Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
2721/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehto A: selität satuttavan käytöksesi verekseltään ja pyydät anteeksi, asia käsitelty eikä sitä enää kaivella

Vaihtoehto B: vetäydyt etkä kanna vastuuta teoistasi, et varsinkaan pyydä anteeksi ja ihmettelet sitten, kun joku ei ”pääse yli” ja kaivelee vanhoja

Moni suosii vaihtoehtoa B, vaikka onneksi on myös ihmisiä joille A-vaihtoehdon käytös kuuluu tapoihin ja elämänarvoihin!

Annas mä arvaan 🤔 sinä olet vaihtoehto a.

Oletko toiminut niin?

Joo, enkä voi sietää B-tyypin ihmisiä.

Eihän sellaisen kanssa onnistu minkäänlainen ihmissuhde, joka ei kykene edes sen vertaa toisen ja yhteisen hyvinvoinnin vuoksi ”nöyrtymään”, että sanoisi olevansa pahoillaan/sori en tarkoittanut/anteeksi tms.

Vierailija
2722/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehto A: selität satuttavan käytöksesi verekseltään ja pyydät anteeksi, asia käsitelty eikä sitä enää kaivella

Vaihtoehto B: vetäydyt etkä kanna vastuuta teoistasi, et varsinkaan pyydä anteeksi ja ihmettelet sitten, kun joku ei ”pääse yli” ja kaivelee vanhoja

Moni suosii vaihtoehtoa B, vaikka onneksi on myös ihmisiä joille A-vaihtoehdon käytös kuuluu tapoihin ja elämänarvoihin!

Oletko toiminut niin?

Eihän sellaisen kanssa onnistu minkäänlainen ihmissuhde, joka ei kykene edes sen vertaa toisen ja yhteisen hyvinvoinnin vuoksi ”nöyrtymään”, että sanoisi olevansa pahoillaan/sori en tarkoittanut/anteeksi tms.

Niinpä!

Ja sitten on vaihtoehto c) Henkilö joka on aina oikeassa ja ei ole oppinut joustamaan missään. Eikä varsinkaan myönnä mitään. On vain minä itse. Minä ja minun munat. Odottaa että kaikki tapahtuu automaattisesti kuin Saulille illalline.

Mä olen se d! Joka vanhoja muistelee nii...juu nou. Annan kaikki anteeksi mutta en unohda😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2723/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään jaksat kaivata häntä, jos mitään IRL yhteydenottoa ei tapahdu?

Vierailija
2724/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko toiminut niin?

Niinpä!

Ja sitten on vaihtoehto c) Henkilö joka on aina oikeassa ja ei ole oppinut joustamaan missään. Eikä varsinkaan myönnä mitään. On vain minä itse. Minä ja minun munat. Odottaa että kaikki tapahtuu automaattisesti kuin Saulille illalline.

Mä olen se d! Joka vanhoja muistelee nii...juu nou. Annan kaikki anteeksi mutta en unohda😂

Niin, minusta voi saada kuvan etten jousta missään, vaikka todellisuus hyvin toisenlainen.

Munia ei ole. Anteeksiantamiseen sisällytän unohtamisen, jos siis puhutaan ”tavallisten” ihmisen ”tavallisista” tilanteista eikä mistään pedofiliasta (no en näe kyllä syytä miksi antaisin anteeksi pedofiilille, vaikka unohtaa haluankin).

Mutta lähtökohtaisesti sovittuja asioita ei pidä muistella.

Vierailija
2725/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkään jaksat kaivata häntä, jos mitään IRL yhteydenottoa ei tapahdu?

Kaipasin kauan.

Rakkaus jäi jäljelle, kaipaus meni menojaan.

Vierailija
2726/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua.

Vierailija
2727/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeesti ällöttää että tiedän sun kirjoitelleen mulle täällä. Sä olet vastenmielinen. Ymmärrätkö?

Vierailija
2728/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua oikeesti ällöttää että tiedän sun kirjoitelleen mulle täällä. Sä olet vastenmielinen. Ymmärrätkö?

Ei vissiin kuitenkaan kirjoittele enää? Taisi ottaa itsetunnon päälle. Oikeasti viestistä tulee mieleen, että olet vaan vihainen ettei kukaan kaipaile sinua, jonka takia yrität kostaa sen kaikille muille. Täysin tunnisteeton viesti, mutta eiköhän moni tunteellisessa tilassa oleva ota tuon itselleen. Hyi häpeä, toivottavasti tuli parempi olo.

Vierailija
2729/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vissiin kuitenkaan kirjoittele enää? Taisi ottaa itsetunnon päälle. Oikeasti viestistä tulee mieleen, että olet vaan vihainen ettei kukaan kaipaile sinua, jonka takia yrität kostaa sen kaikille muille. Täysin tunnisteeton viesti, mutta eiköhän moni tunteellisessa tilassa oleva ota tuon itselleen. Hyi häpeä, toivottavasti tuli parempi olo.

Viesti oli lähipiiriin kuuluvalle miehelle.

Vierailija
2730/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä kumpi on rasittavampaa; kitua hyvin kouriintuvassa kaipauksessa pahimmillaan ollen jossain tajunnan rajamailla vai olla ilman kaipausta, mutta potea toisen tuskia ja otsa rypyssä miettiä, että toivottavasti sillä on kuitenkin kaikki hyvin ja rauha sydämessä?

Ei minun egoni raivo koskaan poista sitä, ettenkö sydämestäni toivoisi hänelle vain hyvää ja tuntisi tuskaa puolestaan.

Vierailija
2731/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viesti oli lähipiiriin kuuluvalle miehelle.

