Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
naiselle kirjoitti:
Tiesitkö, että tällaiset toteutumattomat rakkaustarinat ovat niitä, jotka jäävät itsepintaisimmin mielemme sopukoihin asustelemaan ja kestävät pisimpään?
Tiesin, onhan mulla jo pitkältä ajalta kokemusta. Et sä mun mielestä lähde ikinä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kovasti tietää mihin olet ihastunut minussa mies. Olenko sinulle vain viihdykettä arkeen vai pidätkö mikusta oikeasti ihmisenä ja jos niin mistä asioista?
Viihdykettä arkeen saa helpommallakin. Enempää en suostu vastaamaan, koska en halua uskoa että oma kaivattu kirjottaisi viestin jossa haluaa kehuja ja litanjan merkityksettömiä adjektiiveja.
Eiköhän ne ole ihan eri lintuset, kuin tuollaisia herutusviestejä kaipailee, kuten tuo edellinen. Me muut olemme tyytyväisiä pelkästään siihen, että täällä lukee "hyvää yötä rakas nainen" : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kovasti tietää mihin olet ihastunut minussa mies. Olenko sinulle vain viihdykettä arkeen vai pidätkö mikusta oikeasti ihmisenä ja jos niin mistä asioista?
Viihdykettä arkeen saa helpommallakin. Enempää en suostu vastaamaan, koska en halua uskoa että oma kaivattu kirjottaisi viestin jossa haluaa kehuja ja litanjan merkityksettömiä adjektiiveja.
Miksi pihdata kehuja? Ne voivat olla monelle tärkeitä ja tulla tarpeeseen. T. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A olit niin kaunis kun viimeks näimme. Halusin koskea sinuun, mutta jänistin viime hetkellä. Olit tänä aamuna ensimmäisenä mielessäni..
Sinä jäit vaivaamaan mieltäni. Mitä ihmettä meidän välillä on, vai onko mitään muuta kuin kuvitelmaani? Olisinpa uskaltanut sanoa jotain, kun näimme.
En edes kaipaa ketään, enkä varmasti A:ta. Käsitätkö miten tyhmää on vastata tuntemattomien viesteihin? Tekisi mieli läpsäyttää teidät hereille.
Mikä oli sinun pointtisi tässä asiassa oikeasti? Mustasukkaisuus, kun täällä kaivataan A kirjaimella alkavaa naista ja päätit näpäyttää?
Ei pitäisi sun maailmaasi keikuttaa mihinkään suuntaan mutta keikuttaapa kuitenkin
: ) Nainen on naiselle susi taas kerran tuli se todennettua :D
Vierailija kirjoitti:
Uskallatko laittaa facessa viestin? Ihan arkisen.
Uskalsin
Vierailija kirjoitti:
naiselle kirjoitti:
Tiesitkö, että tällaiset toteutumattomat rakkaustarinat ovat niitä, jotka jäävät itsepintaisimmin mielemme sopukoihin asustelemaan ja kestävät pisimpään?
Minulla on sinua koko ajan ikävä, en saa sua mielestä varmaan koskaan.
Mietin myös sitä, että miksi tämä tapahtui juuri meille?
naiselle kirjoitti:
Sanoisin näin, että ei ehkä edes välttämättä se toteutumaton rakkaustarina vaan yhtä lailla toteutumaton mahdollisuus todeta, että eipäs sittenkään. Siitäkin olisi saanut mielenrauhan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pihdata kehuja? Ne voivat olla monelle tärkeitä ja tulla tarpeeseen. T. Sivusta
En pihtaakaan kehuja. Kehuisin päivittäin (jos en sanallisesti niin sitten teoilla) ja olen täälläkin kehunut . Se, että joku pyytää kehuja on vaan enemmän sellainen luonnekysymys...
Ymmärrän toki, että heikolla hetkellä voi pyytää, mutta heti kyseenalaistaisin että onko itse edes ihastunut vai tykkääkö siitä tunteesta (huono itsetunto) että joku on ihastunut?
Yritin kirjoittaa niin nätisti kuin pystyin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A olit niin kaunis kun viimeks näimme. Halusin koskea sinuun, mutta jänistin viime hetkellä. Olit tänä aamuna ensimmäisenä mielessäni..
