Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Arvaa kiljuinko sisäisesti riemusta, kun huutelit mua. Toivoin vaan, että se yks ois häipyny siitä nopeesti muualle. Ja ne kaikki muutkin. Sä oot niin super. Super super super.
Mä en ikinä lakkaa rakastamasta sua, vaikka mun elämästä on menny siihen jo melkein neljäsosa.
Käyttää aika paljon värejä mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ikinä lakkaa rakastamasta sua, vaikka mun elämästä on menny siihen jo melkein neljäsosa.
A:lle tämäkin eikö vaan?
Mikä kaipaamasi A:n etunimi on?
Hyvää yötä toinen A. Still loving you!
Vierailija kirjoitti:
Yst.terv. kirjoitti:
Älkää ny hyvänen aika luulko täältä tuntevanne ketään. Trollit kerää tunnisteita ja sitten vedättää.
Varovaisuutta.
Vain irl on kaikki varmaa.Tämä on kaipausketju, ja riippuu itse kunkin omasta älykkyydestä käyttääkö vai eikö käytä tunnisteita, ja ymmärtääkö, että joku kkihis voi yrittää siepata viestinnän. Itse olen jo versio kolmosessa tunnistanut ja molemminpuolisesti varmistanut rakkaani henkilöllisyyden.
Kirjoitteletteko vielä tänne keskenänne?
Hyvän yön toivotus, suukko & hali vihersilmäkaunottarelleni mieheltä taipaleen takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä, ja niissä on sama määrä kirjaimia ja tavuja. Toisen etunimeni toinen kirjain on sukunimensä toinen kirjain. Ikävä. Hyvää yötä!
Sä haluat sen nuoruuden rakkautesi, onko näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tivaa jotain A:ta koko ajan? Ei ole A:lle.
Olen päättänyt että seuraavaksi sä otat yhteyttä jos otat. Mä en enää ota yhteyttä irl.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän yön toivotus, suukko & hali vihersilmäkaunottarelleni mieheltä taipaleen takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä, ja niissä on sama määrä kirjaimia ja tavuja. Toisen etunimeni toinen kirjain on sukunimensä toinen kirjain. Ikävä. Hyvää yötä!
Sanothan tälle kaunottarelle myös irl?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä toinen A. Still loving you!
Tämä soi radiossa kun näin kaivattuni viimeksi. Hyvää yötä ihanin missä menetkin. Pitkä halaus ja kuuma suudelma ois parasta nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tivaa jotain A:ta koko ajan? Ei ole A:lle.
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sitten !
Kihis! Olen uusi ja sinusta on puhuttu täällä paljon.
Et voi olla ihan toivoton tapaus. Ethän?
Siispä tämän yhden kerran: oikein hyvää yötä, Kihis!
J just tajusin kuin säälittävää että olen vieläkin tässä samassa jamassa kolmen vuoden jälkeen😔
Kuin pahasti voi ihminen toiseen yksipuolisesti rakastua?
T-nainen
Hyvää yötä rakkaalle kaivatulleni. Toivottavasti sinulla on ollut mukava päivä ja kaikki on hyvin. Ikävä on. Ehkä tämä tuuli tuo terveiseni perille. Nuku hyvin.