Pilaa juhlat yhdellä lauseella
Tai sivulauseella.
Esimerkiksi: Haettiin juuri tarjottavat häihin Tallinnasta.
Kommentit (1164)
Ihanat juhlat... Mä tykkään juuri tällaisesta TOOOSI vaatimattomasta ja yksinkertaisesta tarjoilusta.
(kuultu oikeasti, emännän naama vähän venähti)
Menikin matka niin sutjakkaasti, että tultiin jo nyt. (Tunti ennen kutsussa sanottua aikaa)
"Meillä olisi teille juuri sellainen (hirvittävä huonekalu/taulu/muu) joka sopisi mainiosti teidän olohuoneeseen!"
"Ootpas sä laihtunut, siis ethän sä koskaan mikään lihava ollut mutta et nyt mikään hoikkakaan."
Puhelimessa ennen yo-juhlia:
"En minä nyt tulekaan, vaikka ei minulla mitään ESTETTÄ olisi, mutta en nyt jaksa tulla."
Kyseessä juuri eläkkeelle jäänyt hyväkuntoinen sukulainen, joka muiden yhtä läheisten sukulaisten yo-juhlissa oli into pinkeänä (eikä muutenkaan juhlia vierastava). Ei vaivautunut sitten edes tekosyytä keksimään, mutta sainpahan ainakin tietää, minkä verran juhliani arvostaa. Eihän sitä pakko ole tulla, kukin tavallaan.
Nämä juhlat ovat alkoholittomat
"Ootte sitte oikeesti tosissanne (yhdessä)"
(Appiukko raskaus ja kihla uutisista)
"Taidan muuttaa toiseen kaupunkiin"
(Anoppi kuullessaan vauvauutiset)
Vierailija kirjoitti:
"Ootte sitte oikeesti tosissanne (yhdessä)"
(Appiukko raskaus ja kihla uutisista)"Taidan muuttaa toiseen kaupunkiin"
(Anoppi kuullessaan vauvauutiset)
Ja nä siis tapahtui oikeasti mulle! :D
Turhanpäiväistä järjestää sinulle mitään juhlia, ett sinä olisi ansainnut.
Tai
Kun minä olen sinun takiasi vaivautunut tulemaan sun juhliisi, niin ole siitä kiitollinen, koska sinä et olisi sitä ansainnut. M,inä vain olen niin jalomielinen että tulin
Josko sinun olisi nyt aika tietää, ettei Jarkko ole sinun oikea isäsi vaan minä.
Vierailija kirjoitti:
Katsottaisko kaikki mun synnytysvideota?
yök
Sulla on ihan samanlainen hame kuin meidän Annilla! Se näyttää tosi hyvältä hänen päällään mutta Anni onkin niin hoikka ja pitkäkinttuinen.
Mmm, mitäs täällä piirakassa on? Kinkkua? Tossa teidän lähikaupassa olikin kinkku tarjouksessa, tais olla niitä oranssilappuisia tuotteita.
Onhan tää hienoa juhlia, kun valmistuu ammattikoulusta. Onhan sekin jonkinlainen saavutus.
Nonni. Sitten vaan kortistoon. Ei kai tommosella koulutuksella mitään oikeita töitä saa?
Vitsu kun mulla on ollu niin raskas viikko kälä kälä kälä kälä
Ei millään pahalla, mutta ___________________
Siis mä oon ihan tosi väsynyt! (Lapseton terve työssäkäyvä ihminen jankuttaa useaan otteeseen yötä päivää juhlia valmisteelle kahden alle 2 v lapsen äidille).
Vieras: milloin kilju on valmista?
Ai kauhee kun oot laiha kuin riuku! Onko sulla anoreksia? (True story, kaikkien kuullen, tahattoman alipainonsa kanssa kamppailevalle nuorelle)
Ja muille vieraille todetaan; Kyllä Maijankin pitää saada pylly leviämään.