Pilaa juhlat yhdellä lauseella
Tai sivulauseella.
Esimerkiksi: Haettiin juuri tarjottavat häihin Tallinnasta.
Kommentit (1164)
Täällä ei sit oo juomatarjoilua ollenkaan.
Ristiäisissä:
Mutta Pekkahan on steriili, kuka ton oikee isä on? ...Ai kauheeta, se taiskin olla salaisuus, no sori hei, sattuuhan näitä.
"No tultiin ku aateltiin et muuten ei kukaan tulis."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä talossa puhutaan sitten vain suomea! kun sisään astuu seurue, joista kolme suomenruotsalaista, yksi englantilainen ja yksi intialainen. Mentiin porukalla lähiravintolaan ja serkku laittoi eropaperit miehestään vetämään.
Eikö suomenruotsalaiset sitten osaa suomea? Muille (eli tuolle intialaiselle tai englantilaiselle) kehnokaan suomenpuhuminen ei tunnu olevan ongelma paitsi suomenruotsalaisille.
.
Serkku on suomenruotsalainen myös, englantilainen ja intialainen olivat saapuneet elämänsä ensimmäistä kertaa edellisenä päivänä Suomeen. Mutta kiva että teidän PVL:n bileissä puhutaan suomea!
Kyllä sitä pienelläkin rahalla saa näköjään juhlat pystyyn. Toivottavasti kuitenkin lahjat ovat kunnolliset.
Teillä on ihanan vaatimattomat maalaisromanttiset häät. Meneeköhän morsian ja sulhanen latoon kuksimaan?
Mummin hautajaisissa kauempaa tulleille haaskalintu-sukulaisille:
"Kiitos tosi paljon osanotoista. Hei ja teidän ei muuten tarvii jäädä odottelemaan sitä perunkirjoitusta."
Kokeiltu on ja hyvin jäätyi tunnelma.
"me ei sit viivytä kauan, on niin paljon pippaloita et täytyy jatkaa seuraavaan"..😩
Kahvipöydässä: Oon päättäny mokkapaloihin en enää koske.
Kahvipöydässä II: Kaalipiirakka on kyllä hyvää. Tekovaiheen haju vaan jää sisätiloihin.
Lakkiaisissa: Voihan sitä armeijan jälkeen pitää vielä välivuoden.
Ristiäisisissä anoppi: Onpas vauvalla tumma tukka, voi tulla ihan mieleen miettiä kuka on isä, heh heh.
Häissä, itse raskaana, miehen serkku samoilla raskausviikoilla, loppuraskaus. Anoppi katsoen serkkua: Toiset ne pysyy noin sutjakkoina ja virkeinä koko raskauden (sitten merkitsevä katse minun vatsanseutuuni).
Oi, ei meille olis tarvinnut mitään laittaa, ollaan just syöty. No kahvia voidaan ottaa. (Leivottu kaikenlaista vieraille).
Kiva mekko sulla, sä oletkin aina ollut haka tekemään hyviä kirpparilöytöjä.
Toisen lapsen ristiäisissä sukulaismies: Toivottavasti ei enää näissä merkeissä tavata, heh heh.
Lapsiperhe tulee myöhässä lapsen kaverisynttäreille:
"Sori tultiin myöhässä, kun Onni 4v oksensi ennen lähtöä pari kertaa, mut ei viivytä kauaa, kun pitää ehtiä vielä päivystykseen, jos onkin noro tai jotain."
On teillä kyllä kiva asunto! Melkein yhtä kiva kuin omakotitalo!
Näin sanoi omakotiasuja kerrostalossa asuvalle kun tuli kylään ensimmäistä kertaa.
-Onko täytekakku itse leivottu?
-On
-No sen se on näköinenkin!
Työttömälle kysymys:
"No mitäs suunnitelmia töiden suhteen? Aiotko hakea, mihin aiot hakea, kyllä työtä aina tekevälle löytyy jne."
Olen kokenut tuon itse, kun olin työttömänä.
Lapsettomalle:
"Milloinkas sitä pienten jalkojen töminää kuullaan?"
Kaikki eivät voi saada lapsia tai eivät halua lapsia.
Alkoholistille:
"Otapa Inkeri siitä olut, ei tippa tapa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä talossa puhutaan sitten vain suomea! kun sisään astuu seurue, joista kolme suomenruotsalaista, yksi englantilainen ja yksi intialainen. Mentiin porukalla lähiravintolaan ja serkku laittoi eropaperit miehestään vetämään.
Eikö suomenruotsalaiset sitten osaa suomea? Muille (eli tuolle intialaiselle tai englantilaiselle) kehnokaan suomenpuhuminen ei tunnu olevan ongelma paitsi suomenruotsalaisille.
.
Serkku on suomenruotsalainen myös, englantilainen ja intialainen olivat saapuneet elämänsä ensimmäistä kertaa edellisenä päivänä Suomeen. Mutta kiva että teidän PVL:n bileissä puhutaan suomea!
Ja näin hyvät ihmiset tuhotaan oma uskottavuus yhdellä lauseella.
Mä oon pannu tota morsianta. Ja mulla on aids.