Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihanin nainen kenet olen koskaan tavannut <3
Olet ihanin nainen, jonka olen koskaan tavannut. Näin amis sanoisi kieliopillisesti mutta tönkösti. Sivistynyt herrasmies, kuten minä, ilmaisee asian tyylikkäästi ja lennokkaasti:
Olet ihanin koskaan tapaamani nainen. Näin me, jotka hengitämme nenän kautta, ja jotka emme liikuta huuliamme lukiessamme, kirjoitamme.
Ja silti sinäkin roikut vauvalla kaupausketjussa. Et ole sen kummempi kuin kukaan meistä.
Kaipaan kieliopillisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihanin nainen, jonka olen koskaan tavannut. Näin amis sanoisi kieliopillisesti mutta tönkösti. Sivistynyt herrasmies, kuten minä, ilmaisee asian tyylikkäästi ja lennokkaasti:
Olet ihanin koskaan tapaamani nainen. Näin me, jotka hengitämme nenän kautta, ja jotka emme liikuta huuliamme lukiessamme, kirjoitamme.
Kiitos oppitunnista. Yritä päästä poikuudestasi eroon tässä lähivuosikymmeninä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti sinäkin roikut vauvalla kaupausketjussa. Et ole sen kummempi kuin kukaan meistä.
Kaipaan kieliopillisesti.
Vaikea kuvitella, että sinun kaltaisesi helmi on jätetty huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua niin paljon.
Minäkin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Pakottava tarve lisätä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et sanoisi sitä hänelle?
Ehkä olen jo sanonut? Ei vaan, kyllä hän sen varmasti vaistoaa että olen ihan sulaa vahaa lähellä. Niin ihana luonne, ettei kyllä näy yhtään että nousisi hattuun. :) Kyllä mä aika lähellä olen (taas) sitä tilannetta, että uskallan lähestyä. Nyt tuntuu taas paljon luontevammalta. Mutta turha täällä netissä sen enempää päivitellä, oli vaan niin paljon ajatuksissa, että oli kiva kirjoittaa yhdellä lauseella mitä ajattelen.
Pidän peukkuja, että lähennytte toisianne.👍❤
Kiitti. :)
Kyllä hänkin säteilee ihastuneen energiaa, aina on tietenkin mahdollista että kohde on joku muu. Eipä sitä saa selville kuin yhdellä tavalla. Itsekin olen huomannut, että säteilen samalla tavalla ja saan kokoajan katseita ihan sama minne menenkin. Avannut jonkun takalukon auki, koska tuntuu paremmalta kuin koskaan. Olen itseasiassa lopettanut pahimman paheeni lähes kokonaan sen jälkeen kun myönsin tunteeni itselleni ja olen ymmärtänyt, että täytin vaan jotain tyhjyyttä sisältäni hakemalla jännitystä uhkapeleistä.
En mä siis mikään ongelmapelaaja ollut, mutta ihan liikaa tuli laitettua rahaa vedonlyöntiin ja oli ainoa pahe mikä harmitti ja tuntui, ettei ollut täysin omissa käsissä. Eiköhän kaikilla ole jotain käyttäytymismalleja mitä ei täysin ymmärrä, monella esimerkiksi tunnesyöminen. Kummallista on elämä.
Hyvä, jos pääsit pelihimostasi irti. Tilalle muuta mukavaa, joka ei uhkaa hyvinvointiasi niin mikäs siinä.
Liikunta on ollut aikaisemmin elämässä kiva harrastus, joka on tullut tämän vuoden puolella uudelleen elämään. Koen euforiaa aina intensiivisen treenin jälkeen, ja kyllähän siihen jää koukkuun. :)
Odotan yhä että kielihupsu tarttuisi mun viesteihini. Laittaisin paluupostina pari valittua sanaa.
Mun päivä parani just 100% Olet suloinen ❤
Mä oon alkanu treenaa sun takii, ja nouseehan tässä kuntoki samalla 😁
Vierailija kirjoitti:
Viestejäni alapeukutellaan, olen epäsuosiossa.:(
Surullisin mielin nukkumaan...............
Elä välitä kateellisista ja tyhmistä. Et ole mitenkään epäsuosiossa. Toivottavasti sait nukuttua hyvin. Kaikkea hyvää ja jaxuhali sulle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän teki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestejäni alapeukutellaan, olen epäsuosiossa.:(
Surullisin mielin nukkumaan...............Elä välitä kateellisista ja tyhmistä. Et ole mitenkään epäsuosiossa. Toivottavasti sait nukuttua hyvin. Kaikkea hyvää ja jaxuhali sulle.
Jaxuhali
Just tyypillistä AV palstan mammojen lässyttämistä, jaxuhalit, masuasukit ja itkupotkuraivarit ja mitä näitä nyt onkaan 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän teki?
Älä utele. Haluan omia tuon itselleni. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän teki?
katsoi niillä ihanilla nappisilmillään niin ihanasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkään ootte ikävöineet jo?
