Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Onko sinulla mies joskus vaikea ymmärtää minua? Vai luetko minua enemmänkin kuin avointa kirjaa?
Vierailija kirjoitti:
Uskallatteko? Kirjoittakaa kaipaamanne ihmisen etunimi.
Odotan lukuisia vastauksia tähän!
Mies vastaa. Ei pysty. Voisi työilmapiiri muuttua ahdistavaksi kun miettisin että entä jos nuo ulkopuoliset tietää että olen ihastunut ja jauhan vieläpä asiasta netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan lukuisia vastauksia tähän!Mies vastaa. Ei pysty. Voisi työilmapiiri muuttua ahdistavaksi kun miettisin että entä jos nuo ulkopuoliset tietää että olen ihastunut ja jauhan vieläpä asiasta netissä.
Onko kyseessä hyvin harvinainen nimi? Useimpia nimiä kai on tuhansia tai kymmeniä tuhansia?
Sinä sait sydämeeni aikaiseksi särön. Miten sen saa korjattua?
Olet seksikkäintä mitä tiedän. Siksi, koska olet sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisimme pienen hetken kahdestaan, mitä tekisimme? Miehelle.
Ottaisin sut syliini, kertoisin lopultakin tunteistani ja suutelisin.
Haluaisin sun syliin ja hellittäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla mies joskus vaikea ymmärtää minua? Vai luetko minua enemmänkin kuin avointa kirjaa?
Sinua on todella vaikea ymmärtää. Jos tarttuisit käteeni jossain rauhallisessa paikassa, sydämessäni heräisi aito toivonkipinä...meistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen jopa sanonut sun nimen täällä joitakin aikoja sitten kännissä. Enää en uskalla edes alkukirjainta laittaa. Mutta kaipaan niin helvetisti!
Olen kirjoittanut nimesi tänne selvinpäin.
Niin ja oli?
Olli/Eveliina!
Vierailija kirjoitti:
Kerrot vitsejä silmät tuikkien ja suu leveässä virneessä, nainen. Taidat tulla aika hyvin juttuun miesten kanssa? Et kuitenkaan minun. Ehkä inhoat minua, ehkä pelkäät. Miksi, sitä en tiedä. Useimmat muut naiset ovat minulle enemmän kuin ystävällisiä: läpsivät olalle, tulevat liian lähelle ja vitsailevat tarttuvansa kohta takamukseeni. Silloin sinäkin saatat virnistää, mutta et lähde mukaan leikkiin.
Yksi merkki universaali ihastuneesta on tuo kun hän on sinulle hiukan erilainen kuin muille.
Virnistys on hyväksyntää mainitsemassasi muodossa, ihminen joka haluaisi olla kanssasi ei välttämättä tee itsestään numeroa mutta se ei ole sama kuin se ettei viihdy seurassasi tai pitää sinua jopa inhottavana. Olet itse epävarma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen jopa sanonut sun nimen täällä joitakin aikoja sitten kännissä. Enää en uskalla edes alkukirjainta laittaa. Mutta kaipaan niin helvetisti!
Olen kirjoittanut nimesi tänne selvinpäin.
Niin ja oli?
Olli/Eveliina!
Ei kumpikaan
OOON E JA MUA KAIVATAAN JEE!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan lukuisia vastauksia tähän!Mies vastaa. Ei pysty. Voisi työilmapiiri muuttua ahdistavaksi kun miettisin että entä jos nuo ulkopuoliset tietää että olen ihastunut ja jauhan vieläpä asiasta netissä.
Sama.
Onks se Ella? Se suurin rakkautesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrot vitsejä silmät tuikkien ja suu leveässä virneessä, nainen. Taidat tulla aika hyvin juttuun miesten kanssa? Et kuitenkaan minun. Ehkä inhoat minua, ehkä pelkäät. Miksi, sitä en tiedä. Useimmat muut naiset ovat minulle enemmän kuin ystävällisiä: läpsivät olalle, tulevat liian lähelle ja vitsailevat tarttuvansa kohta takamukseeni. Silloin sinäkin saatat virnistää, mutta et lähde mukaan leikkiin.
Yksi merkki universaali ihastuneesta on tuo kun hän on sinulle hiukan erilainen kuin muille.
Virnistys on hyväksyntää mainitsemassasi muodossa, ihminen joka haluaisi olla kanssasi ei välttämättä tee itsestään numeroa mutta se ei ole sama kuin se ettei viihdy seurassasi tai pitää sinua jopa inhottavana. Olet itse epävarma!
Joo, olen kieltämättä epävarma, vaikka ikää on jo yli 30. Olen miettinyt, että jos tuo hauska nainen inhoaa minua juuri epävarmuuteni vuoksi. Hemmot, joiden kanssa hän vitsailee rennosti, eivät ole silmiinpistävän alfoja, mutta aika itsevarmoja joka tapauksessa.
Odotan lukuisia vastauksia tähän!