Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Hemmotellut "lapset" leikkii rakkausleikkejä.
Se on sitä kun elämä on ollut kohtuullisen helppoa. Järjestetään vähän viihdykettä tylsään arkeen.
Aikaa on myös kuvitella kun päivästä toiseen vetää viinaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä kun elämä on ollut kohtuullisen helppoa. Järjestetään vähän viihdykettä tylsään arkeen.
Olen yksinäinen ja elämän piiskaama, selvinnyt muutamista karikoista. En etsi kenestäkään pelastajaa. Olisi mukava viettää aikaa hänen kanssaan. Olla hänelle ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Rakkauteen taidetaan vaatia empatiaa. Joskus juuri niillä, jotka ovat kokeneet kovia on kasvanut kyky asettua toisen asemaan. Mutta on myös toisenlainen ihmistyyppi joka katkeroituu epäonnestaan eikä tule koskaan sen minä-minä verhonsa takaa tuntemaan mitään itsekkyyttä suurempaa.
Katkeralla on paskanen loppu vai miten se meni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sussa on ihan parasta aitous.
Kenelle? Onko A:lle?
Ei vaan Villasukalle.
Onko Villis typy vai poitsu?
Typyhän se.
Olipa viihdyttävää todeta, että poukkoilet kun opetettu sirkuseläin perässä.
Mites olis hankkia uusia harrasteita niin ei tarvis jonkun kuusi vuotta sitten päättyneen naisen elämään punkeutua, ihan varmasti kutsumatta ja pyytämättä.
Ihan sama, kohta loma ja muuta puuhaa kuin möllöttää saapuvilla mitenkään, mistään sun typerän perässähiihtelyn keinoin.
Keskity töihisi!
Vierailija kirjoitti:
Mites olis hankkia uusia harrasteita niin ei tarvis jonkun kuusi vuotta sitten päättyneen naisen elämään punkeutua, ihan varmasti kutsumatta ja pyytämättä.
Ihan sama, kohta loma ja muuta puuhaa kuin möllöttää saapuvilla mitenkään, mistään sun typerän perässähiihtelyn keinoin.
Keskity töihisi!
Ota vähemmän, tekstistäsi ei saa selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskity töihisi!
Ota vähemmän, tekstistäsi ei saa selvää.
En ole juonut alkoholia tänään. Ymmärtämisen pulmia sulla lienee nyt kroonisesti: pysy pois. Eikö estojen laittaminen mene perille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan Villasukalle.
Typyhän se.
Millanen typy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä kun elämä on ollut kohtuullisen helppoa. Järjestetään vähän viihdykettä tylsään arkeen.Rakkauteen taidetaan vaatia empatiaa. Joskus juuri niillä, jotka ovat kokeneet kovia on kasvanut kyky asettua toisen asemaan. Mutta on myös toisenlainen ihmistyyppi joka katkeroituu epäonnestaan eikä tule koskaan sen minä-minä verhonsa takaa tuntemaan mitään itsekkyyttä suurempaa.
Katkeralla on paskanen loppu vai miten se meni?
Rakkaus on asia joka harvemmin on totta ihastumisissa. Enemmän on kyse omista pyyteistä. Rikotaan muiden elämä kuin minä minä haluan elää jotain omaa fantasiaa. Parisuhteetkin tuntuvat useimmiten olevsn jonkinlaisia vihasuhteita.
Rakkaus on harvinaista. Minä ja minun tarpeeni se on se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ai, leuka kipeänä... :/
Olen hymyillyt koko päivän, koska yllätyksekseni näin sinut jo aamulla. Tänään voikin ihan tyytyväisenä käydä vaan saunassa ja ottaa muutama olutta jalkapallo-otteluiden aikana. Mitään muuta actionia en enää tänään tarvitse.
Naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Täällä on haavelilijoita ja romanttikkoja, ujoja ihmisiä. Sinä kuullostat borderline sosiopaatilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä kun elämä on ollut kohtuullisen helppoa. Järjestetään vähän viihdykettä tylsään arkeen.Täällä on haavelilijoita ja romanttikkoja, ujoja ihmisiä. Sinä kuullostat borderline sosiopaatilta.
Kovasti haluaisi olla, edes sosiopaatti, muttei ole. Ja sen toteaminen tuonnenpana tulee olevaan av:lla tarkkaan puitu, lupaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan Villasukalle.
Typyhän se.
Alkaako Villiksen oikea etunimi A:lla? Millainen se Villis on?
Oho.
Rakkaus on epäitsekästä.
Oma vikani on liiallinen rehellisyys.
Kerro jotain siitä Villasukasta.
Vierailija kirjoitti:
Oho.
Rakkaus on epäitsekästä.
Oma vikani on liiallinen rehellisyys.
Itse asiassa rehellisyys ei välttämättä aina ole se vika vaan joku muu asia tekee siitä viallisen.
Käsi suurelle sydämmelle, koska oletre laittaneet "rakastamanne" naisen, miehen edun itsenne edelle? Koska olette jaksaneet kuunnella häntä ennemmin kuin etsiä tilaisuutta esitellä omaa erinomaisuutta.
Onko ihastumisenne kohde mahdollisesti köyhä ja hyljeksitty vaiko ksunis ja menestynyt. Toivotteko saavanne jotain etuja hänen tulevasta menestyksestään?
Miehelle vai naiselle?