Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Haluan niin kovasti tulla sun luo. Nähdä sun kasvot, hymyn, ystävällisen ja lämpimän katseen. Et tiedäkkään, miten hyvältä se minusta tuntuu. Haluaisin niin paljon enemmänkin, mutta uskallus ei riitä sen kynnyksen yli. Voihan olla, ettet kuitenkaan tunne samoin.
Hyvää yötä mies.
Jonain päivänä me vielä tapaamme. Ehkä tapaamisemme on viimeinen kerta ja lopullinen piste meidän "suhteelle", joka on jo kuihtunut aika kasaan. Ehkä tapaaminen auttaa minua ymmärtämään, ettei tästä tule mitään vakavampaa. Ehkä on hyvä tavata vielä kerran.
Mieli tietylle pusu terveiset. Muistathan silti että mulla on omaperhe!
Olisin hyvä myös lapsillesi. Ovathan ne osa sinua ihana.
Joudun viettämään nykyään aikani aivan vääränlaisten ihmisten kanssa. He eivät saa minua kukoistamaan vaan lakastumaan. Pelkään etten koskaan enää tapaa ketään oikealla aaltopituudella olevaa:(
Olisin halunnut jakaa elämäni kanssasi. Olet ainoa jonka vuoksi olisin voinut tehdä elämässä suuriakin uhrauksia.
Vierailija kirjoitti:
Mielitietty on yhdyssana, oma perhe ei ole yhdyssana.
Oma kaipaamani osaa nuo asiat, joten muuten kommenttisi ei ollut minulle.
Kesä ja kevät tuo sut aina vahvemmin mieleen P 🍀. Ois kiva tietää miten elämä on sua kohdellut. Tykkäsin susta todella. t:J
Hyvän yön toivotus, suukko & hali kaunottarelle mieheltä täältä enimmäkseen pilvisestä kaupungista (+19 astetta) eteläisempään ja suurempaan, selkeään kaupunkiin (+23 astetta). Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä, ja niissä on sama määrä kirjaimia ja tavuja. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut jakaa elämäni kanssasi. Olet ainoa jonka vuoksi olisin voinut tehdä elämässä suuriakin uhrauksia.
Kenelle näin voimakas ja vahva viesti? Tietääkö kaivattusi tämän irl vai kirjoititko vaan ajatuksiasi tänne?
Vierailija kirjoitti:
Olisin hyvä myös lapsillesi. Ovathan ne osa sinua ihana.
Miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Olisit halunnut ja olisit voinut? Eikö nuo ole siis enää mahdollisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä sä olet mulle sanomaan oikein kirjoituksesta mitään. Olet vissiin joku hiki pinko ?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin osaankin. T. Kielitohtorin vaimoehdokas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kaipaamani osaa nuo asiat, joten muuten kommenttisi ei ollut minulle.Ketä sä olet mulle sanomaan oikein kirjoituksesta mitään. Olet vissiin joku hiki pinko ?????
Hikipinko on yhdyssana. Ja ketä ei käytetä sanan kuka korvaajana. Kuka sä olet mulle sanomaan? Ketä ne sanojat ovat? Esimerkkeinä nuo lauseet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kaipaamani osaa nuo asiat, joten muuten kommenttisi ei ollut minulle.Ketä sä olet mulle sanomaan oikein kirjoituksesta mitään. Olet vissiin joku hiki pinko ?????
Hikipinko on yhdyssana. Ja ketä ei käytetä sanan kuka korvaajana. Kuka sä olet mulle sanomaan? Ketä ne sanojat ovat? Esimerkkeinä nuo lauseet.
Viiataan vielä: Ketä ne sanojat tarkoittivat? Keitä ne sanojat ovat? Sopii paremminkin lauseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näin sinua viedään kuin pässiä narussa, onnittelut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näin sinua viedään kuin pässiä narussa, onnittelut!
Voi olla myös toisinpäin, ajattele sitä.
Mitenhän monta rikkoontunutta sydäntä on täällä epätoivoisen rakkauden hautausmaalla.