Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisitpa käymään täällä missä mä oon... Se pelastaisi mun koko kesän. Oon taas ihan finaalissa jostain syystä.
Miehelle vai naiselle? Missä olet?
Miehelle. Luulen, että oikea tietää missä olen, noin suunnilleen. Tai ainakin, jos haluaa tietää. Ei ole monta vaihtoehtoa.
Tiedän, suunnilleen, missä olet, vaan minulla ei ole lomaa, ja rahatilanteeni ei ole vielä hyvä.
Vapaapäiväkin riittää ja rahasta se ei tässä jää kiinni, koska sitä ei juurikaan välttämättä tarvitse.
Jostain muusta kiikastaa nyt tossa, eikö vain? Mistä?
Jos vouti on tilipussin perässä, niin ryan airin tms. halpalippukin on kallis, siis jos itse maksaa vuokransa (maksan) ja muonansa (maksan senkin).
Rakas. Olet ollut tänäänkin ajatuksissani. Ja sitten kun vielä satuin kuulemaan radiosta Frank Sinatran: Strangers in the night, niin vaivuin haaveisiini sinusta. Rakastan sinua. Hyvää yötä sinulle, syvälle silmiin katsotun suudelman kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkennan, saako hoitaja ihastua potilaseensa?
Saahan sitä toki ihastua, mutta suhteeseen ei saa alkaa. Varmaan ainoa ammatti, jossa on noin.
Onko niin että jos joskus on ollut potilas niin ei saa alkaa suhteeseen, vaikkei olisi enään hänen potilaanaan?
Se on eettinen ja moraalinen kysymys. Valta-asetelma voi olla epäsuhtainen.
Vierailija kirjoitti:
Milloin huomasit mies olevasi ihastuneesi / rakastuneesi minuun? Millaisella hetkellä ja milloin?
Milloin huomasit olevasi ihastunut / rakastunut minuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin huomasit mies olevasi ihastuneesi / rakastuneesi minuun? Millaisella hetkellä ja milloin?
Vuonna 2015 syksyllä. Milloin sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin erästä, josta olen joskus kirjoitellut täällä paljon. Olen susta täysin yli, mutta silti tuli todella paha mieli nähdä, että sulla ei oo kaikki ok.
Toivottavasti asiat järjestyy.
Nyt kaikki miehet ja naiset omii tuon viestin... :D Ton tyylisillä viesteillä saa tarkoituksettomasti paljon tuhoa aikaan kun monet ovat tunteiden valloissaan, vaikka viestillä varmasti onkin hyvä tarkoitus. :(
Mä en voi enkä halua ottaa vastuuta, jos joku torvelo ottaa ja sivustapahoittaa mielensä jonkun randomin geneettisestä viestistä, anonyymillä palstalla :D
Pitää olla: " ..jonkun satunnaisen g e n e e r i s e s t ä viestistä..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako potilaaseen ihastua?
Tottakai ja sui hinkin voi ottaa.
ootko ottanut potilaalta sui hin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punainen sopii sulle. Autosta ihailin.
Tulinko autolla vastaan?
Käveli hyvin hyvin pitkää hänen onnekseen toiseen suuntaan loivenevaa tietä.
Mitä tarkoitat "hänen onnekseen loiveneva tie"?
Oletko masturboinut ajatellen meitä yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Tuliko uhastuminen sinulle äkkiseltään vai pikku hiljaa? Itse huomasin kesäloman jälkeen ajattelevani häntä vähän väliä ja odotin viikonloppuisin, että näkisimme taas. Vasta myöhemmin syksyllä kuitenkin huomasin olevani todella kovasti ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Tuliko uhastuminen sinulle äkkiseltään vai pikku hiljaa? Itse huomasin kesäloman jälkeen ajattelevani häntä vähän väliä ja odotin viikonloppuisin, että näkisimme taas. Vasta myöhemmin syksyllä kuitenkin huomasin olevani todella kovasti ihastunut.
ihastuminen siis.
Hyvän yön toivotus, suukko & hali rakkaalle, rakkaimmalle kaunottarelle mieheltä pienehköstä kaupungista metropolikseen. Etunimeimme ensimmäisenä kirjaimena on sama ääntiö, ja etunimissämme on yhtä monta kirjainta ja tavua. Sukunimesi alkaa kerakkeella ja päättyy ääntiöön. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Kerro jotain tuntomerkkejä itsestäsi. Etunimesi alkukirjain, jotain tunnisteita paikasta?
Ikävä sua mies. Voitko tulla mun luo panemaan?
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sua mies. Voitko tulla mun luo panemaan?
Jos sä olet pelkkää panoa vailla, mä voin tulla hoiteleen sut. Mihinkään vakavampaan ei , you know.
Oletko onnellisessa parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
En. Vaatisi jonkin kivan valokuvan sinusta.
Entä sinä?
-mies
Käveli hyvin hyvin pitkää hänen onnekseen toiseen suuntaan loivenevaa tietä.