Jos mies kuuluu sun lähipiiriin niin kannattaisiko sille sitten sanoa asiasta? 

Vierailija
2732/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tiedä kumpi on rasittavampaa; kitua hyvin kouriintuvassa kaipauksessa pahimmillaan ollen jossain tajunnan rajamailla vai olla ilman kaipausta, mutta potea toisen tuskia ja otsa rypyssä miettiä, että toivottavasti sillä on kuitenkin kaikki hyvin ja rauha sydämessä?

Ei minun egoni raivo koskaan poista sitä, ettenkö sydämestäni toivoisi hänelle vain hyvää ja tuntisi tuskaa puolestaan.

etkö saisi otettua yhteyttä tuohon ketä kaipaat?

Vierailija
2733/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainenkohan suhde meillä olisi, jos olisimme "me"? Mitä ajattelet asiasta? 

Vierailija
2734/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tää oli se kuuluisa viimeinen pisara joka katkaisee kamelin selän, en oikeasti olisi uskonut sinusta (siis ihan alkuperäisen kuvan perusteella) että olisitkin pahin ikinä.

Mikäs se viimeinen piaara oli?

Tää case kokonaisuudessaan.

Ettei minua pidetä minään, ei välitetä tuntuuko joltain vai ei, leikitään tunteillani, käytetään jonain varap*lluna, piristeenä tuomaan vaihtelua jne.

Eikä tästä siis oltu mulle rehellisiä, vaan kustiin kunnolla silmään.

Kuule T, älä jaksa kirjoitella itsellesi selityksiä, joissa imartelet itseäsi. Ymmärrä, ei mitään tunnetta, vähiten varapil**na olosta.

Tarina meni niin, että kuvittelit ” ottaneesi ” puudelin jne seksilelun ja ylenpalttisen epämiehekkäästi maksajan kotona makaamiselle. Sinä et ole aikuinen vaan ikuinen inisijä ja uhri. Säälistä leikkiä leikittiin pieni hetki, kun juoni oli selvä. Poistuminen kämpästä ” töihin ” kävi joutuisasti kun oli vessan viemärit putkimiehen ansiosta hoidettu ja siivous odotti. Se oli se sun elämäsi viimeinen mahdollisuus, ja paras. Olen yhä sinisilmäinen, koska se ei haittaa edes työssä.

Pointti on ; epämies, joka palstalla ulinana ja Sinkkumies uhona nähty. Lopeta itsellesi kirjoittelut minua täysin epäuskottavasti pelleillen, tai älä, ihan sama. En alanuolta T sua.

Terv. A

Ps. Ja poistoon menee... ?!?

Vierailija
2735/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tää oli se kuuluisa viimeinen pisara joka katkaisee kamelin selän, en oikeasti olisi uskonut sinusta (siis ihan alkuperäisen kuvan perusteella) että olisitkin pahin ikinä.

Ettei minua pidetä minään, ei välitetä tuntuuko joltain vai ei, leikitään tunteillani, käytetään jonain varap*lluna, piristeenä tuomaan vaihtelua jne.

Kuule T, älä jaksa kirjoitella itsellesi selityksiä, joissa imartelet itseäsi. Ymmärrä, ei mitään tunnetta, vähiten varapil**na olosta.

Tarina meni niin, että kuvittelit ” ottaneesi ” puudelin jne seksilelun ja ylenpalttisen epämiehekkäästi maksajan kotona makaamiselle. Sinä et ole aikuinen vaan ikuinen inisijä ja uhri. Säälistä leikkiä leikittiin pieni hetki, kun juoni oli selvä. Poistuminen kämpästä ” töihin ” kävi joutuisasti kun oli vessan viemärit putkimiehen ansiosta hoidettu ja siivous odotti. Se oli se sun elämäsi viimeinen mahdollisuus, ja paras. Olen yhä sinisilmäinen, koska se ei haittaa edes työssä.

Pointti on ; epämies, joka palstalla ulinana ja Sinkkumies uhona nähty. Lopeta itsellesi kirjoittelut minua täysin epäuskottavasti pelleillen, tai älä, ihan sama. En alanuolta T sua.

Terv. A

Ymmärsikö joku tästä jotakin?

Vierailija
2736/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

etkö saisi otettua yhteyttä tuohon ketä kaipaat?

En kyllä tiedä mitä edes sanoisin, vaikka saisinkin.

Vierailija
2737/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. A

Äläpä itse imartele itseäsi ja kuvittele liikoja, että joku mies sinua netissä jaksaisi esittää.

Nuoren naisen tekstiin räksytät taas kerran....

Vierailija
2738/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sä varmaan tiesit, että olit mielestäni kiva, mutta sillä ei varmaan suuremmin ollut väliä. Sellaisena kuva susta on säilynyt, vaikka muistoja sen muodostumiseen oli vain vähän, ja paljon jäi epävarman varaan.

Vierailija
2739/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh. Miksi lähdit lomille kuin varkain?

Vierailija
2740/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapiaan täytyy vaan mennä, että uskaltaa enää ylipäätään tutustua kehenkään saati päästää jotenkin lähelle.

Että saa nähdä miten kalliiksi tää case vielä tulee.:)

No onpa ottanut koville, kun vielä terpiatkin täytyy kahlata läpi. Jos ei osaa pakkeja vastaan ottaa,niin tuollaista söhläämistähän se sitten elämä on.. Ota vielä mielealalääkitys syvään masennukseen, niin olet ihan pohjalla.

Minä aion Juhannusmieheni kanssa ilakoida koko tulevan viikonlopun.

Ketju on lukittu.