Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
5081/16650 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ny hyvänen aika luulko täältä tuntevanne ketään. Trollit kerää tunnisteita ja sitten vedättää.

Varovaisuutta.

Vain irl on kaikki varmaa.

Vierailija
5082/16650 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yst.terv. kirjoitti:

Älkää ny hyvänen aika luulko täältä tuntevanne ketään. Trollit kerää tunnisteita ja sitten vedättää.

Varovaisuutta.

Kerrankin fiksu kommentti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5083/16650 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltaa sinulle, rakas. Mietin vaan sellaista, että pitäisitköhän sinä minusta tällaisena kuin olen?

Jos olisit hän, niin todellakin pitäisin.

Vierailija
5084/16650 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten sekään napannut 😂

Vierailija
5085/16650 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin myös luvata, etten lähde katselemaan muita ja hankkimaan huomiota muualta, vaikka puoliso mököttäisi masentuneena kaksi vuotta putkeen pimeässä huoneessa ja haukkuisi aina kun yrittäisin vähän raottaa ovea.

Tunnen itseni.

Mutta tiedän ja tämä palsta vielä alleviivaa (hyvä esimerkki toi kursivoidusta ”hänestä” kirjoittava henkilö), että huomattava osa ihmisistä on juurikin sellaisia, jotka on heti kutemassa jotain työkaveria tai vastaavaa, kun puoliso on ollut kuukauden vähän etäinen.

Vierailija
5086/16650 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapetaan se, se ei usko rakkauteen toisin ku me.

Mitä tarkoitat tällä viestilläsi? Kuulostaa siltä että alkaa pian poliisi tulla perääsi.

Ironiaa.

Suunnattu ihmisille jotka antavat itselleen oikeutuksen tehdä pahaa vahdatessaan toisten virheitä. Näkee rikan.lähimmäisen silmässä, mutta ei malkaa omassa...

Vierailija
5087/16650 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yst.terv. kirjoitti:

Varovaisuutta.

Siltikin toivon, että myös *** käy täällä aina silloin tällöin.

Lueskelin muuten yhtä toista vanhaa ketjua ja välillä joku mies oli kirjoittanut ihastuksestaan tosi tutun kuuloisesti. Raavin hetken aikaa päätäni ja mietin, että minäköhän tuon olen kirjoittanut. Sitten muistin, että enhän minä ole käynyt koko palstalla ennen kesäkuuta.

Vierailija
5088/16650 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun istut siinä, mutta mitä mä nyt olen tehnyt, että sun pitää tylyttää mua tuolla tavalla? Ei puhuta sitten, sekin sopii mulle. Muista, että sinä tarvitset minua, minä en sinua. 

Vierailija
5089/16650 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhia ikävä sinua Miltsu. Sori kun olin niin itsekeskeinen mulkku aikoinaan. Toivottavasti joskus vielä nähdään.

Vierailija
5090/16650 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten sekään napannut 😂

Ai täällä vai? Miksi se täällä kävisi? Voit olla ihan luottavaisin mielin, että ei varmasti nappaa. Todellinen elämä on todellista elämää, jonne en todellakaan palstan ap:ta kaipaa. Voit kirjoitella mitä tykkäät, ei ongelma, luulla mitä tykkäät, mutta pysy hevetin kaukana siinä oikeassa elämässä minusta. Sinua ei ole kutsuttu.

Sopii miettiä, miksi käyn täällä. Paskalla on paskanen loppu sanotaan, ja syystä.

Terv. Kännissä & harhainen palstakävijä. Liikuttavan ystävällinen kaverisi A.

Vierailija
5091/16650 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ikävöitkö minua mies, mutta minä ikävöin sinua. En tiedä miten pystyn tätä ikävää edes käsittelemään. En tiedä edes sitä näenkö sinua enää ja jos näen, milloin se tapahtuu?

Vierailija
5092/16650 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa viihdyttävää todeta, että poukkoilet kun opetettu sirkuseläin perässä.

Mites olis hankkia uusia harrasteita niin ei tarvis jonkun kuusi vuotta sitten päättyneen naisen elämään punkeutua, ihan varmasti kutsumatta ja pyytämättä.

Ihan sama, kohta loma ja muuta puuhaa kuin möllöttää saapuvilla mitenkään, mistään sun typerän perässähiihtelyn keinoin.

Keskity töihisi!

