Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Niin, keneltä julkkikselta kaipaamanne henkilö näyttää?
Hän muistuttaa hieman tuota JJ Abramsia.
Vierailija kirjoitti:
Vielä jokin aika sitten olisin sanonut, että ei keneltäkään. Mutta viime keväänä näin telkkarissa yhden näyttelijän, joka oli yllättävän samannäköinen. Ei ollut tietääkseni mikään kovin tunnettu enkä enää muista nimeäkään. Mutta yllätyin todella. Netistä kaivetuissa still-kuvissa ei ollut edes kovin samannäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Yst.terv. kirjoitti:
Älkää ny hyvänen aika luulko täältä tuntevanne ketään. Trollit kerää tunnisteita ja sitten vedättää.
Varovaisuutta.
Vain irl on kaikki varmaa.Niin ja siis ihan yksittäisiä sanoja poimivat jos joku käyttää sellaista sanaa mitä muut eivät juurikaan käytä. Jotenkin vaikea ymmärtää miten sairaita ihmisiä on liikkeellä. Eli jos vaikka kaivattu tunnistaa yhden viestin niin vaikka et sen jälkeen avaa näitä foorumeita niin joku on voinut varastaa identiteettisi ja tarkoituksella antaa sinusta sekopään kuvan. Jotenkin aina hämmästyy kuinka tylsä elämä jollain ihmisillä on.
Hyvä huomio! Viesti sinulle ***: en ole sekopää, vaikka sellainen kuva saattaakin jossain vaiheessa syntyä - kiitos palstahäiriköiden. Hymyillään kun tavataan! Ja jos kirjoitat vielä tänne, niin kyllä minä tunnistan yleensä sinun tyylisi. Ja onhan sinulla aina ne tietyt aikaikkunatkin.
En osaa nauttia lomasta, koska kaipaan koko ajan vain sinua mies. Onneksi näemme loman jälkeen ja sitten on pakko kerätä rohkeus ja tunnustaa nämä tunteet sinulle.
Saat nauraa tai tehdä mitä vaan, en vain voi elää enää näin. Hyvää yötä, nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
No leikitelläänpä sitten. Menee hieman off-topic... mutta tässä kuvassa on jotain samaa:
No, entäs minkälainen vaatetyyli kaivatullanne on tai minkävärisiä vaatteita hän yleensä käyttää?
Pidetään tällainen paljastusten lauantai.
Vierailija kirjoitti:
En osaa nauttia lomasta, koska kaipaan koko ajan vain sinua mies. Onneksi näemme loman jälkeen ja sitten on pakko kerätä rohkeus ja tunnustaa nämä tunteet sinulle.
Saat nauraa tai tehdä mitä vaan, en vain voi elää enää näin. Hyvää yötä, nuku hyvin.
Rohkeutta ja nauti lomastasi! Tuskinpa hän nauraa sinulle. Oletko pannut merkille, miten hän kohtelee ihmisiä ympärillään ja esim. että puhuuko toisista pahaa selän takana? Niin ja hyvää yötä! Oikein levollisia unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No leikitelläänpä sitten. Menee hieman off-topic... mutta tässä kuvassa on jotain samaa:
Koska olet nähnyt hänet viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
No, entäs minkälainen vaatetyyli kaivatullanne on tai minkävärisiä vaatteita hän yleensä käyttää?
No mies kun olen, niin en kiinnitä toisten vaatteisiin kauheana huomiota. Tarkemmin ajateltuna hän käyttää yleensä tummasävyisiä ja melko käytännöllisiä vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka pyörisi ympyrää, niin sisäinen kompassi osoittaa suhun. Sulla on joku napa siellä.
Kukahan se on?
Vokaalialkuinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai oikein keltään, on paljon komeampi kuin yksikään näyttelijä, malli tai vastaava julkisuuden henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olet nähnyt hänet viimeksi?
Aika vastikään. Tunnistatko siinä itsesi?
Entä tunnistatko ilman image searchia, kenen piirtämä hahmo tuo on?
Minun kaivatullani on yleensä mustat tai tummasävyiset vaatteet.
Nuku hyvin rakkaani. Rakastan sinua. Sinun kanssasi on niin hyvä olla. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin rakkaani. Rakastan sinua. Sinun kanssasi on niin hyvä olla. Hyvää yötä.
Naiselle vai miehelle? Naiselta vai mieheltä?
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni on kuin entinen kansanedustaja Mikko Kärnä ulkonäöltänsä
Miteköhän sulla menee ruskeasilmäinen mies... Laittaisitpa viestiä. En vaan usko, että enää laitat. Vihaat mua.
Yst.terv. kirjoitti:
Älkää ny hyvänen aika luulko täältä tuntevanne ketään. Trollit kerää tunnisteita ja sitten vedättää.
Varovaisuutta.
Vain irl on kaikki varmaa.
Tämä on kaipausketju, ja riippuu itse kunkin omasta älykkyydestä käyttääkö vai eikö käytä tunnisteita, ja ymmärtääkö, että joku kkihis voi yrittää siepata viestinnän. Itse olen jo versio kolmosessa tunnistanut ja molemminpuolisesti varmistanut rakkaani henkilöllisyyden.
Heikki Paasoselta näyttäs vähäsen, mut hiukset on erilaiset