Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Kai naiset nyt tietää, että jos mies jollain tekosyyllä haluaa nähdä esimerkiksi toistamiseen saman päivän aikana niin hyvin todennäköisesti välittää naisesta?
Oletko mies mustasukkainen minusta? Minä olen sinusta. Tahtoisinhan itse olla naisesi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies mustasukkainen minusta? Minä olen sinusta. Tahtoisinhan itse olla naisesi.
En ole, en halua kotrolloida sinua. Luotan sinuun.
Vierailija kirjoitti:
En ole jostain syystä. Toivon, että olet onnellinen, ja kaikkein eniten toivon että voisin tehdä sinusta onnellisen.
Vierailija kirjoitti:
Olen toki mustasukkainen. Haluaisin sun olevan mun, mutta se ei vaan ole mahdollista.
Paljonko teillä ja kaivatullanne on ikäeroa? Itse olen 3 vuotta nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen toki mustasukkainen. Haluaisin sun olevan mun, mutta se ei vaan ole mahdollista.
Saako kysyä miksei ole mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
En muuten tiedä! Arvelisin olevani n. 10 vuotta vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, enkä periaatteessa edes välitä. Veikkaisin noin 5-6 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni on kahdeksan vuotta vanhempi kuin minä.
Miten muuten olette selvittäneet kaivattunne iän? Kysymällä kautta rantain? Päättelemällä? Stalkkaamalla jostain?
Vierailija kirjoitti:
Tosi paljon. Rakkaus ei katso ikää.
Vierailija kirjoitti:
Kuutisen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen?
Olen.
En tiedä hänen tarkkaa ikäänsä, mutta oletan meidän olevan melko saman ikäisiä. Muutamasta asiasta olen päätellyt, että samassa ikäluokassa ollaan ainakin, hän ehkä muutaman vuoden vanhempi. Ei ole oikein ollut tilaisuutta tiedustella asiaa, eikä sillä minulle mitään väliä olekaan.
Itse olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten olette selvittäneet kaivattunne iän? Kysymällä kautta rantain? Päättelemällä? Stalkkaamalla jostain?
Vaikka oma kaivattu onkin lähinnä hyvänpäiväntuttu, joka vaan tuntuu siltä kuin olisin tuntenut hänet aina niin vastataan...
Kai aika monet täällä voivat kaivata ihan jotain ystävää, työkaveria, koulukaveria, kaverin kaveria jne? Eiköhän moni ole ihan puheväleissä siihen kaivattuunsa? Tai joku jonka kanssa on mennyt sukset ristiin vuosia sitten. Te chateissa ja foorumeilla ihastuneet olette sitten se ihan oma lukunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka oma kaivattu onkin lähinnä hyvänpäiväntuttu, joka vaan tuntuu siltä kuin olisin tuntenut hänet aina niin vastataan...
Kai aika monet täällä voivat kaivata ihan jotain ystävää, työkaveria, koulukaveria, kaverin kaveria jne? Eiköhän moni ole ihan puheväleissä siihen kaivattuunsa? Tai joku jonka kanssa on mennyt sukset ristiin vuosia sitten. Te chateissa ja foorumeilla ihastuneet olette sitten se ihan oma lukunne.
En ole samaa lukua noiden ”foorumeilla ja chateissa ihastuneiden” kanssa, vaan ihan oikeassa elämässä tavannut ihastukseni. Silti en tiedä hänen ikäänsä, kun ei sitä ole ollut oikein sopivaa tilaisuutta kysellä. Katsos kun joskus esim työpaikoilla puhutaan pelkkiä työasioita, eikä ihmiset jaa henkilökohtaisia tietojaan, vaikka miten ihastuttaisi.
Kivasti dissattu muita. 👍🏿
Hehheh sinä T:n kaipaaja, minä saan tuottaa nautintoa T:lle päivittäin. Yksipuolista on kaipauksesi.