Pilaa juhlat yhdellä lauseella
Tai sivulauseella.
Esimerkiksi: Haettiin juuri tarjottavat häihin Tallinnasta.
Kommentit (1164)
Hyh, kylläpä pääsikin muheva pieru!
Kaverini synttäreillä exäni yritti kaupata huumeita puolisolleni eivätkä tienneet toisiaan entuudestaan
"Nyt voitaisiin ottaa pieni tutustumisleikki"
Ryhmäpanot on sitten puolen tunnin päästä saunakammarissa!
50 vuotisjuhliaan viettävä käytti minua seksuaalisesti hyväkseen kun olin 6-vuotias.
Tultihin tappelemahan ja puukkoon kansa pöyräälle hyppäämähän!
Dyykattiin ruuat siis tarjottavat kaupan rodesta.
Ai kauheeta oon muuten pannu tota yhtä.
Sannahan aina pissas housuunsa vielä 11 vuotiaanakin.
Ville nukku äitinsä vieressä 16 vuotiaaksi.
Kyllä sillä oli niin pieni, että pelkäsin jottei ketään koskaan saisi.
Kyllä sillä oli nii hankala luonne jotta aattelin ettei ketään saisi.
Luulin sitä homoksi kun ei ollu ketään kaveria.
No onneks jo kuoli, kun oliha se nii kauheeta kärsimystä se elämä.
No ehkä se teijänki elämä nyt helpottuu.
No nyt on sitte naima lupa.
Ja seuraavaksi Pekka-eno, joka tuli lähipubin karaokekilpailussa hienosti jaetulle 15. sijalle, tulkitsee meille hieman Kari Tapion tuotantoa!
Nyt voitaisiin jokainen vuorollamme esittäytyä ja kuvailla itseämme vaikka 5 adjektiivilla ennen kuin siirrytään leikkisän ryhmäytymisharjoituksen pariin - hauskaa iltaa!
Yllätysjuhlat tasavuosia täyttävälle vanhemmalle: "Minä en tule täältä autosta pois". Kun näki lähimmät sukulaiset (omat lapsensa ja sisaruksensa) juhlapaikan ovella vastaanottamassa päivänsankaria.
Lahjavertailu, "Ai toi oli teiltä, minä en kyllä moista roskaa hankkisi". Lahjansaaja saa kuitenkin mieleisensä lahjan, vaikkei se toisen vieraan mielestä mitään olekaan.
Voi herrajumala sinähän näytät nelikymppiseltä ( esim. 20 vuotialle).
Morsiamelle: Kyllä sun pitäisi tehdä noille sun olkapäillesi jotain.
Juhlan kohteelle: Mistäs sinä olet löytänyt oikein tuollaisen retongin?
Perhejuhla: Oletko sinä värjännyt päätäsi?
Oletetaan, että morsiammen nimi on vaikka Tiina. Siinä on hyvä antaa yleisön edessä kiitosta seuraavalla tavalla.
"Tuli siitä Tiinasta sittenkin kunniallinen vaimo, vaikka häntä aiemmin kutsuttiinkin "Kolmen aukon Tiinaksi"".
Onks teillä kuitti tallella, kai tän voi vaihtaa. - Äärettömän nirso sukulainen jolle on koitettu kerrankin hankkia täsmälahja tasavuosijuhlana kysymällä jokseenkin jokaiselta lähipiirin ihmiseltä että olisko mitään mitä se haluaa. Sitten se vaihtoi sen samanlaiseen mutta toiselta valmistajalta, laadussa noissa ei ollut eroa mutta piti päästä vaihtamaan. Huoh.
Ai kun ihanaa, nämä ovatkin kaksoishäät! Mutta missäs sulhaset ovat?
Ihanaa että tiinakin pääsi vihdoin naimisiin. Me luultiin jo ettei tuolla leualla/nenällä/korvilla kyllä puolisoa löydy.
Anoppi on aina noin pahantuulinen. Anoppi on aina pahantuulisen näköinen. Niin että hän kuulee sanat, vaikka toinen on jo iäkäs ja ehkä kipuilut kokoyön. Anoppia ei edes tunne kunhan on ottanut päähänsä ajatuksen ilkeistä anopeista.
Mitä! Vieläkö sinä olet työtön (koko ikänsä samassa työpaikassa ollut vanhempi sukulainen puolisen vuotta työttömänä olleelle lamavuosina).