Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
6441/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieli tietylle pusu terveiset. Muistathan silti että mulla on omaperhe!

Mielitietty on yhdyssana, oma perhe ei ole yhdyssana.

Oma kaipaamani osaa nuo asiat, joten muuten kommenttisi ei ollut minulle.

Ketä sä olet mulle sanomaan oikein kirjoituksesta mitään. Olet vissiin joku hiki pinko ?????

Hikipinko on yhdyssana. Ja ketä ei käytetä sanan kuka korvaajana. Kuka sä olet mulle sanomaan? Ketä ne sanojat ovat? Esimerkkeinä nuo lauseet.

Ja näin sinua viedään kuin pässiä narussa, onnittelut!

Voi olla myös toisinpäin, ajattele sitä.

Eikä voi, korkeintaan molemmat luulevat vievänsä

Vierailija
6442/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista mies nähdä sinun aamutoimet : )

Mihin aikaan heräät jos ei aamulal tarvitse lähteä minnekkään, mitä teet aamupalaksi, onko hiuksesi söötisti pörhössä ja silmät unisen rähmässä kun alat väsätä palasta. Teetkö itsellesi vai molemmille siinä samalla. Haetko lehden laatiksta ja luet sitä, vai onko sulla tabletti josta katsot uutiset aamiaisen yhteydessä, jutteletko heti aamusta vai oletko mörökölli jolle ei saa sanoa muuta kuin huomenta enimmäisen tunnin aikana. onko sulla ylläsi pelkät bokserit, vai yöpyjama, vai pukeudutko heti sängystä noustuasi. Maistuuko

sinulle seksi heti aamusta, oletko niin rutinoitunut aamutoimissasi, ettei niihin saa tulla poikkeuksia? Kaikkea tätä sitä jaksaa näin lomalla mietiskellä sinusta ihana : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6443/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista mies nähdä sinun aamutoimet : )

Mihin aikaan heräät jos ei aamulal tarvitse lähteä minnekkään, mitä teet aamupalaksi, onko hiuksesi söötisti pörhössä ja silmät unisen rähmässä kun alat väsätä palasta. Teetkö itsellesi vai molemmille siinä samalla. Haetko lehden laatiksta ja luet sitä, vai onko sulla tabletti josta katsot uutiset aamiaisen yhteydessä, jutteletko heti aamusta vai oletko mörökölli jolle ei saa sanoa muuta kuin huomenta enimmäisen tunnin aikana. onko sulla ylläsi pelkät bokserit, vai yöpyjama, vai pukeudutko heti sängystä noustuasi. Maistuuko

sinulle seksi heti aamusta, oletko niin rutinoitunut aamutoimissasi, ettei niihin saa tulla poikkeuksia? Kaikkea tätä sitä jaksaa näin lomalla mietiskellä sinusta ihana : )

Sori virheet, itse heräsin tunti sitten ja huonosti nukuttu yö takana : )

Vierailija
6444/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä sä olet mulle sanomaan oikein kirjoituksesta mitään. Olet vissiin joku hiki pinko ?????

Hikipinko on yhdyssana. Ja ketä ei käytetä sanan kuka korvaajana. Kuka sä olet mulle sanomaan? Ketä ne sanojat ovat? Esimerkkeinä nuo lauseet.

Onks toi sulle joku päivän dilemma? Oletko se ketjun lypsäjä taas? Jäät jankkaan lypsyrätteines mitä ihmeellisimmistä asioista?

Vierailija
6445/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivusta kommentoin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks toi sulle joku päivän dilemma? Oletko se ketjun lypsäjä taas? Jäät jankkaan lypsyrätteines mitä ihmeellisimmistä asioista?

Kyllä, olen pyhittänyt tämän päivän tuolle asialle.

En tiedä ketä tai mitä tarkoitat, sillä en kysele täällä keltään oikein mitään eli lypsäjä ei oikein osu, mutta jankkaan ja viisastelen säännöllisesti muutaman muun kanssa.

