Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
3381/16650 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, itse olen nainen. Vaan ei se silti osakkeitani nosta, tiedetään! Äärimmäisen huonoa peruskäytöstä olla tervehtimättä, mutta minkäs teet kun tekisi mieli juosta seinän läpi karkuun...

Että terveisinä ihastukselle nyt vaikka ihan anteeksipyyntö. Tosin luulen, ettei häntä ihan kamalasti taida sekoiluni liikuttaa.

Mikä siinä tilanteessa pelottaa? Tuleeko se liian yllättäen vastaan? Vai hävettääkö sinulla jokin seikka senhetkisessä ulkonäössä?

Itseäni hävetti vastikään työpaikalla, kun haisin hielle ja sänkeäkin pukkasi. Ja bileyö näkyi muutenkin naamasta... pysyin sit vähän kauempana ihastuksesta.

Ihan sama, miten hitaasti tai nopeasti tulee vastaan, menen lujaa karkuun joka tapauksessa. Eikä mua ulkonäkö mietitytä, en ikinä poistu kotoa sen näköisenä, ettenkö kehtaisi kohdata ihmisiä! Taidan vaan olla ihan sairaan ujo ja jännittää niin sikana, että menen paniikkiin. Olematon paineensietokyky tai jotain? Ei tunneasioita (eli täyttä sekamelskaa) pysty rationaalisesti selittämään.

Bileyö kuulostaa hauskalta! Sellaisen jälkeen sitä just voisikin olla ihan rento, ei ainakaan ottais itseä liian vakavasti.

Jos näkeminen pelottaa, niin mites olisi sähköpostien lähettäminen? 

Vierailija
3382/16650 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetetaanko yhteydenpito A? 

Jos minä olen A, lähetä minulle selkeä viesti siitä, että haluat lopettaa yhteydenpidon. Lähetä se tavalla, jolla tavallisesti viestimme. 

Aha, palstahullu innostui A:sta. Sovitaan että olen B.

Jos välttämättä haluat keksiä syitä itsellesi Kihis, keksi uusi leikki.

Olen vain ja ainoastaan vahingossa törmännyt täällä sinuun. En vihaa, en mieti, eikä kiinnosta tai välitä piiruakaan.

Pikku vinkki, oikea narsisti ei ulise netissä hymiöin.

Jaahas, en siis todellakaan ole A =D En minä sitä kyllä oikein uskonutkaan, mutta täysin käsittämätön vastauksesi vahvisti asian - kiitos! Siis minä käsitin tuosta ensimmäisestä viestistäsi, että haluat lopettaa yhteydenpidon A:n kanssa. Ja en ole Kihis, en edes tiedä, kuka se on 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3383/16650 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kivaa jutella sähköpostissa! 🤗

Vierailija
3384/16650 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kyselet?

En halua antaa mitään mehustelumateriaalia kenellekään ja jos laulan täällä iloisesti kaiken mahdollisen, saattaa siinä vahingossa käydä niin...

Ai niin, olen sitten nainen.:)

Mielenkiintoista. Vislailiko hän perässäsi Princen Most beautiful girliä vai kenties Waspin Animal f*** like a beastia?

Ei mitään livejuttua, kuten sanoin!

En kyllä tunnistaisi noita biisejä vaikka joku viheltelisikin, en edes tiedä kuka on Wasp.:D

Vierailija
3385/16650 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni, voisiko seuraava askel olla sähköpostittelu? 😊

Vierailija
3386/16650 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni, voisiko seuraava askel olla sähköpostittelu? 😊

Sinä kirjoitat omalla nimelläsi ja minä omallani? 😊 

Hm... mikä voisi pelottaa? Luuletko, että näyttäisin sp:ja jollekin? Minulla ei ole muita ystäviä kuin sinä, en voi oikein näyttää... 😂 Ja sitä paitsi, en tykkäisi ajatuksesta. Henkilökohtaisiksi tarkoitettuja viestejä ei saa levittää ulkopuolisille.

Vierailija
3387/16650 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä kaikki meni niinkuin meni? Miehelle.

Vierailija
3388/16650 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua niin paljon. En enää koskaan halua olla sinusta näin pitkään erossa.

Mitä sun mielestä voisi tapahtua sinä päivänä kun tapaisimme?

Vierailija
3389/16650 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeh... 😅 Voisit näyttää coonit? 

Vierailija
3390/16650 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan mitä tehdään sitten. 😊

Vierailija
3391/16650 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet sähköpostista? 🧐

Vierailija
3392/16650 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä voi jatkaa näin enää. Olen käyttänyt tähän älyttömästi aikaa, enemmän kuin olisi edes pitänyt. Jossain vaiheessa en voi odottaa enää pidempään. Kai tajuat itsekin? 

Mihin? -> Palstailuunko?

Vierailija
3393/16650 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä täällä oikein kirjoittelevat toisilleen?????????

Vierailija
3394/16650 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä voi jatkaa näin enää. Olen käyttänyt tähän älyttömästi aikaa, enemmän kuin olisi edes pitänyt. Jossain vaiheessa en voi odottaa enää pidempään. Kai tajuat itsekin? 

Mihin? -> Palstailuunko?

Niin 😌

Vierailija
3395/16650 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat laittaa milloin vaan sp:a. Tiedät osoitteen. 🤗

Vierailija
3396/16650 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti asiaa. 😊

Menen nyt nukkumaan. Heräsin aikaisin. 

Hyvää yötä! 😴

Vierailija
3397/16650 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin? -> Palstailuunko?

Niin 😌

Miksi sä käyt täällä? Haet sä täältä jotain seuraa vai kaipaat sä jotain sillai ihan oikeasti?

Vierailija
3398/16650 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet mies niin ihana. Tykkään kaikesta sinussa. Minusta meillä on niin hyvä olla yhdessä.

En edes uskalla kuvitella, miten ihanaa olisi saada rakastella kanssasi. Vetovoima välillämme on niin valtava. Tunnetko sinä sen? Onko sinulla ikävä?

Jos tämä on minulle, niin tunnen todella vahvan vetovoiman välillämme. Haluaisin nähdä sinun nauttivan rakastellessamme, koska rakastan sinua. Ajattelen usein millaista rakastelumme olisi; niin hellää ja kiihkeää.  Minulla on valtavan kova ikävä sinua.

Yritetäänkö järjestää jotain? En jaksaisi enää elää näin.

Millaista miestä sä kaipaat?

Fiksua, ihanaa, sinisilmäistä.

Naivia siis?

Se on NAIIVI.

Jos haluat viisastella, kirjoita edes oikein.

Ootko urpå kirjotusvirheistä kuullut?

Vierailija
3399/16650 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siirtänyt kaipailut kokonaan Pois netistä, mutta laitetaan nyt vielä että joka päivä toivon näkeväni sinut. Jaksoin viime viikkoisen nopean näkemisen takia koko juhannuksen helposti. Ajattelin huomenna laittaa ruuaksi kanaa tomaattikastikkeessa, sitä tein viimeksi sen jälkeen kun nähtiin. Hyvää viikkoa sulle, näytät upealle vähissä meikeissä! :)

Vierailija
3400/16650 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä sinulle joka olet yhä mielessä. En minä tiedä mitä voisin tehdä jotta et enää siellä olisi.

Ketju on lukittu.