Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
5281/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet koko ajan ajatuksissani, pääsisinpä sun luo.

Olisitpa tässä. Mä niin tietäisin mitä me tehtäisiin.

Vierailija
5282/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää raivata melko jännittävä ja ehkä hiukan pelottava reittisi mun luokse.

Matkan varrella ei ole pelkästään kauniita näkymiä vaan piikkejä ja nousu korkealle vaatii myös sinulta heittäytymistä ja luottamusta minuun. Syyllistämällä ja arvostamalla katkeaa köysi, sillä eroaa tiet.

Tämä sori vaan tahattoman koominen viesti. Arvostamalla toista päädytään eroon ja nouseminen korkealle vaatii heittäytymistä (painovoiman kumoutumista vaativa suhde siis).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5283/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin eilen Bill Murrayn Broken Flowersin. Elokuvan loppukohtaus kuvailee hyvin paljon sitä miten minun kesäni meni ennen kuin näin sinut uudelleen. Laitan tänne, koska en kehtaa sitä kertoa sinulle. Positiivista, että olen nyt taas normaali oma itseni.

Vierailija
5284/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää raivata melko jännittävä ja ehkä hiukan pelottava reittisi mun luokse.

Matkan varrella ei ole pelkästään kauniita näkymiä vaan piikkejä ja nousu korkealle vaatii myös sinulta heittäytymistä ja luottamusta minuun. Syyllistämällä ja arvostamalla katkeaa köysi, sillä eroaa tiet.

Tämä sori vaan tahattoman koominen viesti. Arvostamalla toista päädytään eroon ja nouseminen korkealle vaatii heittäytymistä (painovoiman kumoutumista vaativa suhde siis).

Arvostelemalla.. Sori ny

Vierailija
5285/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostelemalla.. Sori ny

Liian paljon nähnyt suhteita, joista puuttuu heittäytyminen. En tarkoita fyysistä kiipeämistä tai heittäytymistä. Ehkä liian totinen asenne estää ymmärtämisen..

Vierailija
5286/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kaipaa sua vain romanttisesti vaan myös ystävänä ja fiksuna keskustelukumppanina, joka jakaa samanlaiset arvot.

Miehelle vai naiselle?

Naiselle.

Meillä kolahtaa moni asia, mutta en tunne ajatuksiasi vielä niin paljon että tietäisin arvoistasi. En halua uskotella että olet samankaltainen, tahdon oppia tuntemaan sinut. Sinussa on jotain mielenkiintoista ja minua viehättävää.

Mä luulen, että kymmenessä vuodessa toisen arvot oppii tuntemaan jo aika hyvin.

Vierailija
5287/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kaipaa sua vain romanttisesti vaan myös ystävänä ja fiksuna keskustelukumppanina, joka jakaa samanlaiset arvot.

Miehelle vai naiselle?

Naiselle.

Ja arvatenkin naiselta

No ei, mieheltä.

Vierailija
5288/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle vai naiselle?

Naiselle.

Meillä kolahtaa moni asia, mutta en tunne ajatuksiasi vielä niin paljon että tietäisin arvoistasi. En halua uskotella että olet samankaltainen, tahdon oppia tuntemaan sinut. Sinussa on jotain mielenkiintoista ja minua viehättävää.

Ehkä. Jos toisesta ei rakenna omaa haluamaansa kuvaa tai mitä toiselle itsestään edes tahtoo kertoa.

Et ole kaipaamani henkilö, jota vasta olen päässyt tutustumaan.

Vierailija
5289/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle vai naiselle?

Naiselle.

Ehkä. Jos toisesta ei rakenna omaa haluamaansa kuvaa tai mitä toiselle itsestään edes tahtoo kertoa.

Mukavaa, että se selvisi sinullekin. Ettei tarvinnut feikata kymmentä vuotta.

Vierailija
5290/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MAHTAVAA :D Kaipaukseni kohde ei todellakaan kirjoittele tälle palstalle eikä missään nimessä ole ollut minussa koskaan kiinni EIKÄ vietä päiviänsä minua miettien :D Hauskaa, miten nämä jutut alkavat elää omaa elämäänsä :D Ja minun kaipaukseni kohde on myös IRL, ja nimenomaan siellä. Eikä hän tiedä, että kaipaan/kaipasin häntä. Terveisin tämän kommenttiketjun aloittaja

Eikös olisikin hullua, jos olisin kaikista maailman paikoista eksynyt tänne vaan ja ainoastaan löytääkseni Sinut ...

Vierailija
5291/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas. Ajattelen sinua juuri nyt.

Itse olet aina mielessä.

Vierailija
5292/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedän että kaipaat minua?

Vierailija
5293/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi kiva tehdä jotain yhdessä ihmisen kanssa, jonka tiedät rakastavan sua enemmän kuin sun puoliso?

Vierailija
5294/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään menettäväni järkeni tämän kaipauksen kanssa. Olen näkevinäni sinut joka paikassa nykyään. Tänään kaupassa oli henkilö, jolla oli aivan samanlaiset hiukset, vaatetyyli ja olemus kuin sinulla. Ohi ajavissa autoissa olen nähnyt sinut monta kertaa. En tiedä, vaikka joskus olisit ollut siellä aivan oikeasti, koska tilanteet menevät niin nopeasti. Näen vain jonkun sinun näköisen hahmon ja olen katsovinani, että se olet sinä. Alan huolestua itsestäni. Tämä ikävä saa näkemään jo näkyjä. 

Vierailija
5295/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas.

Vierailija
5296/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle vai naiselle?

Naiselle.

Mukavaa, että se selvisi sinullekin. Ettei tarvinnut feikata kymmentä vuotta.

On olemassa paljon ihmisiä jotka eivät tahdo olla yksin ja mielistelee kumppanille.

Kun se pelko mitä oikeasti on, ohjaa näyttämään itsestään joko työminän tai vain osan.

On paljon asioita joita ei tiedetä läheisistä ja rakkaista. Se voi olla oma pelko tai kuvitelma ettei toisille voi näyttää todellista minää.

Tähän samaan kuuluu mielikuva mitä olettaa toisista. Joskus ennakkokuva saattaa estää tutustumasta muihin.

Vierailija
5297/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä vie eteenpäin. Muistot sinusta vaan ei jätä rauhaan. Toivoisin kohtaavani sinut, vaikka vahingossa, jotta näkisin sinut uudestaan. Se on myös hetki jota eniten pelkään, mitä jos nään silmistäsi saman kaipauksen joka minua piinaa. Voisinko jatkaa enää elämääni ilman sinua?

Vierailija
5298/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T laita viestii? En kestä enää! 

Vierailija
5299/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä vie eteenpäin. Muistot sinusta vaan ei jätä rauhaan. Toivoisin kohtaavani sinut, vaikka vahingossa, jotta näkisin sinut uudestaan. Se on myös hetki jota eniten pelkään, mitä jos nään silmistäsi saman kaipauksen joka minua piinaa. Voisinko jatkaa enää elämääni ilman sinua?

Kenelle?

Vierailija
5300/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa mies ihana kietoa jalat ja kädet ympärillesi samalla suudellen kanssasi. Voin kuvitella millainen tuli ois irti jos näin lähekkäin oltaisiin.

Ketju on lukittu.