Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pilaa juhlat yhdellä lauseella

Vierailija
28.05.2018 |

Tai sivulauseella.

Esimerkiksi: Haettiin juuri tarjottavat häihin Tallinnasta.

Kommentit (1164)

Vierailija
261/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta pyytäisin vieraita lähtemään nyt, jotta voisin olla vielä pari tuntia rauhassa Vauva-palstalla kommentoimassa.

Vierailija
262/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivuhuomautus; ylläpito kirjoittaa itse koko keskustelun, nämä on ihan epäuskottavia ja samaa toistavia kun palstan aloitukset.

Ja sitten kruunu ja sivuston alkuun roikkumaan. Yllättäen kaikki kännissä, vegeruoka ongelma, läskejä naisia ja huonoja todistuksia. Protyyppi aktiivinen, vink vink!

Ollaanpas sitä nyt kateellisia, kun joku on keksinyt hyvän ketjun. :D Lycka till!

Kateellinen? Häh? En aloita ketjuja täällä.

Ei ketjussa mitään vikaa, mutta antais kävijöiden kirjottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset eivät voineet tulla mukaan koska perheessämme on mahatautiepidemia. Onneksi Ella-Aatu voi paremmin ja hänhän syö nyt jo hyvällä ruokahalulla täytekakun koristeita. Ei kai se haittaa koska täytekakkuhan heitetään ainakin meillä aina kompostiin juhlien jälkeen?

(Tämä on tapahtunut ihan oikeasti. Kiehuin sisimmässäni raivosta koska olin käyttänyt paljon aikaa kakun tekoon ja vieraan pentu kaivoi täytekakkua pesemättömillä käsillään.)

Kammottavaa.

Panisin kyllä järejstykseen moiset vieraat.

Oikeassa elämässä joutuu sitä tekemään, koska kertomasi kaltaisia älyttömiä vanhempia on.

'Ystävyys' voi kärsiä, jos ovat yhtään fiksuja, elleivät ole, eivät ole moksiskaan.

Vierailija
264/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset eivät voineet tulla mukaan koska perheessämme on mahatautiepidemia. Onneksi Ella-Aatu voi paremmin ja hänhän syö nyt jo hyvällä ruokahalulla täytekakun koristeita. Ei kai se haittaa koska täytekakkuhan heitetään ainakin meillä aina kompostiin juhlien jälkeen?

(Tämä on tapahtunut ihan oikeasti. Kiehuin sisimmässäni raivosta koska olin käyttänyt paljon aikaa kakun tekoon ja vieraan pentu kaivoi täytekakkua pesemättömillä käsillään.)

Kammottavaa.

Panisin kyllä järejstykseen moiset vieraat.

Oikeassa elämässä joutuu sitä tekemään, koska kertomasi kaltaisia älyttömiä vanhempia on.

'Ystävyys' voi kärsiä, jos ovat yhtään fiksuja, elleivät ole, eivät ole moksiskaan.

Haisiko siell'ä ruumis?

Vierailija
265/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"*tähän joku nimi* oli eilen oksennustaudissa, onneks näytti jo tänään virkeämmältä niin päästiin juhliin!"

Vierailija
266/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"*tähän joku nimi* oli eilen oksennustaudissa, onneks näytti jo tänään virkeämmältä niin päästiin juhliin!"

TÄMÄ! Älkää pliis ihmiset menkö kenenkään luokse juhliin tai muuten vierailulle, jos

a) sinulla on tai on juuri ollut vatsatauti

b) jollakin perheenjäsenelläsi on tai on juuri ollut vatsatauti

Ihmettelen tätä aina, miten näitä ihmisiä tuntuu löytyvän vaikka kuinka paljon, jotka ovat niin itsekeskeisiä, että lähtevät tartuttamaan noroviruksiaan ja muita mahapöpöjä ympäri kyliä, olipa sitten kyseessä syntymäpäiväjuhlat, häät, hautajaiset tai mitkä ikinä ja ylipäätään muutenkaan ei tajuta olla viemättä tartuttavaa lasta päivähoitoon/kouluun tai menemättä itse töihin tartuttamaan muita ja näpräämään kauppaan virusnäpeillä joka paikkaa. Ei ihme, että epidemioita syntyy. Kyllä pitää joidenkin olla niin julmetun tyhmiä ja itsekkäitä. Vihaksi pistää. Ei tulisi itselle mieleenkään toimia niin.

