Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Kovasti olet mielessä kuten eilenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kovasti olet mielessä kuten eilenkin.
Niin sinäkin, aina.
Hei mies, meiltä jäi jotain kesken viime viikolla. Haluan saattaa sen loppuun tavalla tai toisella. Tämä välitila on vaihtoehdoista kamalin.
Tajusitkohan sä miksi itken raivosta??
Vierailija kirjoitti:
On vielä paljon selvitettävää ja epäselvää ennen kuin on selvää.
Tästä tulee epäilyttävästi mieleen palstan vakio trolli joka vakoilee ihmisten elämää.
Mitä silmät ei nää sen sydän ymmärtää..
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo sitten tuo joka kyselee aina että onko viestit naiselta naiselle, vaikka ilahtuisin kyllä jos yks nainen kirjoittais mulle vähän todellisia ajatuksiaan.
Kerropas jotain tunnistetta naisestasi. En kirjoittanut viestiä, johon viittasit, mutta olen naiselle kirjoittava nainen.
Hei tumma ja komea mies, poistu mun mielestä, en haluu sua sinne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo sitten tuo joka kyselee aina että onko viestit naiselta naiselle, vaikka ilahtuisin kyllä jos yks nainen kirjoittais mulle vähän todellisia ajatuksiaan.
Kerropas jotain tunnistetta naisestasi. En kirjoittanut viestiä, johon viittasit, mutta olen naiselle kirjoittava nainen.
Oon kirjoittanut hänelle liikaa irl kauan sitten. Olisin oikeasti halunnut vain ystävystyä, mutta vaikutin varmaan joltain ihan muulta. Mua on jäänyt vaivaamaan mitä hän on minusta sen jälkeen ajatellut ja ennen kaikkea mitä kaikkea on puhunut ja kenelle. Mietin ihan liian usein mitä minusta mahdetaan tällä paikkakunnalla puhua viestieni takia.
Mahdoitkohan tänään seurata mun perään mies?
Vierailija kirjoitti:
K-mies
Ikävä. Nähtäisiinpä pian. Pidän sinusta enemmän jokaisen tapaamisen jälkeen. En tiedä, mihin minä mielessäsi asetun ( vai asetunko yhtään mihinkään), mutta sinä olet minulle jotain aivan erityistä. Jotain sellaista, mitä en haluaisi päästää käsistäni.
Haluaisin sanoa kaikki nämä asiat elämästäni ääneen, mutta en ehkä pysty. Pelkään, että pitäisit minua jotenkin säälittävänä, tyhmänä, epämiellyttävänä. Ja sitten menettäisin sinut.
Kenelle?
Äsken lueteltiin kaivattujen etunimiä, luetellaas nyt ammatteja!
Mun kaivattu on ammatiltaan ensihoitaja!
Mun kaivattu on työssä jossa ollaan paljon esillä.
Minun kaivattuni on töissä lasten parissa.
Rohkeimmat kertovat myös oman ammattinsa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kirjoittanut hänelle liikaa irl kauan sitten. Olisin oikeasti halunnut vain ystävystyä, mutta vaikutin varmaan joltain ihan muulta. Mua on jäänyt vaivaamaan mitä hän on minusta sen jälkeen ajatellut ja ennen kaikkea mitä kaikkea on puhunut ja kenelle. Mietin ihan liian usein mitä minusta mahdetaan tällä paikkakunnalla puhua viestieni takia.
Vastasiko hän koskaan viesteihisi? Onko hän sen luontoinen, että kertoisi asioita eteenpäin muille? Luulisin, että järkevä ja muita ajatteleva ihminen ei juorua koko kylälle saamistaan viesteistä.
Vitsi että sä olet ärsyttävä! 😂❤️
Vierailija kirjoitti:
Tähän kirjoittelevat ovat monelaisia ihmisiä eri tilanteissaan:
-Trollit, jotka tahtovat vain pitää hauskaa.
-Naimisissa olevat, jotka ovat ihastuneet, mutta eivät voi tai halua tehdä liikettä.-Yksipuolisesti ihastuneet, joiden on mahdotonta uskoa, ettei toisella ole samanlaisia tunteita.
-Ihmiset, jotka ovat mokanneet mahdollisen suhteen alun pelailemalla.
-Ihmiset, joiden suhde ihastukseen ei alkanut väärinkäsitysten vuoksi. Usein tähän myös liittyy pelailu.
Oman analyysini mukaan nimenomaan pelaaminen on se, joka estää suhteiden muodostumisen ja särkee ihmisiä. Näille pelaajille ja heidän uhreilleen annan vinkin: Valitse se, jonka seurassa on mukavaa ja helppoa, joka haluaa olla puolet tiimiä, ei kilpailla kanssasi. Joka ei halua pönkittää sinulla itsetuntoaan, vaan välittää aidosti. Joka on heti alusta alkaen innoissaan sinusta ja avoimen ihastunut, eikä pelaa kissa-hiirileikkejä.
Kaikki onnelliset, pitkään yhdessä olleet parit joita tunnen ovat aloittaneet suhteensa samalla tavalla: suhde on alkanut melkein ensitapaamisesta ja molemmat ovat antaneet alusta alkaen yhtä paljon ja viihtyneet avoimesti toistensa seurassa. Ei ole ollut mitään hylkäämisiä, radiohiljaisuuksia, ghostaamisia missään vaiheessa suhdetta. Ei ole ollut epävarmuutta, henkistä väkivaltaa, valtataistelua tai kiinnostusta muihin ihmisiin. On vain ollut kaksi ihmistä, jotka ihastuvat ja ovat päättäneet jatkaa matkaa yhdessä.
Ei ole näin mustavalkoista ollenkaan, sinä et tunne ja tiedä kaikkia ihisiäja heidän tilanteitaan
Vierailija kirjoitti:
Älä muuta pois!😭
Uudet kulmat ja kujat, uudet puistot ja polut, uudet ihmiset, uudet mahdollisuudet. Mikäs siinä. Vaihtelu onkin jo tervetullutta.
Älä muuta pois!😭