Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, A-nainen.
En muuten tiennyt! Että näin.
Ai että siis mitä sä et tiennyt?
Hyvää yötä ja sata miljoonaa yösuudelmaa, sweetheart.
On vielä paljon selvitettävää ja epäselvää ennen kuin on selvää.
Vierailija kirjoitti:
Millä kirjaimella sun sweetheartin etunimi alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin. Katson rannalla kesäillan kauneutta, mutta ajattelen sinun kauneuttasi ja unta, jonka näin meistä viime yönä. Suudelma sinulle, rakas ja hyvää yötä.
Taas dädä deennäistä baskaa. Mutta m-ode ja muud lehmät tykkäävät. No, k-ihishän onkin nainen.
Sä menet toisen luokse. Miten sä kuvittelet että pysyisin sun lähellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä kirjaimella sun sweetheartin etunimi alkaa?
P.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin. Katson rannalla kesäillan kauneutta, mutta ajattelen sinun kauneuttasi ja unta, jonka näin meistä viime yönä. Suudelma sinulle, rakas ja hyvää yötä.
Taas dädä deennäistä baskaa. Mutta m-ode ja muud lehmät tykkäävät. No, k-ihishän onkin nainen.
Ki hi s on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän yön toivotus, suukko & hali sinulle rakkaalle kaunottarelle mieheltä n. 1200km takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä, ja niissä on sama määrä kirjaimia ja tavuja. Kauniita unia.
Nyt tuossa on jo vähän useampikin kuntaraja.
Niin on, vua antaa olla.
Taivas varjele, otko sä mun ex?? 😂
Toevottavast en vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan lyönyt ketään enkä tehnyt mitään pahaa ja siltikin mut on hakattu maan rakoon.
En mä ymmärrä enää elämää. En mä usko enää keneenkään. Maailma on paha enkä mä ymmärrä miksi juuri mulle se tehtiin niin pahaksi.
Mitä on tapahtunut?
Ihan jatkuvasti.
Mä en tiedä mikä paska karma mun päällä on.
Siirry heti pois siitä paikasta jossa olet, johonkin parempaan paikkaan, niin alkaa parempi elämä.
Muuttaisin täältä heti takaisin, mutta eihän se käy.
Rakastan sinua. Tämä on ihan hullua.
Mun sydän ei ole vakuuttunut että haluat (ainoastaan) minut. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
naiselta naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua. Tämä on ihan hullua.
Miksi on hullua?
Mä en oo sitten tuo joka kyselee aina että onko viestit naiselta naiselle, vaikka ilahtuisin kyllä jos yks nainen kirjoittais mulle vähän todellisia ajatuksiaan.
Siirry heti pois siitä paikasta jossa olet, johonkin parempaan paikkaan, niin alkaa parempi elämä.