Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Tehokkaasti vältelty ;)
❤
Vierailija kirjoitti:
Sehän oli varsin erikoinen kohtaaminen ettenkö sanois😶
Kaikki sanomattajättäminen on tehneet tehtävänsä. Miss u anyway.
Mitä tapahtui?
Sinä lähdit etsimään jotain toista, jotain muuta rakkautta itsellesi ja sitten minä lähdin pois. Näin kaikki meni.
Vierailija kirjoitti:
Olen järkyttynyt tunteistani sua kohtaan. Eihän tässä näin pitänyt käydä.
Vaan miten siinä piti käydä?
Hautasin loputkin toivon rippeet tänä aamuna. Siihen hautapaikalle tuli lintu laulamaan.
Vierailija kirjoitti:
Joskus elämässä tulee eteen yllättäviä valintatilanteita ja sitä valitsee paniikissa aivan päinvastaista kuin mitä sydän sanoo, jotta toiset eivät vahingossakaan tajuaisi. Tai (niin hullulta kuin se kuulostaakin), jotta sinä et tajuaisi. Nyt ei kuitenkaan puhuta toisista naisista vaan paljon arkisemmasta ja viattomammasta. Olen suunnattoman pahoillani. Ainoa lohtuni viime aikoina on ollut se, että äkkiarvaamatta tajusin, että sinäkin kenties välität. Et varmaan lue tätä tai jos luet, et uskalla vastata - ainakaan minkäänlaisella tunnisteella. Ajattelen sinua paljon, mutta en uskalla sanoa (vielä), että rakastan sinua. Olen kuitenkin tavattoman kiinnostunut sinusta ja kaipaan sinua,
Avaatko vähän esimerkillä tuota, millaisia valintatilanteita? Mikä paniikki? Jos et puhu toisista naisista, niin mistä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se jaksat aamusta iltaan kehitellä vuoropuhelua kaipaajien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisitpa käymään täällä missä mä oon... Se pelastaisi mun koko kesän. Oon taas ihan finaalissa jostain syystä.
Miehelle vai naiselle? Missä olet?
Miehelle. Luulen, että oikea tietää missä olen, noin suunnilleen. Tai ainakin, jos haluaa tietää. Ei ole monta vaihtoehtoa.
Tiedän, suunnilleen, missä olet, vaan minulla ei ole lomaa, ja rahatilanteeni ei ole vielä hyvä.
Vapaapäiväkin riittää ja rahasta se ei tässä jää kiinni, koska sitä ei juurikaan välttämättä tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikös se ole tän palstan tarkoitus? Sinä se jaksat luulla kaikkia samaksi kyselijäksi tai kommentoijaksi. Olet tainnut roikkua liikaa tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisitpa käymään täällä missä mä oon... Se pelastaisi mun koko kesän. Oon taas ihan finaalissa jostain syystä.
Miehelle. Luulen, että oikea tietää missä olen, noin suunnilleen. Tai ainakin, jos haluaa tietää. Ei ole monta vaihtoehtoa.
Tiedän, suunnilleen, missä olet, vaan minulla ei ole lomaa, ja rahatilanteeni ei ole vielä hyvä.
Vapaapäiväkin riittää ja rahasta se ei tässä jää kiinni, koska sitä ei juurikaan välttämättä tarvitse.
Jostain muusta kiikastaa nyt tossa, eikö vain? Mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varmaan ole hänen mielessään tai hän ei ainakaan mieti, miten voisi nähdä mua. Tai ei muuten halua nähdä. Tai on jotenkin niin kiireinen, ettei ole ehtinyt. Tai ei uskalla (tätä en usko). Tai katsoo paremmaksi, ettei nähdä. Sehän se, kun en tiedä. Mutta nämä on ne syyt, mitä järjellä keksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikös se ole tän palstan tarkoitus? Sinä se jaksat luulla kaikkia samaksi kyselijäksi tai kommentoijaksi. Olet tainnut roikkua liikaa tällä palstalla.
En ole tällaista viestiä laittanut koskaan. En täällä niin paljoa vietä aikaa, mutta viime päivinä olen huomannut jonkun kyselijän enkä varmaan ole ainoa. Milloin kyselee miten liittyy ikävään ja muitakin tyhmiä kysymyksiä. Lähetä terveisiä (terveiset on yksisuuntaista viestintää) kaivatulle on aiheen nimi eikä mikään lobotomisoidun Johnnie Cochranin ristikuulustelu.
Vierailija kirjoitti:
Aika monta päivää lusittavana ennen kuin kohtaamme. En viitsi edes laskea kuinka monta. Ja mitä sitten tapahtuu? Sanomme moi ja jatkamme kumpikin askareitamme?? Naiselle.
Voi meillä olla muutakin. Ehdota jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varmaan ole hänen mielessään tai hän ei ainakaan mieti, miten voisi nähdä mua. Tai ei muuten halua nähdä. Tai on jotenkin niin kiireinen, ettei ole ehtinyt. Tai ei uskalla (tätä en usko). Tai katsoo paremmaksi, ettei nähdä. Sehän se, kun en tiedä. Mutta nämä on ne syyt, mitä järjellä keksin.
Pystyt sä kysymään häneltä irl suoraan? Onko hän varattu, entä sä itse?
Vierailija kirjoitti:
Joskus elämässä tulee eteen yllättäviä valintatilanteita ja sitä valitsee paniikissa aivan päinvastaista kuin mitä sydän sanoo, jotta toiset eivät vahingossakaan tajuaisi. Tai (niin hullulta kuin se kuulostaakin), jotta sinä et tajuaisi. Nyt ei kuitenkaan puhuta toisista naisista vaan paljon arkisemmasta ja viattomammasta. Olen suunnattoman pahoillani. Ainoa lohtuni viime aikoina on ollut se, että äkkiarvaamatta tajusin, että sinäkin kenties välität. Et varmaan lue tätä tai jos luet, et uskalla vastata - ainakaan minkäänlaisella tunnisteella. Ajattelen sinua paljon, mutta en uskalla sanoa (vielä), että rakastan sinua. Olen kuitenkin tavattoman kiinnostunut sinusta ja kaipaan sinua,
Ainoa kysymys joka tuosta herää, on mistä äkkiarvaamatta tajusit? Oletko trolli joka tarinoi vastauksia muiden kaipauksiin?
En halua jatkaa enää yksin nyt kun tiedän että olet olemassa.
Kaipaan sua mestari taas niin, että sekoon. Ei olis pitäny jutella sulle... 💜
Hyvää lomaa sinulle. Nauti perheestäsi ja elämästä.
Ei mitään tee
turhilla unelmilla eikä turhilla haaveilla.