Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Miksi poistit eston
Että varmasti näet aikomukseni. On sitten itsestäsi kiinni loput. Toivottavasti valitset viisaasti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän yön toivotus, suukko & hali vihersilmäkaunottarelleni mieheltä taipaleen takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä, ja niissä on sama määrä kirjaimia ja tavuja. Toisen etunimeni toinen kirjain on sukunimensä toinen kirjain. Ikävä. Hyvää yötä!
Miksi sun pitää kertoa joka ilta nämä samat tunnisteet? Ja ei, en ole kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän yön toivotus, suukko & hali vihersilmäkaunottarelleni mieheltä taipaleen takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä, ja niissä on sama määrä kirjaimia ja tavuja. Toisen etunimeni toinen kirjain on sukunimensä toinen kirjain. Ikävä. Hyvää yötä!
Miksi sun pitää kertoa joka ilta nämä samat tunnisteet? Ja ei, en ole kateellinen.
Ikävä ja kaipaus tekevät juuri tällaista "hulluutta". (sivusta)
On meillä vielä se yksi paikka, jos ei enää muita ei ole. Se pilvilinna.
Jos pilvilinna sortuu, voi uusista pilvistä rakentaa aina uuden pilvilinnan.
Mielessä olet ollut joka päivä, vaikka ei olla nähtykään vähään aikaan. Melkein laitoin sinulle viestiä, mutta en sitten kehdannut, kun ehkä et pitäisi siitä. Toivottavasti sinulla on mukava loma.
Laita viestiä. Kaipaan sinua.
Kaipaan sinua niin että rintaa ja kurkkua puristaa. Henki ei kulje, se henki kohta loppuu. Silmätkin irtovat päästä jo.
Hiukset tippuivat jo päästä, niin kovasti ikävöin.
Minä pitäisin siitä jos laittaisit viestin. Ihan mitä vaan.
Kenelle täällä viestejä pitää laittaa eihä täällä ole mitään yhteystietojakaan. Vit tu mitä ääliöitä täälä.
Minulle voi laittaa viestiä etunimi.sukunimi kansainvälisessä muodossa ja palveluntarjoajana se suurin ja kauhein. Vaikka en välttämättä vastaa, luen kuitenkin.
Onko a) epätoivoista vai b) tosi epätoivoista odotella toiselta vielä vastarakkautta, jos on saanut tosielämässä pakit jo pari vuotta sitten ja toinen on käynyt ketjussa tunnisteilla käytännössä vain vinoilemassa?
Vierailija kirjoitti:
Onko a) epätoivoista vai b) tosi epätoivoista odotella toiselta vielä vastarakkautta, jos on saanut tosielämässä pakit jo pari vuotta sitten ja toinen on käynyt ketjussa tunnisteilla käytännössä vain vinoilemassa?
Menehän eteenpäin elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle voi laittaa viestiä etunimi.sukunimi kansainvälisessä muodossa ja palveluntarjoajana se suurin ja kauhein. Vaikka en välttämättä vastaa, luen kuitenkin.
No nyt on suopeaa, ihan luet kuitenkin.
Haluaisiko joku täältä sivustolta trollin uskolliseksi sielunkumppaniksi😂
Laittakaa sähköpostia vaan. Sinne imetään kaikki tieto että sairas saa tylyttää täällä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on suopeaa, ihan luet kuitenkin.
Ajattelin katsos, että kyseinen ujo ihminen saattaa pistää viestin vaikka jollain ikivanhalla yahoo-tunnuksella, jonka lähettäjätiedot ovat "varmuuden vuoksi" väärät. Olen aika varma, että hän ei ole valmis ottamaan riskiä ykkössähköpostiosoitteellaan. Mutta jos uskaltaa, niin hyvä niin. Silloin varmaan vastaan aika nopeasti...
Eilinen oli omituinen päivä. Minusta tuntuu, että alan päästä irti sinusta. Sinä et ole koskaan minussa kiinni ollutkaan, mutta voi olla helpotus, että minäkin pääsen irti tästä ihanan raastavasta kaipauksestani. Jotakin on kuollut, sen tiedän - mutta onko tarpeeksi, sen näyttää varmaan taas huominen.
T on kyllä ihan vaan T!
Terveisin T jo monen vuoden ajan