Pilaa juhlat yhdellä lauseella
Tai sivulauseella.
Esimerkiksi: Haettiin juuri tarjottavat häihin Tallinnasta.
Kommentit (1164)
Siis eiks toi voileipäkakku oo jo niin kasarii!
Vierailija kirjoitti:
"Sitten hauska kierros! Jokainen kertoo nimensä ja asian mistä on tänään ERITYISEN kiitollinen elämässään."
(Erityisen ikävä hautajaisissa.)
"Oon Pekka ja erityisen kiitollinen siitä, etteivät nämä juhlat kestä kahta tuntia kauempaa."
Ai te menette naimisiin? Luulin sinua homoksi :D
Miksi piti teidän pienelle järjestää nimiäiset ristiäisten sijaan, kun nyt se joutuu ikuiseen kadotukseen!
Vierailija kirjoitti:
Tässä talossa puhutaan sitten vain suomea! kun sisään astuu seurue, joista kolme suomenruotsalaista, yksi englantilainen ja yksi intialainen. Mentiin porukalla lähiravintolaan ja serkku laittoi eropaperit miehestään vetämään.
Eikö suomenruotsalaiset sitten osaa suomea? Muille (eli tuolle intialaiselle tai englantilaiselle) kehnokaan suomenpuhuminen ei tunnu olevan ongelma paitsi suomenruotsalaisille.
Jaa vai tämmöiset tarjoilut, itsehän en olisi tuollaista tehnyt.
Kaikki tarjottava on vegaanista.
Meinaakko tappaa mut, mä oon tolle allerkinen.
"Ethän sä oo vielä saanu mitään aikaan, laita sä toi nolo kakku roskiin niin mä leivon uuden ja siivoan" kun juhlien isäntä/emäntä esittelee ylpeänä järjestämiään juhlia.
Tilataanko taksikyyti Husulta?
Liisa-petterillä on paha syyhypunkki joten me ollaan vaan tunti ennen kuin mennään hakemaan päivystyksestä salvaa.
Ihana tulla tällaisiin rentoihin juhliin, kun ei ole turhaan mitään siivottu tai laitettu.
Kylläpäs rouvat x, y ja z on lihoneet sitten viimenäkemän.
Hääbuffetissa, morsiamen isä tokaisi, että lihavimmat ja nälkäisimmät jonoon ensin !
Löytyisikö tämän näköiselle elvikselle munanpesijää?
Kihlajaiskahvit. Tyttö 16, poika 19. Ulkomailta tullut jouluvieraita. Tytön isosisko kiertää pöytää kuin hyeena ja heittelee halveksivia huomautuksia tytön nuoresta iästä ja muusta. Kummitäti vetää suvusta esimerkin tilannetta helpottaakseen: ''No mutta menihän se Maritakin niin-ja-niin-nuorena kihloihin Johninsa kanssa...'' Johon isosisko ääni halveksuntaa ja ivaa tihkuen: ''Joo mutta ei nyt ihan rippikouluiässä kumminkaan.''
Tyttö muistaa tämän vielä 48 vuotta myöhemmin. Iva ja ilkeys eivät kuole koskaan.
Ja taas samat tylsät naamat koolla.
Onko teillä taas viimeisen käyttöpäivän tarjoilut?
"Sitten hauska kierros! Jokainen kertoo nimensä ja asian mistä on tänään ERITYISEN kiitollinen elämässään."
(Erityisen ikävä hautajaisissa.)