Vierailija
6446/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mielessäni.

Vierailija
6447/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet mielessäni.

Niin sinäkin A

Vierailija
6448/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä saan sut hymyilemään, muutoin niin surumielinen Tolkien.

Vierailija
6449/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia haaveita sinulla on meistä? Miehelle.

Vierailija
6450/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi sun lauseet ei ole lainkaan tosi elämästä vaan keksittyjä. Opettele sun äidin kieli paremmin !!!

Vierailija
6451/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa kun sanomisiin puututaan. Jokainen saa ilmaista itseään vapaasti.

Lopeta viilaaminen. Ärsyttää vain. Ja jos et ymmärrä niin pyydä selvitys.

Vierailija
6452/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa viilaa pilkkuu tai nussia, jos haluaa. Mikä sää oot mua estelemään?

Vierailija
6453/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi sun lauseet ei ole lainkaan tosi elämästä vaan keksittyjä. Opettele sun äidin kieli paremmin !!!

äidin kieli

Vierailija
6454/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

äidin kieli

äidin kieli on vaalean punainen ja roso reunainen ja kostean oloinen   .

Vierailija
6455/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

äidin kieli

äidin kieli on vaalean punainen ja roso reunainen ja kostean oloinen   .

Mun pärkee nyt säätä ihan hev   etisti. menee samaan kate goriaan edellisten kansssa.

Vierailija
6456/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkunviilaajalle kiitos. Ketjusta tullut niin ärsyttävä että en viitsi lukea sitä enää.

Vierailija
6457/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen kuumasta suudelmasta kanssasi. Voitaisko me?

Vierailija
6458/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilkunviilaajalle kiitos. Ketjusta tullut niin ärsyttävä että en viitsi lukea sitä enää.

Heippa sitten!

Vierailija
6459/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haaveilen siitä, millaista meillä olisi yhdessä. Mitä kaikkea me tekisimme ja millaista arkemme olisi. Ei meidän elämämme varmasti mitenkään täydellistä olisi. Olisi varmaan myös erimielisyyksiä joistain asioista. En myöskään tiedä, millainen olet suuttuessasi ja riidellessäsi. Ehkä kuitenkin varsin temperamenttinen.

Jotenkin minusta vain tuntuu siltä, että sinussa on jotain sellaista, joka täydentäisi minua ja ehkä minussa myös sellaista, joka täydentäisi sinua. Haaveilen, että rakastelisimme usein, kiihkeästi ja hellästi, kiireettä.

Ajattelen, että rakkaus voisi sitoa meidät yhteen niin vahvasti, että pystyisimme olemaan toisillemme rakastavia ja toistemme virheitä ja puutteita sietäviä kumppaneita. Rakkaus voisi antaa meille myös voimaa hoitaa suhdettamme ja olla hyviä toisillemme.

Vierailija
6460/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haaveilen siitä, millaista meillä olisi yhdessä. Mitä kaikkea me tekisimme ja millaista arkemme olisi. Ei meidän elämämme varmasti mitenkään täydellistä olisi. Olisi varmaan myös erimielisyyksiä joistain asioista. En myöskään tiedä, millainen olet suuttuessasi ja riidellessäsi. Ehkä kuitenkin varsin temperamenttinen.

Jotenkin minusta vain tuntuu siltä, että sinussa on jotain sellaista, joka täydentäisi minua ja ehkä minussa myös sellaista, joka täydentäisi sinua. Haaveilen, että rakastelisimme usein, kiihkeästi ja hellästi, kiireettä.

Ajattelen, että rakkaus voisi sitoa meidät yhteen niin vahvasti, että pystyisimme olemaan toisillemme rakastavia ja toistemme virheitä ja puutteita sietäviä kumppaneita. Rakkaus voisi antaa meille myös voimaa hoitaa suhdettamme ja olla hyviä toisillemme.

Oletko koskaan ollut pidemmässä suhteessa? Voi olla vaikea saada pidettyä yllä tuollaista intohimoa.

Ketju on lukittu.