Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Olisi mielenkiintoista mies nähdä sinun aamutoimet : )
Mihin aikaan heräät jos ei aamulal tarvitse lähteä minnekkään, mitä teet aamupalaksi, onko hiuksesi söötisti pörhössä ja silmät unisen rähmässä kun alat väsätä palasta. Teetkö itsellesi vai molemmille siinä samalla. Haetko lehden laatiksta ja luet sitä, vai onko sulla tabletti josta katsot uutiset aamiaisen yhteydessä, jutteletko heti aamusta vai oletko mörökölli jolle ei saa sanoa muuta kuin huomenta enimmäisen tunnin aikana. onko sulla ylläsi pelkät bokserit, vai yöpyjama, vai pukeudutko heti sängystä noustuasi. Maistuuko
sinulle seksi heti aamusta, oletko niin rutinoitunut aamutoimissasi, ettei niihin saa tulla poikkeuksia? Kaikkea tätä sitä jaksaa näin lomalla mietiskellä sinusta ihana : )
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista mies nähdä sinun aamutoimet : )
Mihin aikaan heräät jos ei aamulal tarvitse lähteä minnekkään, mitä teet aamupalaksi, onko hiuksesi söötisti pörhössä ja silmät unisen rähmässä kun alat väsätä palasta. Teetkö itsellesi vai molemmille siinä samalla. Haetko lehden laatiksta ja luet sitä, vai onko sulla tabletti josta katsot uutiset aamiaisen yhteydessä, jutteletko heti aamusta vai oletko mörökölli jolle ei saa sanoa muuta kuin huomenta enimmäisen tunnin aikana. onko sulla ylläsi pelkät bokserit, vai yöpyjama, vai pukeudutko heti sängystä noustuasi. Maistuuko
sinulle seksi heti aamusta, oletko niin rutinoitunut aamutoimissasi, ettei niihin saa tulla poikkeuksia? Kaikkea tätä sitä jaksaa näin lomalla mietiskellä sinusta ihana : )
Sori virheet, itse heräsin tunti sitten ja huonosti nukuttu yö takana : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieli tietylle pusu terveiset. Muistathan silti että mulla on omaperhe!
Mielitietty on yhdyssana, oma perhe ei ole yhdyssana.
Oma kaipaamani osaa nuo asiat, joten muuten kommenttisi ei ollut minulle.Ketä sä olet mulle sanomaan oikein kirjoituksesta mitään. Olet vissiin joku hiki pinko ?????
Hikipinko on yhdyssana. Ja ketä ei käytetä sanan kuka korvaajana. Kuka sä olet mulle sanomaan? Ketä ne sanojat ovat? Esimerkkeinä nuo lauseet.
Ja näin sinua viedään kuin pässiä narussa, onnittelut!
Voi olla myös toisinpäin, ajattele sitä.
Eikä voi, korkeintaan molemmat luulevat vievänsä
Onks toi sulle joku päivän dilemma? Oletko se ketjun lypsäjä taas? Jäät jankkaan lypsyrätteines mitä ihmeellisimmistä asioista?
sivusta kommentoin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kaipaamani osaa nuo asiat, joten muuten kommenttisi ei ollut minulle.Ketä sä olet mulle sanomaan oikein kirjoituksesta mitään. Olet vissiin joku hiki pinko ?????
Hikipinko on yhdyssana. Ja ketä ei käytetä sanan kuka korvaajana. Kuka sä olet mulle sanomaan? Ketä ne sanojat ovat? Esimerkkeinä nuo lauseet.
Ja näin sinua viedään kuin pässiä narussa, onnittelut!
Voi olla myös toisinpäin, ajattele sitä.
Onks toi sulle joku päivän dilemma? Oletko se ketjun lypsäjä taas? Jäät jankkaan lypsyrätteines mitä ihmeellisimmistä asioista?
Kyllä, olen pyhittänyt tämän päivän tuolle asialle.
