Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
5801/16650 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UglyTruth kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehokkaasti vältelty ;)

stalkkeri. Sunhan ei pitänyt olla ahdistelija, sitähän olet, ja mustasukkainen mitä et myöskään mielestäsi ole. Olet siis kaikkea sitä mitä alussa kielsit olevasi. Onneksi jätin sut pikimmiten. Tänään lähden miesystäväni kanssa mökille, rakastellaan rannalla auringossa, saunotaan ja valvotaan valoisassa kesäyössä tosistamme nauttien. Hän on timmi, fiksu ja komea,ja omaa myös hyvänkokoisen. Aivan päinvastainen kuin sä : )

Ihan sivusta kommentoitava, että taidat olla vähän pakkomielteinen kun omit toisten viestejä ja kirjoitat jonkun negatiivisen "lälläslää"-viestin minkä omistat jollekin exällesi. Tuskin se sun exäsi täällä pyörii lukemassa, veikkaan että on päässyt yli tuollaisesta sekopäästä.

Besserwisserimäisyytesi ei todista, että tietäisit ketkä täällä kirjoittelee, ja mitkä on kirjoittajien motiivit/ taustat viesteilleen. Sä luet näitä juttuja ilmeisen liikaa, kun reagoit anonyymien viesteilijöiden jutuille noin vahvasti ja henkilökohtaisesti, että pitää olla heti  oikomassa, mitä anonyymit kirjoittelee toisilleen. Et taida muuta elämää omatakkaan, kuin vahdata AV palstaa.

Jaha, ylläpito taas esittää olevansa nainen, surkeasti kuten aina. Eikö Sinkkumies ole ahdistavaa, että eksäsi ei koe tarvetta lällättää sinulle. Ei kiinnosta tarpeeksi. Totta on, että mies on komea ja lomalla olen hänen kanssaan. ”Toisistaan nautiskellen” jne tyylisiä ”sukeltaa sieluun” ja ”hukkua silmiisi” kommentteja on viihdyttävää lukea, ne todella vakuuttavia, not!

Vierailija
5802/16650 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä edes, mitä sinusta ajattelen, mutta ajattelen sinua kuitenkin. Koko ajan.

Kuin myös. Eräänä perjantai-iltana huomasin muistelevani kulunutta viikkoa ja sitä, missä olimme milloinkin tavanneet ja mitä olimme mahdollisesti jutelleet. Sitten huomasin pohdiskelevani niinkin koomisia juttuja kuin että missä sinä olit istunut, kun olimme ruokailemassa jne. No, ihan hyvä tehdä välillä muistiharjoituksia.

Naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5803/16650 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri pyysi tänään parille. Lähtisin varmasti, jos tietäisin näkeväni sut.

Vierailija
5804/16650 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä edes, mitä sinusta ajattelen, mutta ajattelen sinua kuitenkin. Koko ajan.

Kuin myös. Eräänä perjantai-iltana huomasin muistelevani kulunutta viikkoa ja sitä, missä olimme milloinkin tavanneet ja mitä olimme mahdollisesti jutelleet. Sitten huomasin pohdiskelevani niinkin koomisia juttuja kuin että missä sinä olit istunut, kun olimme ruokailemassa jne. No, ihan hyvä tehdä välillä muistiharjoituksia.

Naiselle.

Toivottavasti siinä oli paljon hyvää muisteltavaa

Vierailija
5805/16650 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin erästä, josta olen joskus kirjoitellut täällä paljon. Olen susta täysin yli, mutta silti tuli todella paha mieli nähdä, että sulla ei oo kaikki ok.

Toivottavasti asiat järjestyy.

Vierailija
5806/16650 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin erästä, josta olen joskus kirjoitellut täällä paljon. Olen susta täysin yli, mutta silti tuli todella paha mieli nähdä, että sulla ei oo kaikki ok.

