Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä edes, mitä sinusta ajattelen, mutta ajattelen sinua kuitenkin. Koko ajan.
Kuin myös. Eräänä perjantai-iltana huomasin muistelevani kulunutta viikkoa ja sitä, missä olimme milloinkin tavanneet ja mitä olimme mahdollisesti jutelleet. Sitten huomasin pohdiskelevani niinkin koomisia juttuja kuin että missä sinä olit istunut, kun olimme ruokailemassa jne. No, ihan hyvä tehdä välillä muistiharjoituksia.
Naiselle.
Kaveri pyysi tänään parille. Lähtisin varmasti, jos tietäisin näkeväni sut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä edes, mitä sinusta ajattelen, mutta ajattelen sinua kuitenkin. Koko ajan.
Kuin myös. Eräänä perjantai-iltana huomasin muistelevani kulunutta viikkoa ja sitä, missä olimme milloinkin tavanneet ja mitä olimme mahdollisesti jutelleet. Sitten huomasin pohdiskelevani niinkin koomisia juttuja kuin että missä sinä olit istunut, kun olimme ruokailemassa jne. No, ihan hyvä tehdä välillä muistiharjoituksia.
Naiselle.
Toivottavasti siinä oli paljon hyvää muisteltavaa
Näin erästä, josta olen joskus kirjoitellut täällä paljon. Olen susta täysin yli, mutta silti tuli todella paha mieli nähdä, että sulla ei oo kaikki ok.
Toivottavasti asiat järjestyy.
Vierailija kirjoitti:
Näin erästä, josta olen joskus kirjoitellut täällä paljon. Olen susta täysin yli, mutta silti tuli todella paha mieli nähdä, että sulla ei oo kaikki ok.
Nyt kaikki miehet ja naiset omii tuon viestin... :D Ton tyylisillä viesteillä saa tarkoituksettomasti paljon tuhoa aikaan kun monet ovat tunteiden valloissaan, vaikka viestillä varmasti onkin hyvä tarkoitus. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki miehet ja naiset omii tuon viestin... :D Ton tyylisillä viesteillä saa tarkoituksettomasti paljon tuhoa aikaan kun monet ovat tunteiden valloissaan, vaikka viestillä varmasti onkin hyvä tarkoitus. :(
Mä en voi enkä halua ottaa vastuuta, jos joku torvelo ottaa ja sivustapahoittaa mielensä jonkun randomin geneettisestä viestistä, anonyymillä palstalla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi enkä halua ottaa vastuuta, jos joku torvelo ottaa ja sivustapahoittaa mielensä jonkun randomin geneettisestä viestistä, anonyymillä palstalla :D
Geneerisestä, siis
Mikset voi olla tässä mun vieressä nauttimassa ihanasta kesäpäivästä? Voisitko joskus olla? Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, en mä tota esimerkiksi itselleni ominut. Lukijan vastuulla. :)
Kuhan heitin huomion kun tuli mieleen. Toivottavasti exällä/ex-kaivatullasi elämä alkaa hymyilemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle.
Toivottavasti siinä oli paljon hyvää muisteltavaa
Oli toki, mutta ei niin paljon kuin toivoisin. Rehellisesti sanottuna en ymmärrä edelleenkään tuon naisen ristiriitaisia signaaleja. Tai ymmärrän siinä mielessä, että hänellä on periaatteessa valmis elämä ja ei ylipäätään ole maailman järkevin idea alkaa haaveilla nimenomaan työkaverista.
Sydämellä koristeltu tyttö on niin kaunis, terkkui sinne.
Kylläpä on kuuma. Pidätkö näistä helteistä? Nyt pitäisi saada pulahtaa viileään mereen uimaan. Parasta se olisi sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Missä tapasit hänet ja milloin? Kerro edes jotain tunnisteita.....
Ja Belgia voittoon! Tiedät, että pidän futiksesta, mutta minä en tiedä, pidätkö sinä. Naiselle.
Olin lasten kanssa järvessä uimassa. Vesi oli todella lämmintä. Ajatukset harhautuivat uidessa sinuun ja miten ihanaa olisi lämpimässä rantavedessä tulla syliisi rakastelemaan... toki niin, ettei paikalla olisi muita.
Vierailija kirjoitti:
Olin lasten kanssa järvessä uimassa. Vesi oli todella lämmintä. Ajatukset harhautuivat uidessa sinuun ja miten ihanaa olisi lämpimässä rantavedessä tulla syliisi rakastelemaan... toki niin, ettei paikalla olisi muita.
Huh, aika kuumottavaa. En ole uskaltanut vielä haaveilla moisesta. Kiva skenario ja ajatus siitä, että saisi katsoa sinua silmästä silmään tuollaisessa tilanteessa...
Syliisi kaatua kaipaan
Hymysi on saanut sen aikaan
En kosketustas ootella malta
Polvet multa pettävät alta
Minut saat kokonaan
Oikeesti huomasin sut heti vaikka yritin olla etten huomaisikaan. Näytit uskomattoman hyvältä.
Lähtiessä kuiskasin salaa hyvästit.
Vierailija kirjoitti:
Syliisi kaatua kaipaan
Hymysi on saanut sen aikaan
En kosketustas ootella malta
Polvet multa pettävät alta
Minut saat kokonaanOikeesti huomasin sut heti vaikka yritin olla etten huomaisikaan. Näytit uskomattoman hyvältä.
Lähtiessä kuiskasin salaa hyvästit.
Kenelle?
Jaha, ylläpito taas esittää olevansa nainen, surkeasti kuten aina. Eikö Sinkkumies ole ahdistavaa, että eksäsi ei koe tarvetta lällättää sinulle. Ei kiinnosta tarpeeksi. Totta on, että mies on komea ja lomalla olen hänen kanssaan. ”Toisistaan nautiskellen” jne tyylisiä ”sukeltaa sieluun” ja ”hukkua silmiisi” kommentteja on viihdyttävää lukea, ne todella vakuuttavia, not!