Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
K-mies
Ikävä. Nähtäisiinpä pian. Pidän sinusta enemmän jokaisen tapaamisen jälkeen. En tiedä, mihin minä mielessäsi asetun ( vai asetunko yhtään mihinkään), mutta sinä olet minulle jotain aivan erityistä. Jotain sellaista, mitä en haluaisi päästää käsistäni.
Haluaisin sanoa kaikki nämä asiat elämästäni ääneen, mutta en ehkä pysty. Pelkään, että pitäisit minua jotenkin säälittävänä, tyhmänä, epämiellyttävänä. Ja sitten menettäisin sinut.
Kuka kaipaa K-miestä vai oot sä itse K-mies? Siis kenelle tämä? Laita vähän tunnisteita itsestäsi ja hänestä.
J-nainen. En uskalla enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kuvittelee aina jotain, mutta perunanlaki ei petä.
eli mikä laki?
Perunanlaki on se, että jos itse hulluna toiseen on sille toille vaihtoehto; peruna, se ei kiinnostava. Itseen taas ihastuu aina joku josta ei itse kiinnostu.
Se on harvinaista, että intohimo on molemminpuolista.
Hyvää yötä sinulle, joka olet taas mielessäni. Kunpa sinut näkisin vielä syksyllä. Voisinpa huomenna viedä sinut kivaan kahvilaan, josta saa hyviä vohveleita. Lempeitä unia ja hyvän yön toivotuksia. Voi, kuinka sinua kaipaankaan. Olet niin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän yön toivotus, suukko & hali sinulle rakkaalle kaunottarelle mieheltä n. 1200km takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä, ja niissä on sama määrä kirjaimia ja tavuja. Kauniita unia.
Nyt tuossa on jo vähän useampikin kuntaraja.
Alapeukuttakaa katkerat mastodontit ja tantor-sotanorsut omia katkeria vuodatuksianne. Saatan-n katkerat, kateelliset lehmät!
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttakaa katkerat mastodontit ja tantor-sotanorsut omia katkeria vuodatuksianne. Saatan-n katkerat, kateelliset lehmät!
Rauhoituhan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän yön toivotus, suukko & hali sinulle rakkaalle kaunottarelle mieheltä n. 1200km takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä, ja niissä on sama määrä kirjaimia ja tavuja. Kauniita unia.
Niin on, vua antaa olla.
Mä en ole koskaan lyönyt ketään enkä tehnyt mitään pahaa ja siltikin mut on hakattu maan rakoon.
En mä ymmärrä enää elämää. En mä usko enää keneenkään. Maailma on paha enkä mä ymmärrä miksi juuri mulle se tehtiin niin pahaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan lyönyt ketään enkä tehnyt mitään pahaa ja siltikin mut on hakattu maan rakoon.
En mä ymmärrä enää elämää. En mä usko enää keneenkään. Maailma on paha enkä mä ymmärrä miksi juuri mulle se tehtiin niin pahaksi.
<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on, vua antaa olla.
Onkohan se muuttanut nyt, kilometrit kasvaa.
Nuku hyvin. Katson rannalla kesäillan kauneutta, mutta ajattelen sinun kauneuttasi ja unta, jonka näin meistä viime yönä. Suudelma sinulle, rakas ja hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on tapahtunut?
Ihan jatkuvasti.
Mä en tiedä mikä paska karma mun päällä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on, vua antaa olla.
Taivas varjele, otko sä mun ex?? 😂
Vierailija kirjoitti:
Ketä sä kaipaat, jos voi kysyy, kun kirjoitat tänne lähetä terveisesi -ketjuun?
Hyvää yötä, A-nainen.
En muuten tiennyt! Että näin.
Hyvää yötä mies vailla tunnisteita
Eihän tässä maailmassa ikinä syntyisi yhtään rakkaustarinaa ja parisuhdetta, jos kaikki automaattisesti olettaisivat toisen osapuolen inhoavan. Rohkeudella ei menetä mitään, mutta yksinään miettivä jää vuosiksi miettimään, olisiko tästä voinut tulla jotain.