En tiedä ketä tai mitä tarkoitat, sillä en kysele täällä keltään oikein mitään eli lypsäjä ei oikein osu, mutta jankkaan ja viisastelen säännöllisesti muutaman muun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olet mielessäni.
Niin sinäkin A
Minäpä saan sut hymyilemään, muutoin niin surumielinen Tolkien.
Millaisia haaveita sinulla on meistä? Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi sun lauseet ei ole lainkaan tosi elämästä vaan keksittyjä. Opettele sun äidin kieli paremmin !!!
Kurjaa kun sanomisiin puututaan. Jokainen saa ilmaista itseään vapaasti.
Lopeta viilaaminen. Ärsyttää vain. Ja jos et ymmärrä niin pyydä selvitys.
Saa viilaa pilkkuu tai nussia, jos haluaa. Mikä sää oot mua estelemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi sun lauseet ei ole lainkaan tosi elämästä vaan keksittyjä. Opettele sun äidin kieli paremmin !!!
äidin kieli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
äidin kieli
äidin kieli on vaalean punainen ja roso reunainen ja kostean oloinen .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
äidin kieli
äidin kieli on vaalean punainen ja roso reunainen ja kostean oloinen .
Mun pärkee nyt säätä ihan hev etisti. menee samaan kate goriaan edellisten kansssa.
Pilkunviilaajalle kiitos. Ketjusta tullut niin ärsyttävä että en viitsi lukea sitä enää.
Haaveilen kuumasta suudelmasta kanssasi. Voitaisko me?
Vierailija kirjoitti:
Pilkunviilaajalle kiitos. Ketjusta tullut niin ärsyttävä että en viitsi lukea sitä enää.
Heippa sitten!
Vierailija kirjoitti:
Minä haaveilen siitä, millaista meillä olisi yhdessä. Mitä kaikkea me tekisimme ja millaista arkemme olisi. Ei meidän elämämme varmasti mitenkään täydellistä olisi. Olisi varmaan myös erimielisyyksiä joistain asioista. En myöskään tiedä, millainen olet suuttuessasi ja riidellessäsi. Ehkä kuitenkin varsin temperamenttinen.
Jotenkin minusta vain tuntuu siltä, että sinussa on jotain sellaista, joka täydentäisi minua ja ehkä minussa myös sellaista, joka täydentäisi sinua. Haaveilen, että rakastelisimme usein, kiihkeästi ja hellästi, kiireettä.
Ajattelen, että rakkaus voisi sitoa meidät yhteen niin vahvasti, että pystyisimme olemaan toisillemme rakastavia ja toistemme virheitä ja puutteita sietäviä kumppaneita. Rakkaus voisi antaa meille myös voimaa hoitaa suhdettamme ja olla hyviä toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haaveilen siitä, millaista meillä olisi yhdessä. Mitä kaikkea me tekisimme ja millaista arkemme olisi. Ei meidän elämämme varmasti mitenkään täydellistä olisi. Olisi varmaan myös erimielisyyksiä joistain asioista. En myöskään tiedä, millainen olet suuttuessasi ja riidellessäsi. Ehkä kuitenkin varsin temperamenttinen.
Jotenkin minusta vain tuntuu siltä, että sinussa on jotain sellaista, joka täydentäisi minua ja ehkä minussa myös sellaista, joka täydentäisi sinua. Haaveilen, että rakastelisimme usein, kiihkeästi ja hellästi, kiireettä.
Ajattelen, että rakkaus voisi sitoa meidät yhteen niin vahvasti, että pystyisimme olemaan toisillemme rakastavia ja toistemme virheitä ja puutteita sietäviä kumppaneita. Rakkaus voisi antaa meille myös voimaa hoitaa suhdettamme ja olla hyviä toisillemme.
Oletko koskaan ollut pidemmässä suhteessa? Voi olla vaikea saada pidettyä yllä tuollaista intohimoa.