Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Avokki ja vajukki
Kirjoittelivat toisilleen.
Et mä kaipaan..
Ota takas...
😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Avokki ja vajukki
Kirjoittelivat toisilleen.
Et mä kaipaan..
Ota takas...
😂😂😂😂
Ja sitten saatiin se kuuluisa tyhjännaurajakin paikalle, tervetuloa!
Aina sekaan yksi kylähullu mahtuu, sivustahöröttelijä täältä puuttuikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tää oli se kuuluisa viimeinen pisara joka katkaisee kamelin selän, en oikeasti olisi uskonut sinusta (siis ihan alkuperäisen kuvan perusteella) että olisitkin pahin ikinä.
Mikäs se viimeinen piaara oli?
Tää case kokonaisuudessaan.
Ettei minua pidetä minään, ei välitetä tuntuuko joltain vai ei, leikitään tunteillani, käytetään jonain varap*lluna, piristeenä tuomaan vaihtelua jne.
Eikä tästä siis oltu mulle rehellisiä, vaan kustiin kunnolla silmään.Voimia. Tiedän, millaista tuo on. Yritä ajatella niin, että hyvä kun selvisi nyt, eikä vuosia myöhemmin. Ja että pääset eroon tuollaisesta tyypistä, koska ansaitset parempaa!
Kiitos<3
Hyvä tosiaan herätä kunnolla edes nyt, ja ehkä tän voimalla saan oikeasti myös muutettua ylipäätään miesmakuani ja opeteltua suojaamaan itseäni paremmin, olemaan vähemmän luottavainen.
Koska ei tää oo eka vastaava tapaus, vaikka olikin astetta aiempia härskimpi ja satutti syvemmin.Ehkä joskus saa luotua uutta paremmin, kun vanha on aivan rikki ja palasina?
Sirpaleiden on vaikeampi toistaa kaavaa?
Joskus pitää vain ensin saada kerrassaan tarpeekseen, että pystyy muuttamaan asioita. Jospa olet nyt siinä pisteessä. Parempaa jatkoa!
Mä niin kaipaan kun kaipaus on niin kaivattavaa... Oih voih...
Olen niin positiivinen kaipaaja, kun kaipaan samalla hautaani kaivan kaipauksellani kaivatustani.
😂😂😂😂😂
Rakas, mulla on niin kova ikävä sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä erossa olo tuonut helpotusta mies?
Onko sinulla vielä ikävä? Arvaatko, onko minulla?
Ei ole tuonut minkäänlaista helpotusta tämä erossa olo.
Kova ikävä on edelleenkin.
Villi ja toiveikas arvaus, että sinäkin vielä kaipaisit.
On tosi kova ikävä ollut sinua, etenkin tänään. En oikein tiedä, miten jaksan odottaa sitä, että näemme taas.. näkisimmepä jossain sattumalta.
Ei me nähdä ellet laita viestiä.
Miksi sinä et voisi lähettää viestiä? Miksi hänen pitäisi?
sivusta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tosi kova ikävä ollut sinua, etenkin tänään. En oikein tiedä, miten jaksan odottaa sitä, että näemme taas.. näkisimmepä jossain sattumalta.
on hänen vuoronsa olla aktiivinen ja aloittaa keskustelu
Vierailija kirjoitti:
sivusta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on hänen vuoronsa olla aktiivinen ja aloittaa keskustelu
No pitäiskö sun antaa vähän jotain vinkkejä että minkälaiselta ihmiseltä sä odottaisit viestiä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä musta tekee raivostuttavan?
Muistelehan, miten kohelsit, säädit ja mesosit koko illan kavereittesi kanssa :D Etkä kuunnellut saati uskonut mitään :D Aivan mahdoton <3
Vierailija kirjoitti:
K-mies rakastan sinua. T. S
Mistäpäin tämä mies?
Vierailija kirjoitti:
Olen niin positiivinen kaipaaja, kun kaipaan samalla hautaani kaivan kaipauksellani kaivatustani.😂😂😂😂😂
Kyllä sä olet cool ja vahva tyyppi, toisin kuin me säälittävät kaipaajat täällä.
Vielä kun ymmärtäisit pysyä poissa ketjusta joka ilmeisesti ärsyttää eikä nähtävästi ole mitään annettavaa, vai mitä osaa itsessäsi tänne hohottelu palvelee?
Ihan vähän läpinäkyvää tulla tänne naureskelemaan muille ja esittämään coolia, toisaalta itselleen valehtelevat ja tunneilmaisultaan puutteelliset ihmiset tekee juuri niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen niin positiivinen kaipaaja, kun kaipaan samalla hautaani kaivan kaipauksellani kaivatustani.😂😂😂😂😂
Kyllä sä olet cool ja vahva tyyppi, toisin kuin me säälittävät kaipaajat täällä.