Vierailija
267/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain tällaista, että "Täällä on tosi wt- tunnelma".

Vierailija
268/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempi sukulainen rippikoulussa: No nythän sinä olet jo naimaikäinen, heh heh.

True story.

Melko yleinen lausahdus rippijuhlissa aikoinaan. Ei tunnu kaikki nuoret enää tietävän, mitä tarkoittaa naimalupa ja naimaikäinen. Seksin kanssa ilmaisuilla ei ole mitään tekemistä.

Vierailija
269/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun tulitte mun juhliin! Mä sanoinkin Matille, että kun me erotaan, niin kaikki yhteiset ystävät jää mulle!!!

Vierailija
270/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, vilkas ja mahtava ketju hiljeni kuin seinään.

Ylläpito hei, työstä voi erotakin!

Vierailija
271/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiihan että me jäädään yöksi?

Tämä oli kaikista pahin. 

Vierailija
272/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kutsusta! Me tullaan ja tarjoiluja varten tiedoksi et mulla on gluteeniton, laktoositon ja sokeriton vhh-ruokavalio :)

Salaatti? Ei ole vaikeaa.

Vierailija
273/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luittekos MV-lehdestä sen viimeisimmän jutun? 

Vierailija
274/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä tiedän, miltä tän KUULUISI näyttää ja maistua."

Vierailija
275/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen (viimeisissä missä kävin) synttärijuhlissa. Päivänsankari 7-v. äyskäisee naama rutussa: Lähtekää jo!!

Kiitos mielellään. Bileet olikin kuolettavan tylsät.

Vierailija
276/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Sinkulle nuorelle sukulaiselle) Jokos Tiina on löytänyt jo jonkun kivan miehen?

Vierailija
277/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varpajaissikailujen kertaaminen kovaäänisesti röhönaurun kera ristiäisissä vanhempien ja arvokkaampien vieraidenkin, sekä mm. papin, kuulolla ollessa.

Ristiäiset on kyllä juhlat kuivimmasta päästä. Lapsi huutaa naama rutussa, äiti on itkuinen ja hermostunut. Isä on pihalla kuin lumiukko. Kristillinen teennäisyys on kiusallista. Paska haisee, kahvi jäähtyy ja kakku kaatuu.

Vieraat miettivät kuinka pian on korrektia lähteä. Lapsesta ei voi sanoa muuta rehellistä kuin onpa se pieni/keltainen/kovaääninen/punainen ja yrittää näyttää ihastuneelta.

Vierailija
278/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Minäpäs kirjoitin 70-luvulla seitsemän ällää, ja sinä sait vain yhden!”

Ei ehkä pahin mahdollinen kommentti, mutta latisti kummasti yo-juhlia. Etenkin kun juhlavieras kieltäytyi kuuntelemasta eximia-arvosanasta.

Vierailija
279/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran vaari tuli mun synttäreille "ai sulla on synttärit". Luuli varmaan aluksi kahvikutsuiksi

Olipa hirveää.

Vierailija
280/1164 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ! Älkää pliis ihmiset menkö kenenkään luokse juhliin tai muuten vierailulle, jos

a) sinulla on tai on juuri ollut vatsatauti

b) jollakin perheenjäsenelläsi on tai on juuri ollut vatsatauti

Ihmettelen tätä aina, miten näitä ihmisiä tuntuu löytyvän vaikka kuinka paljon, jotka ovat niin itsekeskeisiä, että lähtevät tartuttamaan noroviruksiaan ja muita mahapöpöjä ympäri kyliä, olipa sitten kyseessä syntymäpäiväjuhlat, häät, hautajaiset tai mitkä ikinä ja ylipäätään muutenkaan ei tajuta olla viemättä tartuttavaa lasta päivähoitoon/kouluun tai menemättä itse töihin tartuttamaan muita ja näpräämään kauppaan virusnäpeillä joka paikkaa. Ei ihme, että epidemioita syntyy. Kyllä pitää joidenkin olla niin julmetun tyhmiä ja itsekkäitä. Vihaksi pistää. Ei tulisi itselle mieleenkään toimia niin.

Yhtä loistava idea on jättää kertomatta illanistujaisvieraille, että isäntäväen lapsi on sairas. Seuraavalla viikolla koko sakki on influenssassa, kiitos vain!