Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
asialinjalla tällä(kin) kertaa.
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Tarkistin vain, ovatko silmäsi edelleen kauneimmat maailmassa. Olivathan ne.
Mistä tarkistit?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä haluat lopettaa yhteydenpidon A:han?
Olen koittanut selittää yllä olevissa viesteissä.
Minulla on oikeasti todella paha olla ja on ollut jo vuosia. En jaksa enää näin, roikkua päivät pitkät palstalla ja koittaa saada toinen laittamaan edes yksi sähköposti. Ei tämä ole normaalia elämää yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle kirjoitti:
Ehkä olen optimisti,
mutta silti,
rakas.
Sinusta en voi kirjoittaa
synkkää runoa,
en tarinaa vailla
onnellista loppua.No kerro että miten tuo onnellinen loppu saadaan? Haluan tietää!
Ei mitenkään.
Sitä minäkin. Vaikka kuinka toivoisin asioiden olevan toisin.
Niin toivoisin minäkin, mutta tässä kävi näin.
Et tainnut itsekään olla todella rakastunut, koska et halua soittaa, tekstata, nähdä...? Se on merkki siitä, ettei kaikki ole hyvin meidän välillä. Jokin hiertää.
Mikä siinä sun mielestä hiertää?
Olisiko liian paljon erovaisuuksia ja liian vähän yhteistä?
Vierailija kirjoitti:
Olen odottanut vuoden, kaksi, kolme... että haluaisitko antaa sp:n, laittaa tekstarin, jopa nähdä. Mutta mitään ei tule. Tiedätkö miten paljon tuollaisen odottaminen päivästä toiseen väsyttää? Ja sitten vielä väität, että olet rakastunut....... Vaikea luottaa puheisiisi. Ei tuo ole minusta rakastuneen käytöstä.
En ole rakastunut suhun, en ole ollutkaan. Sait vain narskuna manipuloitua mut sanomaan sellaista mitä halusitkin kuulla. Mutta jolla ei ollut mitän tekemistä todellisten suhun kohdistuvien tunteiden kanssa jotka oli inhoa, vihaa, pelkoa, ärtymystä ja inhoa. Inho se vahvin ja on edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle kirjoitti:
Ehkä olen optimisti,
mutta silti,
rakas.
Sinusta en voi kirjoittaa
synkkää runoa,
en tarinaa vailla
onnellista loppua.No kerro että miten tuo onnellinen loppu saadaan? Haluan tietää!
Ei mitenkään.
Sitä minäkin. Vaikka kuinka toivoisin asioiden olevan toisin.
Niin toivoisin minäkin, mutta tässä kävi näin.
Et tainnut itsekään olla todella rakastunut, koska et halua soittaa, tekstata, nähdä...? Se on merkki siitä, ettei kaikki ole hyvin meidän välillä. Jokin hiertää.
Olisiko liian paljon erovaisuuksia ja liian vähän yhteistä?
Ja ehkä myös A on rakastunut johonkin mielikuvaan ja tietää, ettei se vastaa todellisuutta? On mukavampi elää mielikuvituselämää kuin kohdata todellisuus, silloin unelmat ei säry.
Vierailija kirjoitti:
Noh, itse olen nainen. Vaan ei se silti osakkeitani nosta, tiedetään! Äärimmäisen huonoa peruskäytöstä olla tervehtimättä, mutta minkäs teet kun tekisi mieli juosta seinän läpi karkuun...
Että terveisinä ihastukselle nyt vaikka ihan anteeksipyyntö. Tosin luulen, ettei häntä ihan kamalasti taida sekoiluni liikuttaa.
Mikä siinä tilanteessa pelottaa? Tuleeko se liian yllättäen vastaan? Vai hävettääkö sinulla jokin seikka senhetkisessä ulkonäössä?
Itseäni hävetti vastikään työpaikalla, kun haisin hielle ja sänkeäkin pukkasi. Ja bileyö näkyi muutenkin naamasta... pysyin sit vähän kauempana ihastuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, itse olen nainen. Vaan ei se silti osakkeitani nosta, tiedetään! Äärimmäisen huonoa peruskäytöstä olla tervehtimättä, mutta minkäs teet kun tekisi mieli juosta seinän läpi karkuun...
Että terveisinä ihastukselle nyt vaikka ihan anteeksipyyntö. Tosin luulen, ettei häntä ihan kamalasti taida sekoiluni liikuttaa.
Mikä siinä tilanteessa pelottaa? Tuleeko se liian yllättäen vastaan? Vai hävettääkö sinulla jokin seikka senhetkisessä ulkonäössä?
Itseäni hävetti vastikään työpaikalla, kun haisin hielle ja sänkeäkin pukkasi. Ja bileyö näkyi muutenkin naamasta... pysyin sit vähän kauempana ihastuksesta.
Ai nuo....? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua niin paljon. En enää koskaan halua olla sinusta näin pitkään erossa.
Voisitko tehdä sitten asialle jotain?
Olisiko sähköpostin laittaminen kiusallista, kamalaa, ahdistavaa ym?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetetaanko yhteydenpito A?
Jos minä olen A, lähetä minulle selkeä viesti siitä, että haluat lopettaa yhteydenpidon. Lähetä se tavalla, jolla tavallisesti viestimme.
Aha, palstahullu innostui A:sta. Sovitaan että olen B.
Jos välttämättä haluat keksiä syitä itsellesi Kihis, keksi uusi leikki.
Olen vain ja ainoastaan vahingossa törmännyt täällä sinuun. En vihaa, en mieti, eikä kiinnosta tai välitä piiruakaan.
Pikku vinkki, oikea narsisti ei ulise netissä hymiöin.
Enkä voi jatkaa näin enää. Olen käyttänyt tähän älyttömästi aikaa, enemmän kuin olisi edes pitänyt. Jossain vaiheessa en voi odottaa enää pidempään. Kai tajuat itsekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, miten hitaasti tai nopeasti tulee vastaan, menen lujaa karkuun joka tapauksessa. Eikä mua ulkonäkö mietitytä, en ikinä poistu kotoa sen näköisenä, ettenkö kehtaisi kohdata ihmisiä! Taidan vaan olla ihan sairaan ujo ja jännittää niin sikana, että menen paniikkiin. Olematon paineensietokyky tai jotain? Ei tunneasioita (eli täyttä sekamelskaa) pysty rationaalisesti selittämään.
Bileyö kuulostaa hauskalta! Sellaisen jälkeen sitä just voisikin olla ihan rento, ei ainakaan ottais itseä liian vakavasti.
Nyyh. Ihana nainen ei ole päivittänyt fb-kuvaansa piiiitkään aikaan. Biksukuvaa, kiitos!