Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
6401/16650 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa aikaa kulunut, ei ole enää sillä tavalla tarvetta päästä yhteyteen kuin joskus oli.

Samalla ajatukset lentää sinne kaikkialle mitä muuta elämässä voi olla ja tapahtua, onko kukaan sittenkään niin korvaamaton?

Miksi rakkauden pitäisikään kuolla jotta voisi sukeltaa uusiin tuuliin raikkaisiin?

Vaatimuksena nähdäkseni ainoastaan halujen laimeneminen ja polttavan kaipuun kuoleminen.

Unelmani itkin jo hautaan.

Vierailija
6402/16650 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluamme toisiamme vain seksuaalisesti. Me emme tulisi toimeen henkisellä tasolla jota myös suhteeseen vaaditaan. Oletko samaa mieltä tästä?

Jos olet mies ja jos olisit ihmiseni, sanoisin etten todellakaan ole samaa mieltä. Haluan häntä kaikilla tavoilla ja arvostan häntä monilla muillakin tavoilla kuin vain sillä seksuaalisella voimalla, jota hän minussa herättää.

Miten sinä ja tämä toinen sitten olette niin erilaisia henkisesti ettei onnistuisi? Toivottavasti kerrot tuon hänelle. Syyn ja sen ettet halua häntä millään muualla tavalla. On paskamaista antaa toisen olettaa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6403/16650 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kirjoitti:

Nähdä unta sinusta,

rakas,

kuin eläisi hetken todeksi,

unelmaa,

kaipuuta,

jotakin täyttymystään odottavaa.

Olen niin vaiti,

niin hiljaa,

sinusta rakas mykistynyt.

En voi uskoa, että kirjoitan näin, mutta suoraan sanottuna oli ihan ikävä. Tervetuloa takaisin runomies!

Vierailija
6404/16650 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluamme toisiamme vain seksuaalisesti. Me emme tulisi toimeen henkisellä tasolla jota myös suhteeseen vaaditaan. Oletko samaa mieltä tästä?

En tunne sinua/ häntä juurikaan, mutta sen tiedän, että hänen lähellään olen tuntenut selittämättömän voimakasta halua häntä kohtaan. Kerran kätelty ja sormien hipaisu ainoat kosketukset. Voi olla, että muuta ei olisi, kuin kiihkeää seksiä, mutta tunnen myös suunnatonta hellyyttä häntä kohtaan.

Hänessä on jotain joka vetoaa tunteisiini vahvasti.

Sama juttu. Saisko jotain tunnistetta tai missä/koska sormien hipaisu tapahtui?

Vierailija
6405/16650 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tapauksessani tunnen suurta vetovoimaa, kemiaa, sähköä ja jotain tuttua & turvallista. Turha vaan näitä asioita on täällä foorumilla kertoa sen enempää... Enkä kyllä tiedä uskallanko välittömästi kertoa jos haluaa tutustua paremmin. Veikkaan kyllä, että tuntee jotain samanlaista että tuskinpa hulluna pitäisi.

PS.

Vierailija
6406/16650 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa tapauksessani tunnen suurta vetovoimaa, kemiaa, sähköä ja jotain tuttua & turvallista. Turha vaan näitä asioita on täällä foorumilla kertoa sen enempää... Enkä kyllä tiedä uskallanko välittömästi kertoa jos haluaa tutustua paremmin. Veikkaan kyllä, että tuntee jotain samanlaista että tuskinpa hulluna pitäisi.

PS.

PS. Vaikka ei lue niin pari päivää sitten näin viimeksi.

Vierailija
6407/16650 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne sinua/ häntä juurikaan, mutta sen tiedän, että hänen lähellään olen tuntenut selittämättömän voimakasta halua häntä kohtaan. Kerran kätelty ja sormien hipaisu ainoat kosketukset. Voi olla, että muuta ei olisi, kuin kiihkeää seksiä, mutta tunnen myös suunnatonta hellyyttä häntä kohtaan.

Jos nyt ylipäätään olet hän (nainen), niin täytyy myöntää, etten muista kättelystämme mitään (kaoottinen päivä). Mutta myöhemmin olen halunnut koskea sinua kerran jos toisenkin.

Ja Herra Ylppöä lainatakseni:

Ei, en oo

Vaikka väitetäänkin, en ole pelkkä kanki

Vierailija
6408/16650 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon. Tänään nähtiin ja ajattelin itse asiassa aivan tätä samaa asiaa, melkein näillä sanoilla, vaikka en ollut edes lukenut tätä palstaa. Pelottavaa. Meillä olisi loistavaa ja kiihkeää seksiä, mutta parisuhdetta ajatellen ollaan molemmat aivan liian samanlaisia ja meidän leimahduspisteet ovat liian lähekkäin. 

Vierailija
6409/16650 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla.

Vierailija
6410/16650 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt ylipäätään olet hän (nainen), niin täytyy myöntää, etten muista kättelystämme mitään (kaoottinen päivä). Mutta myöhemmin olen halunnut koskea sinua kerran jos toisenkin.

Ja Herra Ylppöä lainatakseni:

Ei, en oo

Vaikka väitetäänkin, en ole pelkkä kanki

😊olisitpa hän. Huumori ainakin samanlaista❤ Jos olisitkin hän, missä ikinä näkisitkin minut, tule juttelemaan minulle.

Vierailija
6411/16650 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla.

Milloin tämä tapahtui?

Vierailija
6412/16650 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla.

Kosketti sua mies vai nainen?

Vierailija
6413/16650 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan miettinyt kuinka paljon sinulta on kulunut turhaan aikaa täällä itseksesi pölöttäessä?

Vierailija
6414/16650 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan miettinyt kuinka paljon sinulta on kulunut turhaan aikaa täällä itseksesi pölöttäessä?

Millä lailla turhaa? Kaikki täällä vietetty aika voisi olla vietetty esim. bljardia baarissa pelaillen ja olutta kittaillen. Se jos mikä on turhaa terveydelle, kukkarolle ja omalle elämälle. Sun kannattaa ehdottomasti nyt pysytellä pois täältä kun koet täällä olon turhaksi.

Vierailija
6415/16650 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helvetisti. Mutta eikös sitä sanota, että ateistin rukous ei ole koskaan turha.

Vierailija
6416/16650 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla.

Kosketti sua mies vai nainen?

Mies.

Vierailija
6417/16650 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taas itkettää. Miksi teit taas kerran näin?

Vierailija
6418/16650 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä hymyäsi, Modesty.

Jos mietit edelleen, millainen oikeasti olen, niin kuuntele vaikka tämä:

Hyvää yötä ja oikein kauniita unia!

Vierailija
6419/16650 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas. Sinun kanssasi kaikkea tehdä tahtoisin, myöskin vain olla seurassasi ja katsoa sinua silmiin. Rakastan sinua ja ajattelen usein, millaista olisi rakastella kanssasi. Hyvää yötä. Näen sinusta unia öisin.

Vierailija
6420/16650 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, rakkaani. Olisitpa täällä. Painautuisin sinua vasten. Haluaisin tuntea lämpösi vierelläni.

Nuku hyvin. 

Ketju on lukittu.