Masentaa, uusi ystävä ei vastaa puhelimeen
Nyt on toinen kerta kun ei vastaa puhelimeen, en enää koskaan soita sille.
En ymmärrä miksi on alkanut välttelemään mua.
Viime kerroilla kun ollaan tavattu, kaikki meni hyvin.
Kommentit (48)
Shokeeraavaa ettei muiden ihmisten elämä pyöri ympärilläsi.
No jospa on omakin elämä, eikä ehkä mennyt niin hyvin kuin sinun mielestä meni. Jos on kovin uusi tuttavuus niin ei välttämättä ole edes ystäväsi, mielestäni ystävyys vaatii pitkän ajan
oletko rahaa vippaamassa vai mikä tärkeä asiasi on
Vauva.fi on kyllä hauska. Oli ketjun aloittajalla ongelma kuin ongelma, yleisimmät vastaukset niihin on v i t t u i l u j a. Itse olen ainakin oppinut näitä lukiessa, että jos koskaan tulee jotain henk.koht. elämän ongelmaa, niin täältä on turha hakea vastuksia, empatiaa jne. 😄 Tsemppiä ap. Kysy vaikka seuraavan kerran, jos näette, että mikä syynä.
Haluaa välttää, en ymmärrä miksi.
Surkeaa on.
Törmään siihen vielä kun kuljemme samoilla seuduilla.
Vierailija kirjoitti:
oletko rahaa vippaamassa vai mikä tärkeä asiasi on
En vippaa.
Tapasitte viime viikolla ja olet jo soittamassa??
Ihmiset nyt yleensä ei uskalla sanoa päin naamaa jos joku ärsyttää. Minäkin juttelin naapurin kanssa ja kysyin että onko minulta kuulunut häiritseviä ääniä niin hymynaamoin vastasi että ei ole ja pian sen jälkeen alkoi ihme murjottaminen ettei tervehdi vastaantullessa.
Kuinka voit selvitä eteenpäin, kun jo toisen kerran jätti vastaamatta!
Käy lääkärissä hakemassa saikkua. Toipuminen voi kestää kauan ilman lääkitystä.
Semppiä!
Oletko varma, että hänkin oli ystävystymismielessä liikkeellä? Itse olen pääsääntöisesti ystävällinen ja mukava ihmisille, joita arjessa tapaan, mutten ole kiinnostunut tutustumaan sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vauva.fi on kyllä hauska. Oli ketjun aloittajalla ongelma kuin ongelma, yleisimmät vastaukset niihin on v i t t u i l u j a. Itse olen ainakin oppinut näitä lukiessa, että jos koskaan tulee jotain henk.koht. elämän ongelmaa, niin täältä on turha hakea vastuksia, empatiaa jne. 😄 Tsemppiä ap. Kysy vaikka seuraavan kerran, jos näette, että mikä syynä.
Tämä on totta.Ilkeämpää kuin täällä en ole nähnyt missään muualla.Ihan kuin onnettomat saavat orgasmeja kiusaamalla ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävän suuri osa aloituksista on oikeasti tosi hölmöjä tai lapsellisia, joihin vastaus tai ratkaisu on ilmiselvä. Jos kysyy tyhmiä tai provosoi, niin saa tyhmiä tai provokatiivisia vastauksiakin.
"ystäväsi" ei tajuakaan miltä kaikelta säästyy kun jättää vastaamatta
Olet rasittava roikkuja, ja toinen sai sinusta tarpeekseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua usein tavata.
Emme ole nähneet viikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua usein tavata.
Emme ole nähneet viikkoihin.
Ja nyt jo pitäisi nähdä? Toivottavasti "ystävä" tajuaa juosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävän suuri osa aloituksista on oikeasti tosi hölmöjä tai lapsellisia, joihin vastaus tai ratkaisu on ilmiselvä. Jos kysyy tyhmiä tai provosoi, niin saa tyhmiä tai provokatiivisia vastauksiakin.
Miksi haluat ilkeillä? Saatko jotain mielihyvää siiitä? Voi sitä jättää vastaamattakin jos ei halua auttaa aloittajaa, vit*uilu on kuitenkin aika keskenkasvuista käytöstä. Tällainen negatiivisuus on selvästi lisääntynyt palstalla. Liekö ylilautalaiset tulleet tänne, sehän on tyypillinen sontapalsta ollut aina...
Jännittävä tää sun blogi.