Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
5321/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten olette selvittäneet kaivattunne iän? Kysymällä kautta rantain? Päättelemällä? Stalkkaamalla jostain?

Vaikka oma kaivattu onkin lähinnä hyvänpäiväntuttu, joka vaan tuntuu siltä kuin olisin tuntenut hänet aina niin vastataan...

Kai aika monet täällä voivat kaivata ihan jotain ystävää, työkaveria, koulukaveria, kaverin kaveria jne? Eiköhän moni ole ihan puheväleissä siihen kaivattuunsa? Tai joku jonka kanssa on mennyt sukset ristiin vuosia sitten. Te chateissa ja foorumeilla ihastuneet olette sitten se ihan oma lukunne.

En ole samaa lukua noiden ”foorumeilla ja chateissa ihastuneiden” kanssa, vaan ihan oikeassa elämässä tavannut ihastukseni. Silti en tiedä hänen ikäänsä, kun ei sitä ole ollut oikein sopivaa tilaisuutta kysellä. Katsos kun joskus esim työpaikoilla puhutaan pelkkiä työasioita, eikä ihmiset jaa henkilökohtaisia tietojaan, vaikka miten ihastuttaisi.

Kivasti dissattu muita. 👍🏿

Mulla kanssa ihastus on työkaveri, mutta eksakti ikä ei ole tullut luontevasti puheeksi. Toki jotain voi päätellä siitä, jos naisen lapsi on n. 10 v. ja ollaan rupateltu 80-luvun tv-sarjoista jne.

Vierailija
5322/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten olette selvittäneet kaivattunne iän? Kysymällä kautta rantain? Päättelemällä? Stalkkaamalla jostain?

Vaikka oma kaivattu onkin lähinnä hyvänpäiväntuttu, joka vaan tuntuu siltä kuin olisin tuntenut hänet aina niin vastataan...

Kai aika monet täällä voivat kaivata ihan jotain ystävää, työkaveria, koulukaveria, kaverin kaveria jne? Eiköhän moni ole ihan puheväleissä siihen kaivattuunsa? Tai joku jonka kanssa on mennyt sukset ristiin vuosia sitten. Te chateissa ja foorumeilla ihastuneet olette sitten se ihan oma lukunne.

En ole samaa lukua noiden ”foorumeilla ja chateissa ihastuneiden” kanssa, vaan ihan oikeassa elämässä tavannut ihastukseni. Silti en tiedä hänen ikäänsä, kun ei sitä ole ollut oikein sopivaa tilaisuutta kysellä. Katsos kun joskus esim työpaikoilla puhutaan pelkkiä työasioita, eikä ihmiset jaa henkilökohtaisia tietojaan, vaikka miten ihastuttaisi.

Joo, olisin voinut jättää sen viimeisen lauseen kirjoittamatta. Kiireellä kirjoitin samalla kun tein muuta ja vähän kadutti lopuksi että ehdin painaa lähetä nappulaa. Ennen siis jo sinun viestiäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5323/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päättelemällä, stalkkaamalla ja hän on myös kertonut itse.

Vierailija
5324/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko teillä ja kaivatullanne on ikäeroa? Itse olen 3 vuotta nuorempi.

Kuutisen vuotta.

Anna vähän enemmän tunnisteita, monta kirjainta sun ja sen etunimissä ja sukunimissä yhteensä? Näet sä häntä irl?

Vierailija
5325/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuutisen vuotta.

Anna vähän enemmän tunnisteita, monta kirjainta sun ja sen etunimissä ja sukunimissä yhteensä? Näet sä häntä irl?

Joku muu kuin kirjoita viesti ja vastaa itsellesi taisi laittaa viestin, jos jonkun vihjeen saisi puristettua.

Vierailija
5326/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ikävä et sattuu. Ihan hitosti.

Sulle jolla on synttärit mun nimipäivänä.

Vierailija
5327/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kanssa ihastus on työkaveri, mutta eksakti ikä ei ole tullut luontevasti puheeksi. Toki jotain voi päätellä siitä, jos naisen lapsi on n. 10 v. ja ollaan rupateltu 80-luvun tv-sarjoista jne.

Tämä on ihan ”varmasti”, jonku kaipaavan viesti.

Ihan uskottavaa! Joku vääntää palstalla tikusta asiaa(trolli). Miksi kukaan 0-80 v muka kirjoittaisi rupattelusta kaivatulle?

T. Toki

Vierailija
5328/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies mustasukkainen minusta? Minä olen sinusta. Tahtoisinhan itse olla naisesi.

Olen toki mustasukkainen. Haluaisin sun olevan mun, mutta se ei vaan ole mahdollista.

Minäkin haluaisin olla sinun. Kova ikävä keskusteluja kanssasi. Ja sinua ylipäätään. Voin sanoa olevani rakastunut.

Vierailija
5329/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T laita viestii? En kestä enää! 

Mitäs jos laitat itse hänelle.

Vierailija
5330/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies mustasukkainen minusta? Minä olen sinusta. Tahtoisinhan itse olla naisesi.

Olen. Tiedän kuitenkin hyvän keinon, miten mustasukkaisuudesta pääsee eroon.

Vierailija
5331/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen vuoronsa!

Vierailija
5332/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ihan varma, mutta stalkkaamisen (🙈) perusteella kaivattuni olisi 6-8 vuotta minua nuorempi. Varma en ole.

Vierailija
5333/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuutisen vuotta.

En näe. Alle 20 kaikkinensa.

Vierailija
5334/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä vie eteenpäin. Muistot sinusta vaan ei jätä rauhaan. Toivoisin kohtaavani sinut, vaikka vahingossa, jotta näkisin sinut uudestaan. Se on myös hetki jota eniten pelkään, mitä jos nään silmistäsi saman kaipauksen joka minua piinaa. Voisinko jatkaa enää elämääni ilman sinua?

Pelkään myös sinun kohtaamistasi, sillä en ehkä pysty peittelemään sitä miten paljon sinua kaipaan. Siksi ehkä meidän molempien parhaaksi on hyvä että emme ehkä kohtaa pitkään aikaan. Olisiko tuo aika tarpeeksi pitkä siihen että molemmat unohdamme toisemme? Vaikka sattuu ajatella että unohtaisin jotain niin ihanaa kuin sinä.

Vierailija
5335/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas, kaipaan sinua heti aamusta. On ikävä suloista hymyäsi.

Rakas, kaipaan suloista hymyäsi. ;)

Vierailija
5336/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sinulla oli kiva päivä, ***.

Hyvää yötä ja oikein levollisia unia!

Vierailija
5337/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, voisitko laittaa.

T. Yks T

Vierailija
5338/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten? Sen haluaisin tietää...

Vierailija
5339/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, voisitko laittaa.

T. Yks T

Laita sä. Mä laitoin viimeks ekana, joten nyt sun vuoro. Vai eikö sulla enää kiinnosta? 😧

Vierailija
5340/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten? Sen haluaisin tietää...

Vahvalla luottamuksen rakentamisella ja osoittamisella, puolin ja toisin, ja se onkin sitten toinen juttu. (sivusta)

Ketju on lukittu.