Pilaa juhlat yhdellä lauseella
Tai sivulauseella.
Esimerkiksi: Haettiin juuri tarjottavat häihin Tallinnasta.
Kommentit (1164)
No, onnea nyt sitten, vaikka oli se sun eksä huomattavasti parempi ja tasokkaampi kumppani...
Salainen ainesosa tässä voileipäkakussa on koiran/ihmisen liha!
Hävisin vedon, lyötiin vetoa että erootte ennen juhlia.
Kylläpäs morsiammen mekko näyttää kerrassaan rumalta (suureen ääneen kailottaen)!
Rippikoulu: ”nyt sitten sulla on naimalupa!”
Synttärit: ”Onneksi tää meidän Nico-Jadessa tervehtyi norosta, eilen oli vielä niin kovin kipeä!”
Häät: ”Voi kun olis se Jessica ollut niin paljon parempi morsmaikku tuolle Joosepille!”
Hää-, ristiäis- tms paikassa; "Miksi täällä paikassa on jonkin näköinen ummehtunut kalman haju?" ja tiukka irvistys päälle.
Millois sulla on laskettu aika? Kaverin mummo tuli tiedudtelemaan, ja en ollut raskaana. Mekko istui vissiin vähän huonosti, tai mummo halusi loukata kun en ole uskovainen.
Vierailija kirjoitti:
Hää-, ristiäis- tms paikassa; "Miksi täällä paikassa on jonkin näköinen ummehtunut kalman haju?" ja tiukka irvistys päälle.
Ruumis mätänee seinän sisällä..siksi..ootko yksinkertainen?
Vierailija kirjoitti:
Millois sulla on laskettu aika? Kaverin mummo tuli tiedudtelemaan, ja en ollut raskaana. Mekko istui vissiin vähän huonosti, tai mummo halusi loukata kun en ole uskovainen.
Olen aina ihmetellyt naisia jotka syövät itsensä niin lihavaksi että näyttää kuin mahassa olisi sikiö.
Onhan niitä miehiäkin..mutta tervejärki sanoo että rasvaa se vain on
Minun jättämä avomies ja ex-kihlattu meni kihloihin uuden kanssa. Tietääkseni oikein mukava ja nätti nainen, eli olen vain nähnyt kuvan eikä siis todellakaan mitään pahaa sanottavaa hänestä tai heistä.
Kuulin jälkikäteen että ex-anoppi oli sitten sanoa paukauttanut tuolla kihlajaistilaisuudessa kivassa nousukännissä että "Minä olisin aina toivonut että poikani _____ menee naimisiin ____:n (minun) kanssa!" Lähes kaikkien kuullen. Juhlat tavallaan pilalla.
Outoa kyllä juhliin tullut väki oli tuon takia alkanut vihaamaan MINUA vaikka minulla ei ollut asian kanssa mitään tekemistä. Enkä tuntenut heistä montaakaan ihmistä. Tuo anoppi sai lähinnä säälit mutta minä ne kaikki syntipukkina olemiset ja inhon tunteet, vaikken ollut nähnyt koko miestä ja ex-anoppia yli kahteen vuoteen. Sain kuulla ilkeitä asioita itsestäni vanhalla kotipaikkakunnalla. Kiukuttaa vieläkin tuommoinen, vaikka tuosta on kohta 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet yksinkertainen ja tuskin sitäkään, kun tuossa kommentilla viitataan nimenomaan juhlapaikkaan jossa maannut kuolleita ihmisiä eikä kukaan halua ajatella hautajaisia minään mukavampana juhlapäivänä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyllys mätänee.
Hienoa Teemu ettet antanut sen pedofiili epäilyn pilata juhlapäivääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menimme maistraatissa naimisiin.
olimme 20 min etuajassa..Akka tiskin takana kysyi olemmeko tulleet todistajiksi.
Änkytin että ei..morsianhan minä..
Näin yhdessä huoneessa nuoren naisen upeassa valkoisessa hääpuvussa..
Jouduimme johonkin huoneeseen odottamaan.
En muista seremoniasta mitään..itketti
olen varmaan vähän yksinkertainen.....
Oisit menny kirkossa naimisiin..niin ei ois tarvinnu kertoa että oot morsian
Taidat olla ru.ma nainen
Yli puolet avioliitoista solmitaan maistraateissa, myös kirkon jäsenien kohdalla luku taitaa olla 50%. Ja kirkossakin on kyllä törppöjä töissä!
-
Olet niin rohkea kun pukeudut ihonmyötäiseen
Olet laittanut oikein x ylle (mitä tahansa ylläsi olevaa, joka ei ole beiget sukkahousut, yhdistetään silmienpyöräytykseen)
Onnea, koska on laskettu aika!
Oletpa laihtunut (=olitpa ennen ihan hirveä läski)
Miksi x ei tullut? Niin mutta mikä oli syynä, ettei tullut?
Kyllä sinä voit vähän ottaa pullaa.
Maista edes vähän.
Kyllä äiti nyt loukkaantuu, jos et maista.
Nuo on aika yleisiä nuo kaikenmaailman allergiat, hohohoh.
Joko sinullekin on rinnat kasvaneet?
Onko sinulla poikakaveria?
Miksi et puhu mitään?
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin tän valkosen mekon kun tää oli niin nätti ja mä aattelin että morsianta ei haittaa. :)
Oliko tää sulhasen kommentti? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet yksinkertainen ja tuskin sitäkään, kun tuossa kommentilla viitataan nimenomaan juhlapaikkaan jossa maannut kuolleita ihmisiä eikä kukaan halua ajatella hautajaisia minään mukavampana juhlapäivänä!
Taitaa syyllisyys kalvaa...
Hyvää syntymäpäivää nyt sitten! Koskas oot naimisiin ajatellut?
Ja vieraat voikin sitten lähteä klo 21 viimeistään, koska lähdetään mieheni kanssa jatkoille ihan muiden porukoiden kanssa, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Sivuhuomautus; ylläpito kirjoittaa itse koko keskustelun, nämä on ihan epäuskottavia ja samaa toistavia kun palstan aloitukset.
Ja sitten kruunu ja sivuston alkuun roikkumaan. Yllättäen kaikki kännissä, vegeruoka ongelma, läskejä naisia ja huonoja todistuksia. Protyyppi aktiivinen, vink vink!
Ollaanpas sitä nyt kateellisia, kun joku on keksinyt hyvän ketjun. :D Lycka till!
Häävieras sulhaselle kirkossa: "Hei Jartsa, mulloli tosi ihanaa viime yönä! Pusipusi!"
minä toin oman Jeesuksen..kainuulaiset häät:)