Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
4561/16650 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli päiväunelma tai ehkä etiänen? Me törmäsimme, sinä vedit minut lähellesi ja upposimme toistemme silmiin ja suudeltiin. Pehmeästi. Miehelle.

Vierailija
4562/16650 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät minua varmaan liian vanhana sinulle. Tajusin sen juuri. Miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4563/16650 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdoitkohan tänään seurata mun perään mies?

Vain vähän.

Vierailija
4564/16650 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo sitten tuo joka kyselee aina että onko viestit naiselta naiselle, vaikka ilahtuisin kyllä jos yks nainen kirjoittais mulle vähän todellisia ajatuksiaan.

Kerropas jotain tunnistetta naisestasi. En kirjoittanut viestiä, johon viittasit, mutta olen naiselle kirjoittava nainen. 

Oon kirjoittanut hänelle liikaa irl kauan sitten. Olisin oikeasti halunnut vain ystävystyä, mutta vaikutin varmaan joltain ihan muulta. Mua on jäänyt vaivaamaan mitä hän on minusta sen jälkeen ajatellut ja ennen kaikkea mitä kaikkea on puhunut ja kenelle. Mietin ihan liian usein mitä minusta mahdetaan tällä paikkakunnalla puhua viestieni takia.

Kumpi teistä otti viimeksi yhteyttä toiseen, milloin?

Vierailija
4565/16650 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo sitten tuo joka kyselee aina että onko viestit naiselta naiselle, vaikka ilahtuisin kyllä jos yks nainen kirjoittais mulle vähän todellisia ajatuksiaan.

Kerropas jotain tunnistetta naisestasi. En kirjoittanut viestiä, johon viittasit, mutta olen naiselle kirjoittava nainen. 

Oon kirjoittanut hänelle liikaa irl kauan sitten. Olisin oikeasti halunnut vain ystävystyä, mutta vaikutin varmaan joltain ihan muulta. Mua on jäänyt vaivaamaan mitä hän on minusta sen jälkeen ajatellut ja ennen kaikkea mitä kaikkea on puhunut ja kenelle. Mietin ihan liian usein mitä minusta mahdetaan tällä paikkakunnalla puhua viestieni takia.

Millaisia asioita kerroit hänelle? Olitteko pitkään ystäviä?

Vierailija
4566/16650 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän sinä lomailet, mun rakas? Niin kauan vielä että nähdään...

Vierailija
4567/16650 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko vielä mielessäsi? Muisteletko koskaan sinua ja minua yhdessä? Haluaisitko joskus vielä kokea jotain samanlaista?

Vierailija
4568/16650 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkäälle, tekoempaattiselle välttelijälle 🖕🏻

Apua, jos tää olisi mulle.. joku voisi ajatella noin minusta, mutta en tiedä näyttäiskö kaivattuni sormea edes verisesti loukkaantuneena.. jos olisisit hän, sanoisin että anteeksi, kaikki on johtunut olosuhteista. Mun kaivattu on itsekin varattu, ja itsekin välillä vältellyt mua..

Vierailija
4569/16650 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, sanoit että päässäsi pyörii toisinaan pelkkää tyhjää, nainen, mutta mutta... uskaltaisitko vaihtaa FB-kuvasi tänä iltana?

Vierailija
4570/16650 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, sanoit että päässäsi pyörii toisinaan pelkkää tyhjää, nainen, mutta mutta... uskaltaisitko vaihtaa FB-kuvasi tänä iltana?

Mitä vikaa mun nykyisessä on?

Vierailija
4571/16650 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä.

Vierailija
4572/16650 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennäänkö käymään jossain? On huolia ja tarvisin jotain muuta ajateltavaa. Mennään katsomaan jotain kivaa paikkaa. Onko sinulla ideoita?

Vierailija
4573/16650 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

V sua odotan ja ikävöin. :(

Vierailija
4574/16650 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaankaan mitään, mutta eikö tämä olisi viaton tilaisuus antaa signaali sinua kaipaavalle miehelle?

Vierailija
4575/16650 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaankaan mitään, mutta eikö tämä olisi viaton tilaisuus antaa signaali sinua kaipaavalle miehelle?

En edes käy facessa kuin kerran parissa viikossa eikä tänään ole se päivä kun käyn siellä.

Vierailija
4576/16650 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kaikki on kai ihan hyvin.

Olen vain rakastunut sinuun ja koska en voi olla kanssasi, tuntuu, ettei oikeastaan mikään ole hyvin.

Vierailija
4577/16650 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten kaikki on kai ihan hyvin.

Olen vain rakastunut sinuun ja koska en voi olla kanssasi, tuntuu, ettei oikeastaan mikään ole hyvin.

Entä jos olette molemmat onnettomia kun ette ole toistenne kanssa?

Vierailija
4578/16650 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsi että sä olet ärsyttävä! 😂❤️

❤️

Vierailija
4579/16650 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekkäälle, tekoempaattiselle välttelijälle 🖕🏻

Apua, jos tää olisi mulle.. joku voisi ajatella noin minusta, mutta en tiedä näyttäiskö kaivattuni sormea edes verisesti loukkaantuneena.. jos olisisit hän, sanoisin että anteeksi, kaikki on johtunut olosuhteista. Mun kaivattu on itsekin varattu, ja itsekin välillä vältellyt mua..

Nysämunaansa se tossa heiluttelee. Että sellasta olisi tarjolla sille joka nysää huolis. Mut kun kukaan ei huoli.

Vierailija
4580/16650 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt söpöä ja iloista naista tänäänkään. Kurjaa tämä loma-aika. Keksisitpä jonkun tekosyyn pyörähtää työpaikallasi.

Ketju on lukittu.