Vielä kun ymmärtäisit pysyä poissa ketjusta joka ilmeisesti ärsyttää eikä nähtävästi ole mitään annettavaa, vai mitä osaa itsessäsi tänne hohottelu palvelee?
Ihan vähän läpinäkyvää tulla tänne naureskelemaan muille ja esittämään coolia, toisaalta itselleen valehtelevat ja tunneilmaisultaan puutteelliset ihmiset tekee juuri niin.
😂😂😂😂😂😂
Menikö tunteisiin?
Tuhlatkaa vaan ihan rauhassa elämänne turhaan kaipailuun sekä menneisyyteen tuijottamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vähän läpinäkyvää tulla tänne naureskelemaan muille ja esittämään coolia, toisaalta itselleen valehtelevat ja tunneilmaisultaan puutteelliset ihmiset tekee juuri niin.😂😂😂😂😂😂
Menikö tunteisiin?
Tuhlatkaa vaan ihan rauhassa elämänne turhaan kaipailuun sekä menneisyyteen tuijottamiseen.
Miksi se sinua häiritsee, mihin me täällä ”tuhlaamme” elämäämme?
Toiset ihmiset kokevat sillä tavalla syvemmin kuin toiset, että kantavat menneitäkin mukana - jotkut jopa sukupolvien takaa tavalla tai toisella, hyvässä ja pahassa.
Jotkut kokemukset myös ovat niin järisyttäviä, ettei niitä niin vain itsekseen unohda - tämäkin hyvässä ja pahassa.
Lisäksi elämässä tapahtuu asioita, jotka on hyvä jälkeenpäin käsitellä, ettei jää niiden vangiksi tai toista menneisyyden vahingollisia kaavoja.
Ja jos asioita ei ole mahdollista keskustella asianomaisten kanssa eikä sovittaa normaalilla anteeksiannolla, voi prosessista tulla piiiiitkä taival jonka jäljet näkyy pitkään ja jota joutuu toden teolla prosessoimaan.
Kiitos vain niiden ihmisten, jotka eivät taakseen vilkuile eivätkä anteeksipyyntöjä jakele.:)))
Vaihtoehto A: selität satuttavan käytöksesi verekseltään ja pyydät anteeksi, asia käsitelty eikä sitä enää kaivella
Vaihtoehto B: vetäydyt etkä kanna vastuuta teoistasi, et varsinkaan pyydä anteeksi ja ihmettelet sitten, kun joku ei ”pääse yli” ja kaivelee vanhoja
Moni suosii vaihtoehtoa B, vaikka onneksi on myös ihmisiä joille A-vaihtoehdon käytös kuuluu tapoihin ja elämänarvoihin!
Miten voi tietää satuttaneensa, jos ei tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehto A: selität satuttavan käytöksesi verekseltään ja pyydät anteeksi, asia käsitelty eikä sitä enää kaivella
Vaihtoehto B: vetäydyt etkä kanna vastuuta teoistasi, et varsinkaan pyydä anteeksi ja ihmettelet sitten, kun joku ei ”pääse yli” ja kaivelee vanhoja
Moni suosii vaihtoehtoa B, vaikka onneksi on myös ihmisiä joille A-vaihtoehdon käytös kuuluu tapoihin ja elämänarvoihin!
Annas mä arvaan 🤔 sinä olet vaihtoehto a.
Oletko toiminut niin?
Eilen pelastit juhannukseni. Pelkällä hymyllä ja yhdellä sanalla annoit energiaa, että jaksan odottaa seuraavaan kertaan. Kerron tämän vielä sinulle joskus paremmalla ajalla, vaikka luulen kyllä että tiedät sen sanomattakin. Hyvää juhannusta hyvin lähelle. :)
Vierailija kirjoitti:
Miten voi tietää satuttaneensa, jos ei tiedä?
Tähän sisältyy tietysti oletus siitä, että toinen on tuonut loukkaantumisensa ilmi.
Ja monesti ne tapaukset on kyllä sellaisia, että pitäisi myös itse tajuta jos on käyttäytynyt loukkaavasti/epäkunnioittavasti tms.
Kiitos
Hyvä tosiaan herätä kunnolla edes nyt, ja ehkä tän voimalla saan oikeasti myös muutettua ylipäätään miesmakuani ja opeteltua suojaamaan itseäni paremmin, olemaan vähemmän luottavainen.
Koska ei tää oo eka vastaava tapaus, vaikka olikin astetta aiempia härskimpi ja satutti syvemmin.
Ehkä joskus saa luotua uutta paremmin, kun vanha on aivan rikki ja palasina?
Sirpaleiden on vaikeampi toistaa kaavaa?