaan itsesi arvostetuksi, rakastetuksi ja halutuksi. Haluaisin oppia vähitellen huomaamaan, millaisesta kosketuksesta ja hyväilystä erityisesti pitäisit. Lähtökohtana olisi sinun nautintosi. Syvä rakkaus tekisi rakastelustamme ihanaa ja olisin valmis kokeilemaan kanssasi haluamiasi asioita varsin estottomasti. Seksuaalisuus olisi iloinen ja uudistuva osa parisuhdettamme.

Vierailija
7188/16650 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tänään tytön, joka olis voinut olla sun tyttäresi ulkonäön ja iän puolesta. Hän vielä katsoi mua ja hymyili, niin kuin minäkin hänelle. Varmaan vain mielikuvitukseni laukkaa ja näen merkkejä sinusta kaikkialla, kun nyt olen tilanteessa, että aion "unohtaa" sut taas. Oikeasti en koskaan unohda, mutta en vaan jaksa ajatella sua koko ajan, kun ei koskaan nähdä. Mun on pakko sysätä sut sivuun nyt. Ole onnellinen!

Ootko K?

Vierailija
7189/16650 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästit mut putoamaan. Luovutan tähän ja itken aikani. Jonain päivänä olet taas kuin kuka tahansa, Tolkien. Hymyillään sitten.

Vierailija
7190/16650 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako sua, kun rakastteltais ja huomaisit mun peräpukamat?

Vierailija
7191/16650 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä pelkään näin paljon?

Vierailija
7192/16650 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro vähän lisää, mitä pelkäät?

Vierailija
7193/16650 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro vähän lisää, mitä pelkäät?

Omia tunteita. Tunnen ihan liikaa tilanteeseen nähden ja menen ihan kipsiin.

Vierailija
7194/16650 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli vie ja muut vikisevät. Älkää olko tyhmiä.

Vierailija
7195/16650 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään haittaa muru, mullakin on. Käydään yhdessä pesulla ensin.

Vierailija
7196/16650 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aluksi olisin onnellinen ihan vaan siitä, että saisimme vihdoin hyväillä ja koskettaa toisiamme. Olen halunnut sinua jo niin pitkään. Haluaisin pitkittää ensimmäisen kertamme nautintoa, vaikka se varmasti olisikin vaikeaa. Haluaisin, että seksuaalisuutta vaalittaisiin suhteessamme, ja että se olisi luonnollinen osa arkeamme. Toivoisin, että voisimme kokeilla uusia juttuja ja välillämme olisi vahva luottamuksen ja arvostuksen ilmapiiri. Mikään ei olisi noloa tai tyhmää. Rakkaus toisiamme kohtaan pitäisi siitä huolen.

Edellinen jatkaa vielä, että millaisia odotuksia sinulla mies olisi?

Ensimmäisellä kerrallamme haluaisin suudella, koskettaa ja maistella sinua hitaasti, jokaisesta hetkestä iloiten. Olen ajatellut niin paljon, millaista rakastelumme voisi olla. Haluaisin saada sinut tuntemaan itsesi arvostetuksi, rakastetuksi ja halutuksi. Haluaisin oppia vähitellen huomaamaan, millaisesta kosketuksesta ja hyväilystä erityisesti pitäisit. Lähtökohtana olisi sinun nautintosi. Syvä rakkaus tekisi rakastelustamme ihanaa ja olisin valmis kokeilemaan kanssasi haluamiasi asioita varsin estottomasti. Seksuaalisuus olisi iloinen ja uudistuva osa parisuhdettamme.

Kuulostaa ihanalta.

Vierailija
7197/16650 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli vie ja muut vikisevät. Älkää olko tyhmiä.

Mikään trolli valitettavasti en ole. Niin ihastunut, että menen toimintakyvyttömäksi.

Vierailija
7198/16650 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi yksi fantasia jonka haluaisin sun kanssa toteuttaa, mutta kerron siitä sitten joskus...

Vierailija
7199/16650 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään haittaa muru, mullakin on. Käydään yhdessä pesulla ensin.

Lol

Vierailija
7200/16650 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde kirjainjuttuihin ollenkaan, varsinkaan jos kyselijä ei anna mitään itsestään. Enkä halua, että hän tunnistaa mua täältä. Jos haluan että viesti menee perille hänelle, pistän viestin suoraan hänelle. Nyt ei tunnu siltä, että laittaisin.

Ketju on lukittu.