Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
5341/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä T (mies) kaipaa?

Vierailija
5342/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä S. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5343/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdäänkö, A?

Vierailija
5344/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sinulla oli kiva päivä, ***.

Hyvää yötä ja oikein levollisia unia!

Kauniita ja levollisia unia sinullekin. Hyvää yötä. 

Vierailija
5345/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIin. Ketä T-mies kaipaa? :) Alkukirjain ja kuvaile ulkonäköä?

Vierailija
5346/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies mustasukkainen minusta? Minä olen sinusta. Tahtoisinhan itse olla naisesi.

Olen toki mustasukkainen. Haluaisin sun olevan mun, mutta se ei vaan ole mahdollista.

Minäkin haluaisin olla sinun. Kova ikävä keskusteluja kanssasi. Ja sinua ylipäätään. Voin sanoa olevani rakastunut.

Minäkin käyttäisin sanaa rakastunut kun ajattelen sinua. Kukaan ei ole päässyt näin syvälle mun tajuntaa kuin sinä. Tunnen edelleen saman ikävän kun silloin muutettuasi pois.

Vierailija
5347/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies mustasukkainen minusta? Minä olen sinusta. Tahtoisinhan itse olla naisesi.

Olen. Tiedän kuitenkin hyvän keinon, miten mustasukkaisuudesta pääsee eroon.

Miten? Sen haluaisin tietää...

Vahvalla luottamuksen rakentamisella ja osoittamisella, puolin ja toisin, ja se onkin sitten toinen juttu. (sivusta)

Niin, jos luottamusta ei ole, niin helposti se sitten oireilee periaatteessa tarpeettomana mustasukkaisuutena.

Ja jos on luottamus omasta asemastaan toisen elämässä, ei ole tarvetta mustasukkaisuudelle.

Kokemusta molemmista; äärimmäisestä mustasukkaisuudesta ja siitä, kun mustasukkaisuutta ja yletöntä omistushalua, kyttäämistä yms. ei ole.

Jälkimmäisessä tapauksessa oli se ero ensimmäiseen verrattuna, ettei minulla ollut epäilystä asemastani eikä toisen tunteista minua kohtaan.

Vierailija
5348/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä T (mies) kaipaa?

En ole mies vaan nainen ja N kaipaa.

Vierailija
5349/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä vie eteenpäin. Muistot sinusta vaan ei jätä rauhaan. Toivoisin kohtaavani sinut, vaikka vahingossa, jotta näkisin sinut uudestaan. Se on myös hetki jota eniten pelkään, mitä jos nään silmistäsi saman kaipauksen joka minua piinaa. Voisinko jatkaa enää elämääni ilman sinua?

Pelkään myös sinun kohtaamistasi, sillä en ehkä pysty peittelemään sitä miten paljon sinua kaipaan. Siksi ehkä meidän molempien parhaaksi on hyvä että emme ehkä kohtaa pitkään aikaan. Olisiko tuo aika tarpeeksi pitkä siihen että molemmat unohdamme toisemme? Vaikka sattuu ajatella että unohtaisin jotain niin ihanaa kuin sinä.

Mä jatkan elämääni kuin nytkin, sinä seuraat mielessäni mun mukana. Jotenkin aavistan löytäväni sut mun edestäni joku päivä, ehkä ollessamme jo tosi vanhoja. Mitä jos silloin tunnustamme kaivanneemme toisiamme kaikki ne vuodet?

Vierailija
5350/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, rakas. Olisi ihanaa lähteä kanssasi yölliselle kävelylle rantaan, mutta näin yksin taidan mennä nukkumaan. Olisitpa täällä vieressäni.

Hyvää yötä ja lempeitä unia. 

Vierailija
5351/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Tiedän kuitenkin hyvän keinon, miten mustasukkaisuudesta pääsee eroon.

Miten? Sen haluaisin tietää...

Sillä että poistetaan ympäriltämme turhat ihmiset ja keskitytään vain toisiimme.

Vierailija
5352/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan öisin sitä palstapersua, joka tehtailee tänne aloituksia Pridestä, valtamediasta, SPR:stä, maahanmuuttajista,  vihreitä, vasemmistolaisista jne. jne. jne. 

Koskettelen usein itseäni häntä ajatellessa ja mietin kuinka komea ja maskuliininen alfa-uros hänen on oltava ja millainen järjenvalo hänen kirjoituksistaan paistaakaan.

Vierailija
5353/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin rakkaani. Olet minulle niin rakas. Olen nähnyt sinusta niin monta unta, mutta tuleeko niistä joskus totta? Hellä suudelma sinulle teleporttauksena. Voit siis valita kohteen. Hyvää yötä.

Vierailija
5354/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähdäänkö, A?

Nähdään. 

t. eräs A

Vierailija
5355/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä vie eteenpäin. Muistot sinusta vaan ei jätä rauhaan. Toivoisin kohtaavani sinut, vaikka vahingossa, jotta näkisin sinut uudestaan. Se on myös hetki jota eniten pelkään, mitä jos nään silmistäsi saman kaipauksen joka minua piinaa. Voisinko jatkaa enää elämääni ilman sinua?

Pelkään myös sinun kohtaamistasi, sillä en ehkä pysty peittelemään sitä miten paljon sinua kaipaan. Siksi ehkä meidän molempien parhaaksi on hyvä että emme ehkä kohtaa pitkään aikaan. Olisiko tuo aika tarpeeksi pitkä siihen että molemmat unohdamme toisemme? Vaikka sattuu ajatella että unohtaisin jotain niin ihanaa kuin sinä.

Mä jatkan elämääni kuin nytkin, sinä seuraat mielessäni mun mukana. Jotenkin aavistan löytäväni sut mun edestäni joku päivä, ehkä ollessamme jo tosi vanhoja. Mitä jos silloin tunnustamme kaivanneemme toisiamme kaikki ne vuodet?

Oletko T-mies?

Vierailija
5356/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, hali & suukko ihanalle sulottarelleni, vihersilmäiselle vaalealle kaunottarelleni mieheltä täältä taipaleen takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä, ja niissä on sama määrä kirjaimia ja tavuja. Kotiosoitteemmekin alkavat samalla kirjaimella, joka tosin ei ole sama kuin etunimissämme. Kauniita unia.

Vierailija
5357/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo ajatuksena aika piinaava, että kohtasimme vasta vuosien kuluttua ja sitten tunnustaisimme kaivanneemme toisiamme vuosia. Jos näin ajattelee haluaisi antaa meille mahdollisuuden jo nyt. Mutta miten?

Vierailija
5358/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ehkä jossakin, ehkä joskus. Ehkä.

Vierailija
5359/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki riippuu siitä, miten vahvasti haluat.

Vierailija
5360/16650 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähdäänkö, A?

Mehän nähtiin, ja hyvin meni taas.... Minusta on väärin, että syytät minua siitä, jos te itse mokaatte. :D

Ketju on lukittu.