Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Ikävä sinua rakas. Kaipaan lähellesi.
Luulen, että sinuun törmääminen voisi olla terveydelle vaarallista, koska pelkkä mielikuva sinusta saa sisukset muljahtelemaan.
Jaksaisitkohan mies harrastaa seksiä niin usein kuin haluaisin..
Joku päivä me törmätään, ihan varmasti. Aion hymyillä sinulle ja toivoisin että sinulla olisi aikaa jutella.
Rakas, kaipaan sinua heti aamusta. On ikävä suloista hymyäsi.
Kyllä me vielä nähdään ja saadaan jutella. Tässä mä oon.
Vierailija kirjoitti:
Jaksaisitkohan mies harrastaa seksiä niin usein kuin haluaisin..
Ei kun tarviis nostokurjen...
Tehtäiskö jotain kivaa yhdessä kun ollaan nyt lomalla? Et taida uskaltaa... 😃
Rakas. Haluaisin sukeltaa kauniiden silmiesi syviin vesiin.
Mä en kaipaa sua vain romanttisesti vaan myös ystävänä ja fiksuna keskustelukumppanina, joka jakaa samanlaiset arvot.
Meillä on niin samanlainen huumori! Erikoista miten ollaan päästy tähän. On mukava tutustua sinuun
Vierailija kirjoitti:
Mä en kaipaa sua vain romanttisesti vaan myös ystävänä ja fiksuna keskustelukumppanina, joka jakaa samanlaiset arvot.
Miehelle vai naiselle?
En enää nauti elämästä ilman sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle vai naiselle?
Naiselle.
Olet koko ajan ajatuksissani, pääsisinpä sun luo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle vai naiselle?
Naiselle.
Meillä kolahtaa moni asia, mutta en tunne ajatuksiasi vielä niin paljon että tietäisin arvoistasi. En halua uskotella että olet samankaltainen, tahdon oppia tuntemaan sinut. Sinussa on jotain mielenkiintoista ja minua viehättävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle vai naiselle?
Naiselle.
Ja arvatenkin naiselta
Vierailija kirjoitti:
Olet koko ajan ajatuksissani, pääsisinpä sun luo.
Sun pitää raivata melko jännittävä ja ehkä hiukan pelottava reittisi mun luokse.
Matkan varrella ei ole pelkästään kauniita näkymiä vaan piikkejä ja nousu korkealle vaatii myös sinulta heittäytymistä ja luottamusta minuun. Syyllistämällä ja arvostamalla katkeaa köysi, sillä eroaa tiet.
Rakas. Ajattelen sua aina, kesämaanantaina.