Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, sanoit että päässäsi pyörii toisinaan pelkkää tyhjää, nainen, mutta mutta... uskaltaisitko vaihtaa FB-kuvasi tänä iltana?
Mitä vikaa mun nykyisessä on?
Ei varmaankaan mitään, mutta eikö tämä olisi viaton tilaisuus antaa signaali sinua kaipaavalle miehelle?
Mitähän hän sillä signaalilla sitten tekisi?
Niin. Toivotko, että kaipauksesi kohde kirjoittelee täällä? Vai pelkäätkö, että hänkin on täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, sanoit että päässäsi pyörii toisinaan pelkkää tyhjää, nainen, mutta mutta... uskaltaisitko vaihtaa FB-kuvasi tänä iltana?
Ei varmaankaan mitään, mutta eikö tämä olisi viaton tilaisuus antaa signaali sinua kaipaavalle miehelle?
Niin. Toivotko, että kaipauksesi kohde kirjoittelee täällä? Vai pelkäätkö, että hänkin on täällä?
Jos mä antaisin signaalin hänelle niin mikä olisi hänen signaalinsa sitten minulle?
Vierailija kirjoitti:
Olenko vielä mielessäsi? Muisteletko koskaan sinua ja minua yhdessä? Haluaisitko joskus vielä kokea jotain samanlaista?
Kyllä. Olet edelleen mielessäni. Muistot yhteisistä hetkistä on kauniita, mutta niiden muisteleminen nostaa kaihoisat tunteet pintaan ja en halua loputtomiin piehtaroida niissä. Enkä halua kokea enää samanlaista. Vaikka et ollut mun oma, niin en halua kokea uudelleen niin suuria tunteita kenenkään muun kanssa, liian tuskallista.
Rakastan sinua nainen. Suudellaan?
En pysty keskittymään oikein mihinkään, kun mietin sua ja sitä, milloin näen sut taas? Olo tuntuu suorastaan masentuneelta ilman sua. Liian monta päivää kulunut näkemättä sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä antaisin signaalin hänelle niin mikä olisi hänen signaalinsa sitten minulle?
Mitäpä palstan miehet sanovat? Jos naisen profiilikuva vaihtuu, vaihdatteko/lisäättekö te puolestaan kansikuvan?
Istun junassa ja en ees halua palata. Haluan pois täältä!
Vierailija kirjoitti:
En pysty keskittymään oikein mihinkään, kun mietin sua ja sitä, milloin näen sut taas? Olo tuntuu suorastaan masentuneelta ilman sua. Liian monta päivää kulunut näkemättä sua.
Kuinka monta päivää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta päivää?
Viiteen päivään ei olla nähty.
Tuskinpa sinä eksyt tänne lomallasi, jännä nainen. Tai et ainakaan näin aikaisin. Onkohan sinulla ollut kiva loma...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo sitten tuo joka kyselee aina että onko viestit naiselta naiselle, vaikka ilahtuisin kyllä jos yks nainen kirjoittais mulle vähän todellisia ajatuksiaan.
Kerropas jotain tunnistetta naisestasi. En kirjoittanut viestiä, johon viittasit, mutta olen naiselle kirjoittava nainen.
Täällä tunnisteista tulee alapeukkuja, aiheuttavat psykoille elämäntapakaipaajille ahistusta ja katteutta.
Vierailija kirjoitti:
Istun junassa ja en ees halua palata. Haluan pois täältä!
Pois junasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta päivää?
Viiteen päivään ei olla nähty.
Mihin sun pitäis keskittyä? Töihin? Mä en oo myöskään nähnyt mun ihastusta viiteen päivään.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua nainen. Suudellaan?
Olisin heti valmis.
Vierailija kirjoitti:
Olenko vielä mielessäsi? Muisteletko koskaan sinua ja minua yhdessä? Haluaisitko joskus vielä kokea jotain samanlaista?
Joka päivä olet mielessäni.
Muistelen joskus, mutta enemmän ajattelen sitä, jos nyt nähtäisiin, mitä tapahtuisi, mitä sanottaisiin jne.
Haluaisin kokea edes yhden kerran vielä.
Mitä itse vastaat? Mitä tunsit silloin?
Tarvisin kyllä jonkinlaisen closuren.
Kaikki jäi jotenkin ilmaan, vaikka tavallaan selvää onkin.
Mikä on mies lempimuisto/tapahtuma kaivattusi kanssa?
Hyvän yön toivotus, hali & suukko erinomaiselle ja ihanalle elämäni naiselle mieheltä. Etunimemme alkavat samalla ääntiölle, ja niissä on saman verran kirjaimia ja tavuja. Ikävä.