Yli 20 vuotta
Oletko R?
Olen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän teki?
katsoi niillä ihanilla nappisilmillään niin ihanasti
Ei osunut, katsoin kyllä tänään erästäkin tyyppiä, mutta hän ei ole kaipaamani.
Toivon R:llä kaikkea hyvää. Et varmaan enää edes muista minua, mutta itse en varmaan koskaan unohda sinua. Toisaalta se ei ole ihme, että meistä ei tullut mitään. Se olisi sitten ollut joku "tuhkimo-satu" jos näin olisi käynyt. Kiitos sinulle silti pienistä hetkistä, kun osoitit minulle, että olen edes olemassa. Ne auttoivat jaksamaan silloin, kun oli muutenkin niin vaikeaa. Olit yksi ystävällinen kasvo vihollisten joukossa. Ja komein mies jonka olen nähnyt. Toivon sinulle hyvää menestystä musiikin parissa ja lupaan kuunnella bändisi musiikkia. Elä sinä iloista elämää, koska ansaitset sen.
Haluaisin tietää, että muistatko enää edes minua tai kävitkö silloin minua "moikkaamassa" vaivihkaa kulkemalla illalla asuinpaikkani ohi. En silloin voinut ihan varma olla olitko se sinä, kun käännyit niin nopeasti takaisin. Nyt on kulunut jo monta vuotta, kun viimeksi nähtiin. Tosin olenhan minä yrittänyt elämääsi sivusta seurata. Minulle ei kuulu vieläkään kovin hyvää vaan elämä on mennyt aika ikävästi jo pitkään. Sinä varmaan ymmärrät sen, kun näit sen tilanteen. Elä sinä sitten täysillä minunkin puolestani, kun en siihen pysty. Olisit saanut aika taakan minusta, joten on parempi, että saat iloisempaa seuraa. Talvella oli hetki jolloin aloin itkemään, kun näin kuvasi, koska olit niin kauniin ja iloisen näköinen kuvassa. Ajattelin hetken, että mikä epäonnistuja olen sinuun verrattuna ja samalla tiesin sen, että tuskin enää koskaan näemme. Ehkä eri paikka, aika ja eri ihmiset ympärillä niin kaikki voisi olla toisin.
Terveiset myös eräälle toisella R:lle. Ystäväni silloin joskus sanoi, että sinulla on kauneimmat silmät mitä hän on koskaan nähnyt. Itse olen samaa mieltä. Mitähän sinulle kuuluu.
Ja terveiset sinne taivaaseen eräälle rakkaalle. Olit ja tulet varmaan olemaan kaikista iloisin ihminen mitä tiedän. Mitkään sanat eivät koskaan riitä kertomaan kuinka paljon merkitsit minulle. Ja nyt on jo myöhäistä, kun kaikki jäi silloin sanomatta syistä joille on voinut mitään. Olit valonsäteeni. Ja monien muiden valo myös. Liian aikaisin lähdit. Muistan aina, kun lauloit yhtä biisiä ja vieläkään en pysty sitä kuuntelemaan itkemättä. Koskaan en unohda sinua. Sinua ei voi unohtaa, koska jätit ikuisen jäljen elämääni. Yritän ajatella aina sinua, kun minulla on vaikeaa.
Terveiset taivaaseen myös rakkaille A:lle ja K:lle. Olette nyt yhdessä. Kiitos kaikesta. Tyhjää on ilman teitä.
Ekalla R:lle
Say something, I'm giving up on you
I'll be the one, if you want me to
Anywhere, I would've followed you
And I'm sorry that I couldn't get to you
And anywhere, I would have followed you
Oh, oh, oh, oh say something, I'm giving up on you
Taitaisit enemmän arvostaa jotain ihan toisenlaista musiikkia.Mutta en nyt millään löydä muuta. Pahoittelut. Kaikille muille sori pitkästä viestistäni.
Anteeks jos säikäytin sut tänään.
Laillisesta naimisesta ja cuca naittaja oleman pitä
Ei pidä ketän waadittaman awioskäskyyn, waan pitä nijn hywin waimon, cuin miehengin wapamielinen tahto ja suostumus naimisen kijnnittämän.
Mun ajatukset siitä mitä sinä ajattelet minusta vaihtelee nykyään ääripäistä toiseen. Välillä naiivisti uskon että ehkä sittenkin tykkäät minusta ja ystävystyisit jos se olisi mahdollista. Välillä taas olen varma, että inhoat ja suorastaan vihaat minua ja sua ahdistaa mun olemassaolo. Tällöin uskon jopa että sulla todennäköisesti joku sovellus, joka näyttää kuka käy sun instaprofiilissa ja kiroat sitä kun näet mun käyvän siellä, pidät mua ahdistavana kyttääjänä ja puhut mun kamaluudesta muille yms. Välillä tietty kaikkea tuolta väliltä. Jos oikeasti et halua mun tietävän sun elämästä mitään, niin toivon että estät mut instassa. Se ois hyvä merkki mulle.