Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Pöllösi kirjoitti:
Hyvää huomenta Sinä Mies joka Toit elämääni valon. Rakastan rakastan rakastan sinua! En millään malttaisi odottaa näkemistäsi. Todella toivon, että kahden sijasta on yksi. Sillä minun puoleltani se on mahdollista. Minä uskalsin kylmään veteen sukeltaa.
Miten miehesi suhtautui asiaan? Aiotko kertoa asiasta työpaikan kahvipöydässä? Kuinka aiot kertoa sen Hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitkö mies kanssani paritanssikurssille?
Lähtisin oikein mielelläni. Olisi varmasti mukavaa kanssasi.
Niin olisi! Sinulla on vielä niin hyvä rytmitajukin. Tosin tanssi voisi lisätä seksuaalistä vetovoimaa välillämme entisestään.
A olit niin kaunis kun viimeks näimme. Halusin koskea sinuun, mutta jänistin viime hetkellä. Olit tänä aamuna ensimmäisenä mielessäni..
Vierailija kirjoitti:
Jos järjestäisit meille romanttiset treffit mies, mitä tekisimme?
Voisimme vaikka syödä hyvin merinäkymällä olevassa ravintolassa. Sen jälkeen voisimme mennä kävelylle meren rantaan.
Vierailija kirjoitti:
A olit niin kaunis kun viimeks näimme. Halusin koskea sinuun, mutta jänistin viime hetkellä. Olit tänä aamuna ensimmäisenä mielessäni..
Sinä jäit vaivaamaan mieltäni. Mitä ihmettä meidän välillä on, vai onko mitään muuta kuin kuvitelmaani? Olisinpa uskaltanut sanoa jotain, kun näimme.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on näkynyt ulos väsynyt, ärtynyt, kimmastuva, epävakaa, stressaantunut, vinkastanut minä. Nyt sinä tapaat onnellisen, nauravaisen, höpsöttelevän, vapautuneen ja rakastuneen. Se olen minä. ❤
Mistäs se johtuu, ratkesko sulla joku juttu vai?
Tota noin, alkaa tulla taas vieroitusoireita... Muutama päivää helppoja, mutta sitten kun alkaa olla se noin viikko näkemisestä niin ikävä iskee... Ei tää kyllä ihan normaalia ole, tai en ole ainakaan koskaan ennen kokenut eroahdistusta ihmisen takia kuin joku kotieläin. :D
Tiesitkö, että tällaiset toteutumattomat rakkaustarinat ovat niitä, jotka jäävät itsepintaisimmin mielemme sopukoihin asustelemaan ja kestävät pisimpään?
naiselle kirjoitti:
Tiesitkö, että tällaiset toteutumattomat rakkaustarinat ovat niitä, jotka jäävät itsepintaisimmin mielemme sopukoihin asustelemaan ja kestävät pisimpään?
Tiesin.
Hoksasin äsken, että laitoin sinulle tunnisteellisen viestin juuri silloin, kun lisäsit sen yhden kuvasi. Outoa.
Äh, tämä kaikki on varmaankin puhdasta sattumaa. Aika hiljentyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitkö mies kanssani paritanssikurssille?
Latinorytmejä?
Joo tanssitaan yhessä ja sä opetat mua
naiselle kirjoitti:
Niinpä. Kuinkahan pitkään pysytään toistemme mielessä vielä?
Haluaisin kovasti tietää mihin olet ihastunut minussa mies. Olenko sinulle vain viihdykettä arkeen vai pidätkö mikusta oikeasti ihmisenä ja jos niin mistä asioista?
naiselle kirjoitti:
Minulla on sinua koko ajan ikävä, en saa sua mielestä varmaan koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kovasti tietää mihin olet ihastunut minussa mies. Olenko sinulle vain viihdykettä arkeen vai pidätkö mikusta oikeasti ihmisenä ja jos niin mistä asioista?
Viihdykettä arkeen saa helpommallakin. Enempää en suostu vastaamaan, koska en halua uskoa että oma kaivattu kirjottaisi viestin jossa haluaa kehuja ja litanjan merkityksettömiä adjektiiveja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä jäit vaivaamaan mieltäni. Mitä ihmettä meidän välillä on, vai onko mitään muuta kuin kuvitelmaani? Olisinpa uskaltanut sanoa jotain, kun näimme.
En edes kaipaa ketään, enkä varmasti A:ta. Käsitätkö miten tyhmää on vastata tuntemattomien viesteihin? Tekisi mieli läpsäyttää teidät hereille.
Lähtisin oikein mielelläni. Olisi varmasti mukavaa kanssasi.