Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
5741/16650 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä rakkaus on käsittämättömän vahva ollakseen niin hauras. Tämä rakentui niin vaivihkaa niin syvällä, ettei tätä osaa käsitellä. Yhä rakastan, en ymmärrä, en edes yritä, rakastan vaan. Tänään jotenkin erityisen hellästi.

Ihan sama juttu, vaikka tuon sanan kirjoittamista välttelenkin. En tunne kunnolla, mutta en ole edes luonut päässäni mitään mielikuvia kyseisestä henkilöstä. Kukaan ei ole koskaan laittanut näin sekaisin.

Vierailija
5742/16650 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kanssasi lavatansseihin. Taidat olla hyvä pyörittelijä : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5743/16650 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkyttynyt tunteistani sua kohtaan. Eihän tässä näin pitänyt käydä.

Vierailija
5744/16650 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holdaway kirjoitti:

Ikävä tuikkivia silmiäsi, Modesty. Olet kiehtova ja aina mielessäni.

Taidan pitää nyt kirjoittelutaukoa (ainakin tunnisteiden suhteen), mutta tunteeni eivät ole laimenneet. Hyvää yötä ja kauniita unia!

Mikä Holdaway? Onko nainen Modesty Blaisen näköinen?

Vierailija
5745/16650 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kanssasi lavatansseihin. Taidat olla hyvä pyörittelijä : )

Korkeintaan viltin päällä.

Vierailija
5746/16650 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Holdaway kirjoitti:

Ikävä tuikkivia silmiäsi, Modesty. Olet kiehtova ja aina mielessäni.

Taidan pitää nyt kirjoittelutaukoa (ainakin tunnisteiden suhteen), mutta tunteeni eivät ole laimenneet. Hyvää yötä ja kauniita unia!

Mikä Holdaway? Onko nainen Modesty Blaisen näköinen?

(Sivusta) Asia selviää, jos selailet ketjua taaksepäin reilun viikon verran.

Vierailija
5747/16650 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottisi kirjoitti:

Idioottisi kirjoitti:

Voi kun tulisit tänään töiden jälkeen käymään, niin voitaisiin lopultakin puhua meistä. Minä lupaan tehdä aloitteen xd

Ps. Sinä olit paras tuliainen, muuta en toivonutkaan.

Tämä siis naiselle :)

Vierailija
5748/16650 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä J.J. A.

Vierailija
5749/16650 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän leikki:

Kuvaile kaivattuasi puhelimen hymiöillä.

🌳⛆🌄🏕

Vierailija
5750/16650 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus elämässä tulee eteen yllättäviä valintatilanteita ja sitä valitsee paniikissa aivan päinvastaista kuin mitä sydän sanoo, jotta toiset eivät vahingossakaan tajuaisi. Tai (niin hullulta kuin se kuulostaakin), jotta sinä et tajuaisi. Nyt ei kuitenkaan puhuta toisista naisista vaan paljon arkisemmasta ja viattomammasta. Olen suunnattoman pahoillani. Ainoa lohtuni viime aikoina on ollut se, että äkkiarvaamatta tajusin, että sinäkin kenties välität. Et varmaan lue tätä tai jos luet, et uskalla vastata - ainakaan minkäänlaisella tunnisteella. Ajattelen sinua paljon, mutta en uskalla sanoa (vielä), että rakastan sinua. Olen kuitenkin tavattoman kiinnostunut sinusta ja kaipaan sinua,

Vierailija
5751/16650 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas. Sinä pysyt itsepintaisesti mieleni maisemassa. Rakastan sinua. Voisin peittää sinut suudelmin aivan kokonaan. Mikä ihana ajatus.  Hyvää yötä.

Vierailija
5752/16650 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kaivatulleni. Alkaa näin öisin ahdistaa kaikki asiat. Ajatukset alkavat kiertää kehää. En haluaisi olla yksin. Kaipaan sinua tähän viereeni. Haluaisin vaan halata sinua ja olla sylissäsi. Kesäyökin on niin kaunis. Haluaisin kanssasi katselemaan tyyntä merta rannalle ja olla vaan kahdestaan. Kauhea ikävä. 

Vierailija
5753/16650 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus elämässä tulee eteen yllättäviä valintatilanteita ja sitä valitsee paniikissa aivan päinvastaista kuin mitä sydän sanoo, jotta toiset eivät vahingossakaan tajuaisi. Tai (niin hullulta kuin se kuulostaakin), jotta sinä et tajuaisi. Nyt ei kuitenkaan puhuta toisista naisista vaan paljon arkisemmasta ja viattomammasta. Olen suunnattoman pahoillani. Ainoa lohtuni viime aikoina on ollut se, että äkkiarvaamatta tajusin, että sinäkin kenties välität. Et varmaan lue tätä tai jos luet, et uskalla vastata - ainakaan minkäänlaisella tunnisteella. Ajattelen sinua paljon, mutta en uskalla sanoa (vielä), että rakastan sinua. Olen kuitenkin tavattoman kiinnostunut sinusta ja kaipaan sinua,

Lähettäisit pahoittelusi suoraan sille naiselle niin ehkä saisit jotain keskusteluakin aikaiseksi hänen kanssaan.

Vierailija
5754/16650 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisitpa käymään täällä missä mä oon... Se pelastaisi mun koko kesän. Oon taas ihan finaalissa jostain syystä.

Miehelle vai naiselle? Missä olet?

Miehelle. Luulen, että oikea tietää missä olen, noin suunnilleen. Tai ainakin, jos haluaa tietää. Ei ole monta vaihtoehtoa.

Tiedän, suunnilleen, missä olet, vaan minulla ei ole lomaa, ja rahatilanteeni ei ole vielä hyvä.

Vierailija
5755/16650 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän leikki:

Kuvaile kaivattuasi puhelimen hymiöillä.

🌛🌞🌛🌞🌛🌞💗💗💗

Vierailija
5756/16650 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä toinen A, minulle olet kuitenkin ikuisesti ykkönen. Olet niin rakas!

Vierailija
5757/16650 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, hali & suukko suloiselle ja ihanalle naiselle mieheltä, helteen runtelemalta. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä. Hyvää yötä rakas!

Vierailija
5758/16650 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakin olisi varmaan ottajia ihan kunnolla jonossa asti, kauniilla naisella toki enemmän. Lupaan nöyrtyä ja mahdollisesti nolata itseni.

Vierailija
5759/16650 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli varsin erikoinen kohtaaminen ettenkö sanois😶

Kaikki sanomattajättäminen on tehneet tehtävänsä. Miss u anyway.

Vierailija
5760/16650 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaannauraaitselleni kirjoitti:

Kummallakin olisi varmaan ottajia ihan kunnolla jonossa asti, kauniilla naisella toki enemmän. Lupaan nöyrtyä ja mahdollisesti nolata itseni.

Kummallakin? Eli?

Ketju on lukittu.