Tää oli varmaan kirjoitettu kirjoittajalle itselleen,kuulosti just siltä.

Vierailija
5093/16650 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saisit omaksesi hänet , miten pysyvää olisi rakkautenne?

Miten paljon pitäisit hänestä  kiinni ettet koskaan kadottaisi häntä, ettette koskaan joutuisi toisistanne eroon?

Eihän tuollaista voi toisen puolesta sanoa eikä mikään maailman kiinni pitäminen auta, jos toinen haluaa lähteä.

Muutenkin tuollainen lähtökohta kalskahtaa aika karulta ja rakkaudettomalta, jos pitäisi miettiä ja toimia sen pohjalta, ettei vaaan jouduta eroon, ettei se vaan katoa! Pelko siis pohjalla.

Omasta puolesta voi luvata antavansa kaikkensa (itseä ja tarpeitaan unohtamatta tietysti) ja sitoutuvansa todella tuli mitä tuli, mutta toista et voi ohjailla etkä toisen puolesta päättää.

Sehän sitoutumisessa pelottaakin, kun sitten toisella ihmisellä on valta päättää sinun elämästäsi ja pistää se halutessaan palasiksi.

Sitoutuminen itsessään ei pelota, mutta se kyllä, kenen kanssa sitoutuu!

Että kuka on sellainen, johon uskaltaa sitoutua, kuka on sen arvoinen ja kenen käsiin voit luottaa osaltasi elämäsi?

Se on niin järjettömän suuri juttu kuitenkin, suurin koko elämässä.

Kyllä toisen "saa pidettyä" itsellään jos on valmis hoitamaan parisuhdetta, keskustelemaan asioista, osoittamaan avoimesti rakkautensa, tekemään toisen eteen paljon, olemaan läsnä, rakastamaan täysillä, antamaan rakkautta, hellimään, rakastelemaan. Jos nämä kohdat eivät täyty, tietenkin se hän lähtee etsimään onnea, hyväksyntää, kunnioitusta ja rakkautta muualta. Jos haluaa että toinen pysyy lähellä, on valmis pitämään hänet vieläkin lähempänä. Siksi.

Siinähän luki, että itse olisi valmis antamaan kaikkensa.

Mutta antaako toinen?

Äh, kyllä kuulostaa vaikealta elämältä oikeasti tuollainen jossa pitäisi jatkuvasti pelätä jotain, että puoliso lähtee toisen matkaan jos nyt en tässä ole jatkuvasti yksi Naantalin aurinko ja hemmotteluautomaatti.

Onko siis toinenkin valmis antamaan kaikkensa.... aina ei näin tapahdu, mutta miksi?

Vierailija
5094/16650 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän V meet tänään? Toivoisin törmääväni suhun, mut eihän s e niin mee...

Vierailija
5095/16650 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että siitä tulisi vain uudet haasteet ja ongelmat, jopa pahemmat kuin nykyiset.

Vierailija
5096/16650 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka pyörisi ympyrää, niin sisäinen kompassi osoittaa suhun. Sulla on joku napa siellä.

Vierailija
5097/16650 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JJ abrams kirjoitti:

Kauhia ikävä sinua Miltsu. Sori kun olin niin itsekeskeinen mulkku aikoinaan. Toivottavasti joskus vielä nähdään.

JJ Abrams, onko siinä vihje? Tiedän yhden sen näköisen miehen,hmm...Onko myös syntymävuotesi sama kuin hänellä?

Vierailija
5098/16650 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yst.terv. kirjoitti:

Varovaisuutta.

Niin ja siis ihan yksittäisiä sanoja poimivat jos joku käyttää sellaista sanaa mitä muut eivät juurikaan käytä. Jotenkin vaikea ymmärtää miten sairaita ihmisiä on liikkeellä. Eli jos vaikka kaivattu tunnistaa yhden viestin niin vaikka et sen jälkeen avaa näitä foorumeita niin joku on voinut varastaa identiteettisi ja tarkoituksella antaa sinusta sekopään kuvan. Jotenkin aina hämmästyy kuinka tylsä elämä jollain ihmisillä on.

Vierailija
5099/16650 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, keneltä julkkikselta kaipaamanne henkilö näyttää?

Vierailija
5100/16650 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka pyörisi ympyrää, niin sisäinen kompassi osoittaa suhun. Sulla on joku napa siellä.

Kukahan se on?

Ketju on lukittu.