Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, itse olen nainen. Vaan ei se silti osakkeitani nosta, tiedetään! Äärimmäisen huonoa peruskäytöstä olla tervehtimättä, mutta minkäs teet kun tekisi mieli juosta seinän läpi karkuun...
Että terveisinä ihastukselle nyt vaikka ihan anteeksipyyntö. Tosin luulen, ettei häntä ihan kamalasti taida sekoiluni liikuttaa.
Mikä siinä tilanteessa pelottaa? Tuleeko se liian yllättäen vastaan? Vai hävettääkö sinulla jokin seikka senhetkisessä ulkonäössä?
Itseäni hävetti vastikään työpaikalla, kun haisin hielle ja sänkeäkin pukkasi. Ja bileyö näkyi muutenkin naamasta... pysyin sit vähän kauempana ihastuksesta.
Ihan sama, miten hitaasti tai nopeasti tulee vastaan, menen lujaa karkuun joka tapauksessa. Eikä mua ulkonäkö mietitytä, en ikinä poistu kotoa sen näköisenä, ettenkö kehtaisi kohdata ihmisiä! Taidan vaan olla ihan sairaan ujo ja jännittää niin sikana, että menen paniikkiin. Olematon paineensietokyky tai jotain? Ei tunneasioita (eli täyttä sekamelskaa) pysty rationaalisesti selittämään.
Bileyö kuulostaa hauskalta! Sellaisen jälkeen sitä just voisikin olla ihan rento, ei ainakaan ottais itseä liian vakavasti.
Jos näkeminen pelottaa, niin mites olisi sähköpostien lähettäminen?
Kyseinen mies ei varmasti edes muista mua nimeltä, joten tulisi kyllä aika puun takaa joku sähköposti! Eli tuskin sentään lähetän. Kai tämä piina ja hullutus joskus tulee päätökseen ja ihan ilman itseni suurempaa nolaamista.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisitpa minut unileluksesi.
Sitten ei kyllä tulisi nukkumisesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä haluat lopettaa yhteydenpidon A:han?
Olen koittanut selittää yllä olevissa viesteissä.
Minulla on oikeasti todella paha olla ja on ollut jo vuosia. En jaksa enää näin, roikkua päivät pitkät palstalla ja koittaa saada toinen laittamaan edes yksi sähköposti. Ei tämä ole normaalia elämää yhtään.
Minkälaista sähköpostia toivoisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän me silti jotain keksittäisi.
Mistä löytää mielenkiintoisia nuoria miehiä?
Mieheltä kirjoitti:
Olen siirtänyt kaipailut kokonaan Pois netistä, mutta laitetaan nyt vielä että joka päivä toivon näkeväni sinut. Jaksoin viime viikkoisen nopean näkemisen takia koko juhannuksen helposti. Ajattelin huomenna laittaa ruuaksi kanaa tomaattikastikkeessa, sitä tein viimeksi sen jälkeen kun nähtiin. Hyvää viikkoa sulle, näytät upealle vähissä meikeissä! :)
Takerrun nyt tuohon "vähissä meikeissä". Onko hänellä sitten yleensä nähdessäsi ollut "täysi tällinki" kasvoillaan?
Näetköhän unia isotissisistä ja haarat paljaana levällään olevista naisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän me silti jotain keksittäisi.
Varmasti keksittäisiin.
Hyvän yön toivotus, hali & suukko elämäin naiselle, vaalealle vihersilmäkaunottarelle mieheltä matkain takaa. Etunimemme alkavat samalla kirjaimella ja niissä on sama määrä kirjaimia ja tavuja. Gute Nacht.
Oletkohan palannut reissusta? Lähtisitkö joku ilta kanssani kävelylle ja jäätelölle?
Onko kellään muulla niin, että alkaa ikäänkuin kilpailemaan ihastuksen kanssa?
Omassa päässä siis kehii sen kilpailuasetelman kyttäilyjen perusteella kun näyttää, että hänellä on hirveesti eri naisia, ja sitten tulee paineet hankkia itsekin hirveästi miehiä ja paneskella menemään.
Onko kellään muulla tällaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä haluat lopettaa yhteydenpidon A:han?
Olen koittanut selittää yllä olevissa viesteissä.
Minulla on oikeasti todella paha olla ja on ollut jo vuosia. En jaksa enää näin, roikkua päivät pitkät palstalla ja koittaa saada toinen laittamaan edes yksi sähköposti. Ei tämä ole normaalia elämää yhtään.
Minkälaista sähköpostia toivoisit?
Jotaki sexyä tietenkii.
Vierailija kirjoitti:
Omassa päässä siis kehii sen kilpailuasetelman kyttäilyjen perusteella kun näyttää, että hänellä on hirveesti eri naisia, ja sitten tulee paineet hankkia itsekin hirveästi miehiä ja paneskella menemään.Onko kellään muulla tällaista?
Ei tuo ole todellista ihastumista. Ei vaan pysty keskittymään muihin kuin siihen omaan rakkaaseen...
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä kirjoitti:
Olen siirtänyt kaipailut kokonaan Pois netistä, mutta laitetaan nyt vielä että joka päivä toivon näkeväni sinut. Jaksoin viime viikkoisen nopean näkemisen takia koko juhannuksen helposti. Ajattelin huomenna laittaa ruuaksi kanaa tomaattikastikkeessa, sitä tein viimeksi sen jälkeen kun nähtiin. Hyvää viikkoa sulle, näytät upealle vähissä meikeissä! :)
Takerrun nyt tuohon "vähissä meikeissä". Onko hänellä sitten yleensä nähdessäsi ollut "täysi tällinki" kasvoillaan?
Ei kertaakaan tietääkseni. Ei tosin olla nähty sellaisissa tilanteissa. Tossa meikittömyydessä oli vihje jos sattuisi lukemaan palstaa. Taisi tossa viestissä olla muitakin vihjeitä tai ainakin yksi.
Vierailija kirjoitti:
Omassa päässä siis kehii sen kilpailuasetelman kyttäilyjen perusteella kun näyttää, että hänellä on hirveesti eri naisia, ja sitten tulee paineet hankkia itsekin hirveästi miehiä ja paneskella menemään.Onko kellään muulla tällaista?
Ei todellakaan. Ei sellaista voi ottaa enään kyllä lainkaan vakavasti! Lähden karkuun hyvin äkkiä, saisi jäädä hoitamaan naislaumaansa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytää mielenkiintoisia nuoria miehiä?
Vankilasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole todellista ihastumista. Ei vaan pysty keskittymään muihin kuin siihen omaan rakkaaseen...
Mitä tarkoitat?
Itse siis onkin keskittynyt ihastukseensa, mutta kun huomaa hänen viettävän vilkasta seuraelämää tulee halu hankkia itsellekin kaikenlaisia seuralaisia ikäänkuin ”kostoksi” - vaikka siis tämä ihastus ei välttämättä edes muista sinun olemassaoloasi tai ole tippaakaan kiinnostunut.:D
Mieheltä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä kirjoitti:
Ei kertaakaan tietääkseni. Ei tosin olla nähty sellaisissa tilanteissa. Tossa meikittömyydessä oli vihje jos sattuisi lukemaan palstaa. Taisi tossa viestissä olla muitakin vihjeitä tai ainakin yksi.
Iso P-kirjain sanassa Pois (kommenttiviestin alussa)?