Pilaa juhlat yhdellä lauseella
Tai sivulauseella.
Esimerkiksi: Haettiin juuri tarjottavat häihin Tallinnasta.
Kommentit (1164)
Vierailija kirjoitti:
En ole rasisti, mutta..
Nyt sitten katsomaan, kun ylläpito petkuttaa itseään!
Mitä nyt puudido-ketjulta ehtii!
Onpa hyvä ku (ylioppilas) on lihonnut taas eikä ole semmonen tikku. (Sairastat Anoreksiaa)
Mun exän, 'Kallen', isä sanoi joskus minulle jossain kesäjuhlissa, että "Kyllä se 'Mirkku' (Kallen entinen tyttöystävä) oli kuitenkin Kallen elämän nainen, sehän me kaikki tiedetään".
Ja tämän samaisen Kallen äiti sanoi minulle kerran tupaantuliaisissamme, että "Jännä että Kalle valitsi tuollaisen tytön, Mirkkuhan oli enemmän mallityyppiä".
Että silleen :D :D
Exä on.
Minusta tuo lapsi ei ole ihan normaali.
Vieras juhliin tullessa: No niin, hoidetaan tämä alta pois sitten nopeasti, haluan ajoissa kotiin katsomaan telkkaria.
Eikö teillä ole mitään vegaanista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tän päivänsankarin city influenssa on jo melkein ohi, niin saatiin nämä juhlat sittenkin pidettyä!
Meillä oli tuossa pari päivää sitten vatsatauti, mutta onneksi se meni ohi ennen juhlia.
Housuun lirahtaa kakkaa, kun puhun. Siksi olen hiljaa.
Mä oon viime aikoina suunnitellu lähinnä itteni tappamista.
Ai te menitte naimisiin niistä pettämistouhuista huolimatta!
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu, voileipäkakkua. Yök en syö!
Tää on mun juttu, AINA :D.
Olisit kyllä saanut paremmankin.
Tässä olis sitten sulle tällainen käytös-ja tapatietokirja, niin opit tavoille!
Mitä tää on? hyi en syö! (etenkin aikuisten suusta)
Ai jaa... Siis sääkö oot se kaveri, jolla oli niitä kummallisia peräpukamavaivoja, mistä Mirkku aina meille kertoi?
Siirrytääs nyt sitten ravintolan puolelle, jossa sitten jokainen voi syödä oman mielensä mukaan.. omakustantaisesti!"
Vierailija kirjoitti:
Menimme maistraatissa naimisiin.
olimme 20 min etuajassa..Akka tiskin takana kysyi olemmeko tulleet todistajiksi.
Änkytin että ei..morsianhan minä..
Näin yhdessä huoneessa nuoren naisen upeassa valkoisessa hääpuvussa..
Jouduimme johonkin huoneeseen odottamaan.
En muista seremoniasta mitään..itketti
olen varmaan vähän yksinkertainen.....
Kyllä, taidat olla vähän yksinkertainen tai ainakin ylianalysoiva mielensäpahoittaja.
Tulitte edellisten vuorolla (ettekä ilmeisesti olleet pukeutuneet tunnistettavasti hääparille ominaisella tavalla) ja teiltä kysyttiin, kuulutteko sen hetkiseen hääporukkaan (edellinen pari kenties odotti todistajapariskuntaa saapuvaksi).
Jouduitte odottamaan omaa vuoroanne saavuttuanne etuajassa. Mielestäsi heidän olisi pitänyt ajaa edellinen pari ulos ja ottaa teidät 20 minuuttia etuajassa sisään, koska päätitte marssia paikalle heidän vuorollaan?
No niin joko me kaikki nussitaan porukalla?!
"Vitsi että paskattaa, mutta toisaalta panettaakin."
Saat ainakin päät kääntymään ja hullun maineen.
Onnea uudelle ylioppilaalle, lahjoitin puolestasi 1000 eurolla vuohia Afrikkaan kun voitin juuri lotosta.