Mies pyysi ensitreffeille kotiinsa ja lupasi grillata meille paksut pihvit
Ohjeisti puhelimessa missä asuu ja meinasin jo lähteä pois kun tulin sen kerrostalon pihaan.
Sisällä minua odotti sähkögrilli pienellä ranskalaisella parvekkeella ja siinä kärysi joku atrian jauhelihapihvi.
Voiko tökerömpää miestä olla? Odotin jotain paksua kokolihaista jötikkään.
Kommentit (10)
Eikö sinulla raksuttanut päässä mitään, kun kuulit osoitteessa talon numeron lisäksi rapun ja asunnon numeron?
Ei tapahtunut.
Oikeille naisille vinkki: älä mene miehen luo. Mies tulee sun luo (kahvilaan). Jos ei, se on laiska, rahaton miespaska tai alkoholisti. Et halua sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla raksuttanut päässä mitään, kun kuulit osoitteessa talon numeron lisäksi rapun ja asunnon numeron?
Ihmettelinkin kun antoi vain kadun ja talon numeron. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei valeita oo kovin helppo keksiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt taidankin paistaa entrecotepihvin pannulla. 3 minsaa toinen puoli ja minsa toinen puoli. Kiva kun muistutit
Mulla on kaikkea hyvää siihen kylkeen
Kerkesinpäs paistaa entrecoten. Kerkesin viemään vartijakoirallekin puoli kiloa raakaa lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt taidankin paistaa entrecotepihvin pannulla. 3 minsaa toinen puoli ja minsa toinen puoli. Kiva kun muistutit
Kerkesinpäs paistaa entrecoten. Kerkesin viemään vartijakoirallekin puoli kiloa raakaa lihaa.
Pihvin päälle ripsautin merisuolaa ja rouhittua mustapippuria. Tsiisus että tää on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Ei tapahtunut.
Oikeille naisille vinkki: älä mene miehen luo. Mies tulee sun luo (kahvilaan). Jos ei, se on laiska, rahaton miespaska tai alkoholisti. Et halua sellaista.
Kahvilaan haluava nainen on aina nirso sarjadeittailija. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tapahtunut.
Kahvilaan haluava nainen on aina nirso sarjadeittailija. Ei jatkoon.
Terveisin ikisinkku äipän tissiposki saunatonttu