Pilaa juhlat yhdellä lauseella
Tai sivulauseella.
Esimerkiksi: Haettiin juuri tarjottavat häihin Tallinnasta.
Kommentit (1164)
Ai nää olikin naamiaiset, tosi hyvä toi sun lutkapuku!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menimme maistraatissa naimisiin.
olimme 20 min etuajassa..Akka tiskin takana kysyi olemmeko tulleet todistajiksi.
Änkytin että ei..morsianhan minä..
Näin yhdessä huoneessa nuoren naisen upeassa valkoisessa hääpuvussa..
Jouduimme johonkin huoneeseen odottamaan.
En muista seremoniasta mitään..itketti
olen varmaan vähän yksinkertainen.....
Ei kai kukaan läskiä suomalaista usko morsiammeksi ilman valkoista mekkoa:)
kuolen nauruun....:)
Vierailija kirjoitti:
Kakkasin juomabooliin! Surprise!
ja mä pissasin ylläripylläri:)
Rippijuhlissa:
"Käydään syömässä konfirmaation jälkeen ja tullaan sitten juhliin teille..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja mä pissasin ylläripylläri:)
Ja mä runkkasin siihen...:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"*tähän joku nimi* oli eilen oksennustaudissa, onneks näytti jo tänään virkeämmältä niin päästiin juhliin!"
TÄMÄ! Älkää pliis ihmiset menkö kenenkään luokse juhliin tai muuten vierailulle, jos
a) sinulla on tai on juuri ollut vatsatauti
b) jollakin perheenjäsenelläsi on tai on juuri ollut vatsatauti
Ihmettelen tätä aina, miten näitä ihmisiä tuntuu löytyvän vaikka kuinka paljon, jotka ovat niin itsekeskeisiä, että lähtevät tartuttamaan noroviruksiaan ja muita mahapöpöjä ympäri kyliä, olipa sitten kyseessä syntymäpäiväjuhlat, häät, hautajaiset tai mitkä ikinä ja ylipäätään muutenkaan ei tajuta olla viemättä tartuttavaa lasta päivähoitoon/kouluun tai menemättä itse töihin tartuttamaan muita ja näpräämään kauppaan virusnäpeillä joka paikkaa. Ei ihme, että epidemioita syntyy. Kyllä pitää joidenkin olla niin julmetun tyhmiä ja itsekkäitä. Vihaksi pistää. Ei tulisi itselle mieleenkään toimia niin.
Yhtä loistava idea on jättää kertomatta illanistujaisvieraille, että isäntäväen lapsi on sairas. Seuraavalla viikolla koko sakki on influenssassa, kiitos vain!
sit voi ottaa saikkulii aaaah aahhh runks
Teillä on viemärilukko-ongelmia..?
Yo- juhlat: onpa huono todistus
Vietiin lahja 7v lapselle ja tämä lapsi tuli sanomaan että hänellä on jo tämä peli. Äitinsä katsoi meihin ja sanoi että "laitetaan lahja kiertoon".
Veljen rippijuhlissa sisko ilmoittaa että meille tulee viimein vauva. ( lainaus: puhtaat valkeat lakanat)
Ristiäisissä, joissa lapsen molemmat vanhemmat ovat paikalla: "kukas tämän oikea isä on?"
Lapsettomuudesta kärsivältä kummilta ristiäisissä: millonka teillä ristiäiset?
Sanomalla juhlaporukan teinitytölle että sinä olet jo hyvin kehittynyt.
Näin sanoi vieras rippijuhlissa.
Ylläpito hei, eikö kukaan ilmoita pomollesi, että oivaltava poimintasi on sisällöltä asiaton ja unohdit painaa deleteä?
Nyt pitää vain ottaa karenssia jos haluaa pois, mihin et pysty!
Taas umpikuja! Ja virkavalta päälle!
On se hyvä että oot löytäny tollasen miehen ku Matti. Painii ihan toisessa sarjassa kun sun edellinen.
Vierailija kirjoitti:
On se hyvä että oot löytäny tollasen miehen ku Matti. Painii ihan toisessa sarjassa kun sun edellinen.
Ohoh. Tulikin kaks lausetta.
Häissä:
- Kyllä ne [sulhasen] kolmannet häät oli sentään ihan omaa luokkaansa.