Nyt kaikki miehet ja naiset omii tuon viestin... :D Ton tyylisillä viesteillä saa tarkoituksettomasti paljon tuhoa aikaan kun monet ovat tunteiden valloissaan, vaikka viestillä varmasti onkin hyvä tarkoitus. :(

Vierailija
5807/16650 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaikki miehet ja naiset omii tuon viestin... :D Ton tyylisillä viesteillä saa tarkoituksettomasti paljon tuhoa aikaan kun monet ovat tunteiden valloissaan, vaikka viestillä varmasti onkin hyvä tarkoitus. :(

Mä en voi enkä halua ottaa vastuuta, jos joku torvelo ottaa ja sivustapahoittaa mielensä jonkun randomin geneettisestä viestistä, anonyymillä palstalla :D

Vierailija
5808/16650 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi enkä halua ottaa vastuuta, jos joku torvelo ottaa ja sivustapahoittaa mielensä jonkun randomin geneettisestä viestistä, anonyymillä palstalla :D

Geneerisestä, siis

Vierailija
5809/16650 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi olla tässä mun vieressä nauttimassa ihanasta kesäpäivästä? Voisitko joskus olla? Miehelle.

Vierailija
5810/16650 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitpa täällä

Vierailija
5811/16650 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, en mä tota esimerkiksi itselleni ominut. Lukijan vastuulla. :)

Kuhan heitin huomion kun tuli mieleen. Toivottavasti exällä/ex-kaivatullasi elämä alkaa hymyilemään.

Vierailija
5812/16650 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle.

Toivottavasti siinä oli paljon hyvää muisteltavaa

Oli toki, mutta ei niin paljon kuin toivoisin. Rehellisesti sanottuna en ymmärrä edelleenkään tuon naisen ristiriitaisia signaaleja. Tai ymmärrän siinä mielessä, että hänellä on periaatteessa valmis elämä ja ei ylipäätään ole maailman järkevin idea alkaa haaveilla nimenomaan työkaverista.

Vierailija
5813/16650 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämellä koristeltu tyttö on niin kaunis, terkkui sinne. 

Vierailija
5814/16650 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on kuuma. Pidätkö näistä helteistä? Nyt pitäisi saada pulahtaa viileään mereen uimaan. Parasta se olisi sinun kanssasi.

Vierailija
5815/16650 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tapasit hänet ja milloin? Kerro edes jotain tunnisteita.....

Vierailija
5816/16650 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Belgia voittoon! Tiedät, että pidän futiksesta, mutta minä en tiedä, pidätkö sinä. Naiselle.

Vierailija
5817/16650 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lasten kanssa järvessä uimassa. Vesi oli todella lämmintä. Ajatukset harhautuivat uidessa sinuun ja miten ihanaa olisi lämpimässä rantavedessä tulla syliisi rakastelemaan... toki niin, ettei paikalla olisi muita.

Vierailija
5818/16650 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin lasten kanssa järvessä uimassa. Vesi oli todella lämmintä. Ajatukset harhautuivat uidessa sinuun ja miten ihanaa olisi lämpimässä rantavedessä tulla syliisi rakastelemaan... toki niin, ettei paikalla olisi muita.

Huh, aika kuumottavaa. En ole uskaltanut vielä haaveilla moisesta. Kiva skenario ja ajatus siitä, että saisi katsoa sinua silmästä silmään tuollaisessa tilanteessa...

Vierailija
5819/16650 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syliisi kaatua kaipaan

Hymysi on saanut sen aikaan

En kosketustas ootella malta

Polvet multa pettävät alta

Minut saat kokonaan

Oikeesti huomasin sut heti vaikka yritin olla etten huomaisikaan. Näytit uskomattoman hyvältä.

Lähtiessä kuiskasin salaa hyvästit.

Vierailija
5820/16650 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syliisi kaatua kaipaan

Hymysi on saanut sen aikaan

En kosketustas ootella malta

Polvet multa pettävät alta

Minut saat kokonaan

Oikeesti huomasin sut heti vaikka yritin olla etten huomaisikaan. Näytit uskomattoman hyvältä.

Lähtiessä kuiskasin salaa hyvästit.

Kenelle?

Ketju on lukittu.