Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Minulla on sellainen kutina, ettei me nähdä enää. Onko sinullakin? Tai onko sinulla varma tieto?
Vierailija kirjoitti:
Tarkistin vain, ovatko silmäsi edelleen kauneimmat maailmassa. Olivathan ne.
Minäkin haluaisin tietää että millaiset on maailman kauneimmat silmät?
Joskus mä vielä huudan koko maailmalle rakastavani sua.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tykkäät minussa mies?
Silmistä. Hymystä.
Näkisinpä sinut taas silmästä silmään.
Kuulin kyllä sinut tänään, mutta olit yksi harvoista,
jota en onnistunut tervehtimään.
Se olisi hyvin surullista, jos emme näkisi enää. ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Traagisinta on koko ”tilanteen” olemassaolo todennäköisesti vain omassa päässäni.
Tai siellähän se onkin, oman pään vaivoja kaikki tyynni.Muuttaisiko se mitään, jos tuo "tilanne" ei olisikaan vain oman pääsi juttuja?
Jos saisin varmasti tietää tai edes selkeän vihjeen, ettei ole vain minun päässäni, niin tekisin asialle jotain.
Tai voisin tehdä aika paljonkin jos tietäisin sen olevan ok ja toivottua.Oletko saanut tältä toiselta koskaan mitään selkeää vihjettä että olisi kiinnostunut?
Hmm en osaa oikein sanoa.
Tiedäthän, rakastuneen mieli näkee helposti ”vihjeitä” siellä missä niitä ei ehkä edes ole ja toisaalta ”suoratkin” vihjeet voi sopia myös johonkin toiseen.En kyllä mitään sellaista, minkä voisin yhdistää vain itseeni.
Enkä ylipäätään pitkään aikaan mitään.
Luulen, että jos hänellä joskus tunteita olikin, on päässyt niistä yli ja mennyt eteenpäin.Millaisessa yhteydessä tapaatte tai tutustuitte toisiinne? Olisiko mahdollista hakeutua noihin tilanteisiin hänen kanssaan?
Emme tapaa missään eikä ”lähtökuoppiin” voi hakeutua.
En siis ole nähnytkään häntä yli vuoteen.No toi on aika pitkä aika, jos ei ole nähnyt...ei varmaan mitään yhteyttä kannata enää sitten ottaa.
En mä tässä mitään peliliikkeitä suunnittelekaan, mutta toki toimisin jos saisin sopivia vihjeitä.
Ja niitähän saa muutenkin kun vain näkemällä, olen ennenkin saanut.Millaisia vihjeitä olet aikaisemmin saanut jos et ole edes häntä nähnyt?
Miksi kyselet?
En halua antaa mitään mehustelumateriaalia kenellekään ja jos laulan täällä iloisesti kaiken mahdollisen, saattaa siinä vahingossa käydä niin...
Ai niin, olen sitten nainen.:)
Vierailija kirjoitti:
Se olisi hyvin surullista, jos emme näkisi enää. ❤️
Enpä tiedä... Minusta voisi olla helpottavaa, ettei nähdä.
En ole rakastunut. Anteeksi. 😢
Vierailija kirjoitti:
Et rakasta. 😊
Niin, sua en rakastakaan.
Olet pelottava. Koko ajan pitää jännittää ja olla kusi sukassa suoraan sanoen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tykkäät minussa mies?
Ulkonäöstäsi, kiltistä luonteestasi. Jos tutustuisimme paremmin, osaisin kertoa lisääkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Ehkä olen optimisti,
mutta silti,
rakas.
Sinusta en voi kirjoittaa
synkkää runoa,
en tarinaa vailla
onnellista loppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkistin vain, ovatko silmäsi edelleen kauneimmat maailmassa. Olivathan ne.
Minkä väriset silmät kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin tietää että millaiset on maailman kauneimmat silmät?
Itse asiassa todella vaikea sanoa väriä, koska näiden kauniiden silmien pupillit ovat usein niin suuret...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Tällaista on ollut alusta asti. En tiedä tarkkaan mistä se johtuu. Vaikutat vihaiselta aika usein. Ja silloin kun olet normaalilla tuulella, saat ennen pitkään vihaisuuskohtauksen. Vihaisuutesi kohdistuu suurelta osin naisiin, myös minuun.
Vierailija
</p>
<p>Itsellä oli hetki sitten tilanne, jossa olis varmaan ollut järkevää tervehtiä ihastusta, mutta leikin kuin en olis huomannutkaan. Halua olis ollut, muttei rohkeutta. Siksihän se syntyvyys laskee ja sinkkujen määrä lisääntyy, huonojen sosiaalisten taitojen takia.[/quote kirjoitti:Huoks. Omalla työpaikallani on reilut tusina miestä. Kaksi heistä tervehtii harvoin jos koskaan. Tämä umpimielinen käytös ei todellakaan ole nostanut heidän osakkeitaan...
Näin sut tänään ohimennen ja mietin taas, miten joku voi olla noin kuuma :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Tällaista on ollut alusta asti. En tiedä tarkkaan mistä se johtuu. Vaikutat vihaiselta aika usein. Ja silloin kun olet normaalilla tuulella, saat ennen pitkään vihaisuuskohtauksen. Vihaisuutesi kohdistuu suurelta osin naisiin, myös minuun.
Ehkä olisi kummallekin parempi, että lopetettaisiin yhteydenpito ja palstailu? Ilman tätä kumpikin voisi suunnitella omaa elämää eteenpäin ja tehdä jotain suunnitelmien eteen. Nyt aika menee ihan hukkaan täällä roikkuessa ja tapellessa päivittäin. Väsyttää ja kyllästyttää. 😞
Minkä väriset silmät kyseessä?