Haluan löytää itä- suomalaisen miehen
Vaikuttavat mukaville. Olen itse länsi suomesta. Miksi itä- suomesta tulevat olevat yleensä kiltimpiä.
Kommentit (20)
Itä-Suomalaiset miehet on juntteja. Kaikki fiksut miehet ovat muuttaneet täältä pois.
T. Itä-Suomalainen.
Puuttukaas palstan naiset oikeinkirjoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Itä-Suomalaiset miehet on juntteja. Kaikki fiksut miehet ovat muuttaneet täältä pois.
T. Itä-Suomalainen.
Haista sinä mursu paska!
Haluat siis miehen jonka vanhemmat ovat sisaruksia?
Joku itä- suomalainen lääkäri olisi hyvä,hän tuskin tyhmä on.
Vierailija kirjoitti:
T. Itä-Suomalainen.
Hyvä kun myönnät olevasi juntti. Rehellisyys on arvokas ominaisuus.
Kierot savolaiset kannattaa kiertää kaukaa.
Asun länsi suomessa ja olen mukava. Olen täällä asunut ikoko ikäni.
Puhuin yhden kuopiolaisen lääkärin kanssa. Harvoin saa keskustella niin mukavan lääkärin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
T. Itä-Suomalainen.
Opettele kirjoittamaan. Ei suomalaista kirjoiteta isolla.
Et halua. Et todella halua. T: Kuopiossa syntynyt mies
Vierailija kirjoitti:
Helsinki on Suomen suurin savolais- ja karjalaiskaupunki. Sieltä siis.
Jep, ja voin kertoa, että ne miehet on aivan pseestä. Omaavat sellaiset puhelahjat, että pystyvät petkuttamaan naisia mennen tullen. Parhaita ovat Uudenmaan rajojen sisäpuolelta tulevat. Tamperekin on ihan ok.
Se murre vaan kuulostaa sellaiselta lapsekkaan lupsakalta meidän muiden korvaan. Eivät ne oikeasti sen kiltimpiä ole.
Länsi- suomalaisten kanssa on vaikeata olla. Jotenkin kylmiä. T länsi- suomalainen nainen.
Länsi suomalaiset naiset on kylmiä ja tylyjä. Siksi täällä kaikki miehet on sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Puuttukaas palstan naiset oikeinkirjoitukseen.
itäsuomalainen
länsisuomalainen
Itä-Suomi
Länsi-Suomi
Siinä sinulle oikeinkirjoitusta.
Sinkkumies47 kirjoitti:
Länsi suomalaiset naiset on kylmiä ja tylyjä. Siksi täällä kaikki miehet on sinkkuja.
Ei länsisuomalaiset minua huoli t. Ikisinkku.
Helsinki on Suomen suurin savolais- ja karjalaiskaupunki. Sieltä siis.