Sinä jäit vaivaamaan mieltäni. Mitä ihmettä meidän välillä on, vai onko mitään muuta kuin kuvitelmaani? Olisinpa uskaltanut sanoa jotain, kun näimme.
En edes kaipaa ketään, enkä varmasti A:ta. Käsitätkö miten tyhmää on vastata tuntemattomien viesteihin? Tekisi mieli läpsäyttää teidät hereille.
Mikä oli sinun pointtisi tässä asiassa oikeasti? Mustasukkaisuus, kun täällä kaivataan A kirjaimella alkavaa naista ja päätit näpäyttää?
Ei pitäisi sun maailmaasi keikuttaa mihinkään suuntaan mutta keikuttaapa kuitenkin
: ) Nainen on naiselle susi taas kerran tuli se todennettua :D
Tuostapa herahti heti mieleeni eräs A joka kyllä "keikuttaa" tämän miehen maailmaaaa 😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pihtaakaan kehuja. Kehuisin päivittäin (jos en sanallisesti niin sitten teoilla) ja olen täälläkin kehunut . Se, että joku pyytää kehuja on vaan enemmän sellainen luonnekysymys...
Ymmärrän toki, että heikolla hetkellä voi pyytää, mutta heti kyseenalaistaisin että onko itse edes ihastunut vai tykkääkö siitä tunteesta (huono itsetunto) että joku on ihastunut?
Yritin kirjoittaa niin nätisti kuin pystyin.
Ihan hyvin perustelit kantaasi. Itse tykkäsin joskus kuulla mieheltä kehuja ja joskus niitä jopa vähän kalastelin, hän kun oli sellaista jäyhää miestyyppiä. :) Tykkään myös itse antaa kehuja. Ymmärrän siis hyvin alkuperäisen kirjoittajan pointin. Tässä mielessä ihmiset varmasti eroavat paljon toisistaan, mutta oma mottoni on kuitenkin se, että laitan mieluummin kehut kiertämään, kuin jätän ne vain oman mieleni perukoille. Pieneltä tuntuva kehu voi olla jollekin tärkeä ele ja pelastaa päivän.
Ah, ihanat trooppiset yöt. Saisipa viettää sellaisen sun kanssa. Kuinkahan kuumaa meillä olisi?
Olikojoaikakin kirjoitti:
Mies, taitaa olla aika unohtaa sinut. Ainakin yritän nyt tosissani. Jos sattumalta törmätään niin esitän ettei tunnu missään tai en tunne. En jaksa toivoa enää mitään. A
Noh, noh. Älä nyt sentään. Pitää olla uskoa.
PS. Kappas vain, vahvistusnumero on 666😈
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitkö mies kanssani paritanssikurssille?
Hassua, että noin kirjoitit. Sitä itsekin mietin.
Vierailija kirjoitti:
Ah, ihanat trooppiset yöt. Saisipa viettää sellaisen sun kanssa. Kuinkahan kuumaa meillä olisi?
Ei ainakaan nukuttaisi yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Sinussa on se jokin, jonka vuoksi seurassasi on niin hyvä olla. Sanaton yhteys välillämme, kemia ja keskustelu. Kaikki on niin kohdallaan kanssasi. Aika pysähtyy, eikä kaipaa mihinkään muualle.
Sitten, kun oltaisiin opittu tanssimaan, mentäisiin lavatansseihin. Voisin laittaa kukkamekon. Tanssin lomassa hukuttaisin sinut suudelmiin. Saisinpa joskus toteuttaa kaikki hölmöt haaveeni kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Sitten, kun oltaisiin opittu tanssimaan, mentäisiin lavatansseihin. Voisin laittaa kukkamekon. Tanssin lomassa hukuttaisin sinut suudelmiin. Saisinpa joskus toteuttaa kaikki hölmöt haaveeni kanssasi.
Joo laitetaan sulle mies kukkamekko ja mä voin laittaa puvun 😂 Naurattais sikana
Olen ihan sekaisin kaiken sen kanssa, mitä haluan, mutta olet mielessni, kaiken aikaa.
Täällä on nykyään ihan tylsiä tyyppejä ja todella negatiivinen energia.
Viime kesänä oli aivan eri meininki.
Eiköhän hän ole loppuelämän verran mielessä kun ei kerran ole vieressä...